Opel Astra Caravan: oficiální fotografie a informace

Nové kombi vycházející z hatchbacku nižší střední třídy se na trh dostane už letos v říjnu, krátce po pařížském autosalonu. Caravan má větší rozvor než hatchback, nabízí posuvnou zadní lavici a hlavně větší zavazadlový prostor. (doplněny další fotografie)
Opel Astra Caravan: oficiální fotografie a informace
Seznam kapitol
  1. Základní informace + fotogalerie
  2. Kompletní znění tiskové zprávy

Opel uvolnil oficiální fotografie nové Astry Caravan, o které jsem psal krátce už minulý týden. Caravan má prodloužený rozvor na 2,7 m (+86 mm), jeho délka činí 4,51 m, šířka 1,75 m a výška 1,5 m. Vzadu je díky daleko většímu rozvoru podstatně více místa - stejný rozvor má např. Vectra, auto střední třídy. Astra Caravan se tímto krokem stává autem s největším rozvorem v nižší střední; otázkou je, zda už by tedy neměla patřit do střední, když některá auta této třídy mají rozvor menší (namátkou Mazda 6, Honda Accord, Audi A4).

Zavazadlový prostor má velikost 530 l (1 570 l po sklopení sedaček), což musí stačit téměř každému; etalon třídy, novou Octavii sice Caravan nepřekonává, ale zavazadlový prostor je u kombi lépe využitelný. Sedadlo spolujezdce je sklopné, což umožňuje převážet předměty dlouhé až 2,75 m. Zadní lavice může být za příplatek posuvná o 10,5 cm, opěradla jsou standardně sklopná v poměru 40:60, za příplatek pak 40:20:40.

Přehled motorů

Benzínové motory

1.4 Twinport

1.6 Twinport

1.8 Ecotec

2.0 Turbo

2.0 Turbo

Výkon (kW/k)

66 / 90

77 / 105

92 / 125

125 / 170

147 / 200

Max. točivý moment (Nm)

125

150

170

250

262

Emisní norma

Euro 4

Euro 4

Euro 4

Euro 4

Euro 4

Naftové motory 1.7 CDTI 1.7 CDTI 1.9 CDTI 1.9 CDTI

Výkon (kW/k)

59 / 80

74 / 100

88 / 120

110 / 150

Max. točivý moment (Nm)

170

240

280

320

Emisní norma

Euro 4

Euro 4

Euro 4

Euro 4

Parametry

  • Opel Astra Caravan
  • Rozměry: 4 510 x 1 750 x 1 500 mm
  • Rozvor: 2 700 mm
  • Zavazadlový prostor: 530/1 570 l

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Základní informace + fotogalerie
  2. Kompletní znění tiskové zprávy
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků