Ve stejné výbave je varianta Caravan s motorem 1,6 115k za 324.900,- s DPH.........
A na kolik to vyjde s motorem 1,6 a ESP?
Opel Astra Classic III 5dv. 1.6 85 kW, základní výbava + sada Classic ( klima, el. zrcátka + okna, mlhovky, rádio, atd. ) + sada Bezpečnost ( hlavové bagy + ESP ) = 303.000,-Pokud bys chtěl kombíka, tak tam tě to vyjde na 333.000,-Tak trošku nechápu, proč nenechali v motorové nabídce 1.8. Cenově by to o tolik neposkočilo, ale pro běžné ježdění, a hlavně pro kombi, ideální motorizace.
protože, 1.8 už nedávají do astry vůbec :-/ v nové astře ho nahradil 1.4 turbo. bohužel.
Tak tak a je to škoda. Nechali ho sice v Zafiře, ale to je nám houby platný. Teď tak přemýšlím, že už se vlastně dneska nedá koupit kombík v nižší střední s atmo 1.8 nebo 2.0, to je v háji.
A s automatickou klimatizací, metalízou a mlhovkami?
Ku*va já nejsu vyhledávač :-D Mrkni na ofiko stránky Opelu a tam to všechno najdeš ;-)
Tak jsem to (hatchback, motor 1.6 85kW, metalíza, elektronická klimatizace, ESP, mlhovky) napočítal na 329.400,-Kč (dle akčního ceníku Classic III). To se mi nějak extra výhodné nejeví.
Týká se i téhle generace Astry Classic III z Polska problém s větší korozí, když u dřívějších generací polských Opelů o tom bývalo často slyšet?
V Polsku se dělá akorát raritní verze sedan, 5dv a combi buď německá Bochum nebo belgické Antwerpy. Opel už hezký pár let nereziví, myslím že už Astra G v roce 1998 byla pozink s 12 letou garancí.
fuh...ked vidim tu pristrojovku...rovnaka katastrofa ako v Leone....
Mno v hatchi je cena uz konecne rozumna, Combi je bohuzel stale cenovy ulet...
Zajdi si do škodovky nakonfigurovat Octavii Combi Tour nebo Hyndai i30CW/Kia Ceed a zjistíš že s 1.6 srovnatelně vybavené kombi a ještě s metalízou nekoupíš. To, že nějaké auto začíná "již od" ještě neznamená, že je levnější - pokud teda neujíždíš na "švihadlech" nebo manuální klimatizaci.
on jeste nekdo kupuje za cenikove ceny...?!? oki tedy po konfiguraci Toura II Combi jen s klima paketem s overenou slevou (pokud se tedy clovek neboji mluvit) jsem na 277k ted potvrzeno prodejcem kde dela kamos, ano, je to vicemene holobyt, ale o 50 niz nez Astra Combi v "supr akci", hlavne ze ma ty hlinikace..... Ceeda Combi mam nabodku s motorem 1,4 a klimou za 275, odpoved je jednoducha, ne, ten priplatek silenych 50 litru mi za tu automatickou klimu nestoji, ale nekomu mozna fakt jo...
Octa Combi Tour III 312.500,-Základní výbava# Bezpečnost, funkčnost, komfort# "DAY LIGHT"# 12 V zásuvka v zavazadlovém prostoru# 2 reproduktory# 2 světla na čtení vpředu# 3-bodový bezp. samonavíjecí pás vzadu# Airbag řidiče a spolujezdce# Antiblokovací systém ABS# Bez audiozdířky# Bez bočního airbagu# Bez make-up zrcátka vlevo# Bez MDI# Bez střešního nosiče# Boční směrová světla ve vnějších zrcátkách# Centrální zamykání (SAFE systém)# Dvoukomorové světlomety s integrovaným dálkovým světlem, pravostranný provoz# El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka# Hlavové opěrky vzadu# Imobilizér elektronický# Indikátor vnější teploty# Intervalový spínač stěračů, seříditelný potenciometrem (4 stupně)# Klíček bez osvětlení# Kontrola funkce světel# Kotoučové brzdy zadní# Make-up zrcátka vpravo# Mechanické ovládání oken# Mechanické výškové seřizování levého předního sedadla (pravé přední sedadlo bez výškového seřizování)# Nekuřácký paket vpředu# Odkládací paket 1# Odkládací schránka spolujezdce standard# Osvětlení zavazadlového prostoru (2 lampičky)# Potah sedadel - látka# Prodloužený servisní interval# Přídavná odrazka (dveře)# Přídavné upevnění dětské sedačky# S dálkovou regulací polohy světlometu# S jednotónovou houkačkou# Sada na opravu pneumatik# Střešní anténa# Topení s mechanickou regulací# Tříbodový bezpeč. pás vzadu uprostřed# Vnitřní světlo se spínačem ve dveřích# Vnitřní zpětné zrcátko# Víčko palivové nádrže uzamykatelné# Zadní sedadlo dělené, sklopné# Zadní stěrač "AERO"# Zakrytí zavazadlového prostoru - rolo# Čelní sklo čiré# Řízení s posilovačem se závislostí posilovacího účinku na rychlosti Servotronic# Exteriér# Bez označení motorizace# Bez rezervního kola# Kola ocelová 6J x 15"# Nárazníky lakované v barvě vozu (s černými ochrannými lištami)# Pneumatiky 195/65 R15 91H# Vnější zpětné zrcátko vlevo, asferické# Zpětné zrcátko vpravo, konvexní# Zrcátka a kliky v černém provedení# Interiér# 4ramenný volant# Hlavice řadící páky z plastu# Madlo ruční brzdy z plastuTomu říkám super nabídka, motor kterému se může o VVT jen snít a většina položek standardní výbavy začíná slůvkem "BEZ"Navíc jediné auto v nižší střední co nabízí pouze 2 airbagy - děkuji Simply NeverA prodloužená záruka za příplatek. Jinak ještě bych rád věděl kolik desítek tisíc usmlouváš na akčních modelech kde má prodejce posledních pár procent marže ?
ja jsme nekde rekl ze je to supr nabidka? nikoli, je to normalni socko verze, ale pokud budu stat pred rozhodnutim jestli 50 litru projezdit nebo je dat do zbytecnych pozlatek (pro nekoho nesmirne dulezitych, snad ty pytle, ty maji opodstateni) tak je radsi s usmevem projezdim, auto je pro nas normalni spotrebak nic jinyho, "zazavodil" jsme si s ruznymi sluzebaky za poslednich 10 let dost, ted jezdime s malym ditetem a na pohodu, penize navic radsi vrazime do bydleni nez do kusu plechu.... :-)
No koukám, že se tady začíná čarovat s číslama, tak do toho vnesu ještě třetí pohled a to můj. Jako jediná relevantní srovnávačka je ta, která je opřena o ceníková fakta. Nějaký dodatečný slevy u prodejce jsou irelevantní, protože to není nárokový, tudíž ji jeden dostat může a druhý nemusí - vlastní zkušenost. Takže když se na to podíváme řečí čísel, tak nám vyjde následující:Opel Astra Classic III Caravan, 1.6 85 kW, základní výbava + paket Classic v hodnotě 15.000,- = 313.000,-Škoda Octávia Tour II Combi, 1.6 75 kW, základní výbava + paket Tour v hodnotě 10.000,- + dovybavení na úroveň Astry = 342.000,-
a co tak Hyundai i30 kombi Patriot za 290 v relativně plné výbavě, a asi i kvalitnější než Opel...B-]
jenže i30cw je kombi jen na papíře. porovnej si objem kufru i30cw vs. astra kombi
Ano, tohle je docela průser i30 CW, 415 litrů je zatraceně málo na kombíka. To je hodnota, kterou má třeba Civic a to je obyč HB. Ale on to byl tak trošku záměr, i30 je víc do komfortu a místa pro cestující. Kdo hledá větší kufr, tak sáhne po sestřičce Cee´du.
Ceed má soused asi 2,5 roku a s jeho kvalitou je opravdu 'spokojen'.- páchnoucí obložení (zřejmě spojka, dle fóra s tím má problém víc majitelů)- špatně zpracovaný interiér převázně tvrdé (zpočátku páchnoucí plasty) s otřepy, laciné výplně dveří připomínají Dacii- za dvě zimy zrezlý podvozek a odepsaný akumulátor- únik chladící kapaliny (spuchřelá hadice)- únik chladícího média z klimy- motor 1.6 je papírově silný, ale realita je jiná - podvozek je prknný při nezatíženém autě odskakuje, při přejetí nerovností přenáší do kabiny tvrdé rázy, atd.
:-D klasika, kámoš má kámoše a ten má Cee´da a je s ním hrozně nespokojený. A co tím chceš světu sdělit? Já mám zase v práci dva kolegy a ti maj oba Cee´da SW a jsou max. spokojení. A co z toho plyne? Nic.
A kolik mají na tom Ceedu natočeno, že jsou tak spokojení ?:-DJá sem bohužel v tom Ceedu SW párkrát jel, pokud bych to měl srovnat s Astrou H Caravan, tak Ceed mi přijdě proti Astře jako nedodělané auto na kterém se za každou cenu šetřilo...
Jo, a naproti tomu se do Astry montuje to nejlepší co GM má, že? Chlape, nenech se vysmát. Já proti Opelu nic nemám, proto mi taky stojí v garáži, ale růžový brýle už jsem dávno sundal na to, abych si myslel, že u nějaký jiný automobilky dostanu za +/- 300t. super káru. Co tě vlastně žere? Je Cee´d nebo i30 konkurent pro Astru? Je, tak v čem je problém?
U Astry skutečně nemám pocit, že by se na něčem šetřilo. Jde o value for money, takže v Astře bych měl určitě lepší pocit, že těch jsem 300 tis. nedal za auto, který je plný kompromisů. Astra prostě nabízí víc - robustní interiér, odolnější materiály, dobře nalazený podvozek, ověřené motory bez výrazných slabin, atd. A pokud bych měl porovnat Ceed / i30 s novou Astrou J, tak to snad ani nejde...
to jojo: Ano, to je taky možnost. Akorát to má jednu malou chybku a to, že to je 1.4. Sice na papíru 80 kW, ale v reálu bude 1.6 mnohem příjemnější. Takže bych to poopravil na i30 CW, 1.6 93 kW, výbava Classic = 325.000,- A co se týče kvality, tak Hyundai vs. Opel si nemají absolutně co vyčítat.
Zkus si někdy sednout do nějakého korejského 'auta' a pak přesedni do nového Opelu a zjistíš, že je stále celkem podstatný rozdíl v kvalitě zpracování i v materiálech... B-]
to Riwal: No vzhledem k faktu, že mám doma Corsu D r.v. 2010 a skoromanželka má Kiu Rio r.v. 2008, tak o tom něco málo vím. ;-) Ano, jsem ochoten připustit, že co se zpracování a materiálů týče je na tom Opel o fous líp, ale nic dramatickýho se neděje. Různé pazvuky pozoruji u obou aut. A co se týče závad, tak u Opela zatím sloužit nemůžu a Rio má nalítáno za ty dva roky cca 40t. a vše je v naprostým pořádku.
I3OCW patriot+balíček 45000-/ISG, automatická klimatizace, tempomat, 16´´ disky kol z lehkých slitin, kombinované čalounění látka/kůže, vyhřívaná přední sedadla,kožený volant a hlavice řadicí páky, kovový dekor interiéru, plnohodnotná rezerva + MOTOR 1,6 CVVT místo 1,4 CVVT za 335000kč
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.