Opel Astra Classic III v Edici 111 za 279 900 Kč

Brněnský Renocar připravil pro zájemce o vozy Opel zajímavou nabídku. Vztahuje na kompaktní Astru s tradičním označením Classic. Pokud je pro vás těžké orientovat se v tom, co je to vlastně Astra Classic III, pak je to ta, jež byla novou generací nahrazena (či spíše doplněna...) teprve před pár měsíci.

V rámci zásobami omezené Edice 111 jsou v nabídce takřka identické vozy s pětidveřovou karoserií hatchback a zážehovým motorem 1,4 Twinport o výkonu 90 koní (66 kW). Tyto automobily osloví koncovou prodejní cenou 279 900 Kč, a to včetně DPH a bez jakýchkoli záludností spojených s nutností sjednávat leasing, a solidním seznamem standardní výbavy. V něm najdeme především automatickou klimatizaci, tempomat, palubní počítač s velkoplošným displejem na středové konzoli, kožené obšití volantu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické spouštění předních oken, autorádio s přehráváním CD a MP3, metalízu nebo šestnáctipalcová plechová kola s kryty připomínajícími „liťáky“, jichž jsme si všimli již například během redakčního testu Opelu Meriva. Při objednávce leasingu dostanete navíc zimní kola.

V případě, že stojíte o Astru se silnějším motorem a prostornější karoserií, je pro vás v Renocaru připravena Astra Combi Edice 111 s motorem 1,6 Twinport o výkonu 115 koní (85 kW) se shodným rozsahem sériové výbavy a cenou 324 900 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Astra Classic III v Edici 111 od brněnského Renocaru
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků