Opel Astra Caravan od 475 tisíc

43 komentářů

Luboš
24. května • 13:18

Měl jsem postupně novou feldu,fabii a ted mám astru kombi a rvu si vlasy ! Obě škody najezdily 100000km bez jakékoliv opravy. Astra má najeto 60000km a už odešel : alternátor(6400,-),škrtící klapka motoru(9100,-),napínák řemene (1800,-)unikal olej z převodovky(520,-)

mašík
6. června • 1:34

Tak to fakt nechápu ?! Já mám astru carv.2.0DTH od r.2000 funglovku, do dnes jsem nalítal 202tis.km a kromě brzdových kotoučů, váhy vzduchu a jednoho kulového čepu řízení, mám všechno původní včetně výfuku, spojky i tlumičů. Asi jsi trefil špatnej kus.

Michal
5. ledna • 1:04

Kua, objednal som Astru Caravan Classic II, za 415kSk bez DPH (470kSk s DPH bez upravy na N1). 1.6 16V, klima + vsetky tie ostatne blbosti.

Preco by som mal dat 150 tisic navyse za novy design ???

puck
3. ledna • 14:36

mna zaujal ten maly kón

iceman
2. ledna • 22:42

Nevite nekdo jak to bude s Astrou Caravan N1 ?

mf
2. ledna • 23:52

Neviem ako to bude v CR, ale v SR by som vedel. Neviem ci si niekto robi srandu, ale niektore motory sa nesmu kombinovat s klimatizaciou aby sa dal spravit odpocet. Aby som bol konkretny. Motory 1.4 16V, 1.6 16V a 1.7 cdti (100k) sa nesmu kombinovat s klimou. Ostatne sa mozu. Neviem ci to je dajaky zart, alebo to myslia uplne vazne...

Michal
5. ledna • 1:01

Od 1.3. sa nebudu dat vobec robit prestavby na N1, pretoze nase zakony budu 'harmonizovane' s EU. T.j. prestavbu si urobit mozes, ale DPH si neodpocitas. A nema to nic spolocne s klimou a pod. Proste DPH sa bude dat odpocitat iba z cistoktvnych uzitkovych vozov.

MHPlus
5. ledna • 11:03

To nevím, jak jsou tedy harmonizovaní třeba v Německu, kde si může firma odečíst DPH i na osobní automobil. Zase se někdo na slovenském MF snaží vylepšit saldo DPH?

Michal
7. ledna • 16:26

A nie je to nahodou tak, ze si moze odpocitat iba priamo z uzitkovej verzie Opel Astra Caravan (priklad). Afaik, v EU nie je mozna prestavba osobneho auta na uzitkove za ucelom odpocitania DPH. Ak nemecka vlada dovoli odpocitat DPH aj s osobneho vozidla, to je o inom.

iceman
3. ledna • 17:59

A kdy to bude na trhu ?

mf
3. ledna • 18:12

Tak u nas sa uz da objednat (MaH). Uz som dokonca jednu aj videl s normalnymi znackami, takze uz sa asi dajake aj doviezli.

MHPlus
4. ledna • 9:02

N1 se nedováží - N1 se přestavují z běžných verzí na zakázku u nás. Jinde totiž takovou úchylnost jakou je přestavba osobního auta na nákladní kvůli DPH nemají - co takové exoty, jako nákladní Jaguar nebo Porsche? Už chybí snad akorát Ferrari N1....

Telkas
3. ledna • 7:18

To je klasická pomsta úředníků za odpočet DPH! Vysvětlení bude třeba takové, že "nákladní" automobil má určitý poměr zatížení přední a zadní nápravy a pokud je vpředu klimatizace, není možné tento poměr dodržet. Oni si vždy něco najdou, jak znepříjemnit život - třeba u Audi A6 nešlo namontovat střešní okno...

beat
2. ledna • 17:07

ceny sice srovnatelné, ale octavia II combi je designově tak asi o tři třídy výše...Astra je pouhá krabice, postrádá eleganci.....A tento argument je myslím daleko důležitější než vše zmíněné.

martin
12. února • 12:47

Doporučuji otázku designu konzultovat s někým, kdo se v něm trochu vyzná. O2 je sice o něco vzhlednější konzerva než O1, ale pořád se to nikam nehýbe ... Ale my češi jsme byli vždy ve všem konzervy a holt své k svému

Telkas
2. ledna • 17:46

To by mne zajímalo, jak se v designu měří ty údajné 3 třídy...

Adam
2. ledna • 18:31

bylo mysleno obrazne....jinak, me se O2 libi daleko vic nez tahle astra

druha vec je, ze pokud koupite astru i O2 za stejnou cenu, tak treba po 5 letech, az je budes prodavat, tak O2 bude mit daleko vetsi hodnotu-stejne jako O1. nesmite se pri koupi auta divat jen na kupni cenu, ale na vsechny naklady za celou dobu jeho provozu a na nasledny prodej auta

Telkas
2. ledna • 19:29

Ano, to je pravděpodobné, i když kdo ví - asi před měsícem byl na ČRo1 pořad "Kupujeme ojetý automobil - Opel Zafira", kde "expert na ojeté automobily" doslova brečel nad tím, že jsou ceny ojetých Zafir nadsazené. To je na značku, kterou většina zdejších "odborníků" zatracuje, slušný výkon.
S těmi náklady na provoz už bych si tak jistý nebyl - ceny servisu a ND jsou i u Škody na "západní" úrovni.

Pavel
2. ledna • 18:41

O1 má dnes až nesmyslně velkou hodnotu, za 5 let vlastnictví klesne hodnota těsně pod polovinu, hlavně u TDI, což dost peněz

Adam
2. ledna • 18:49

presne tak, zajem ceskych obcanu(az nepochopitelny) o ojetou O1 drzi jeji cenu neskutecne vysoko, totez se ale da ocekavat i O2...takze zde vidim jasnou vyhodu oproti astre

Dusan
2. ledna • 17:25

Design je skutecne presvedcivym argumentem pro koupi auta, ktere nema jediny pouzitelny benzinovy motor. Nehlede na to, na co je mi design kdy ho ma kazdy?

Pavel
2. ledna • 17:48

A co 2.0 FSI? To je ideální motor.

Dusan
3. ledna • 14:46

Co vim tak do Octavia II se tento motor jeste nedodava, nebo snad ano? Mel byt nekdy na jare co si vzpominam.

Petr Broža
3. ledna • 16:34

Octavia kombi 2.0 FSI je v nabídce jak s pohonem předních kol, tak 4x4.

Dix
2. ledna • 18:01

Ideální v případě,pokud máš na Natural 98

Ivan
2. ledna • 18:42

A zbytečných 3 tis. Kč navíc za povinné ručení.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
2. ledna • 18:52

Jojo, mám 1.8T a jede to líp jak 2.0 FSI a na natural 95 A cenu pojištění Fabie 1.4, ojé

Pavel
2. ledna • 18:28

FSI v Octávce jezdí na 95, vč. 2.0 FSI, takže není co řešit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dix
2. ledna • 18:48

Jezdí to jo,ale s mírně sníženým výkonem.ale doporučený Natural 98.To samé u Golfu V,kromě 1.4 FSI 66 KW,ostatní motory FSI na Natural 98.Stačí si vzít jenom materiály od prodejce škodovek,jsou zdarma.

koffr
2. ledna • 17:16

takze si ostatni radsi koupi auto o dve tridy nizsi, jenom proto aby si zamachrovali na souseda??? nehlede na to, ze ten nazor je jen tvuj a IMHO se mi vice libi tento opel. navic ma vetsi a kvalitnejsi podvozek, neni to proste Golf, o hodne lepsi vyber vseho (od motorů až po anténky) a cena stejna, v pomeru cena/hodnota jasne hraje pro opla

Pavel
2. ledna • 17:47

Kvalitnější podvozek? Odkdy? Vzadu je starý zavěšení ze staré Astry

malon
2. ledna • 12:01

myslím že je to velká konkurence pro oktávku

koffr
2. ledna • 12:59

myslím, že se cocktávka nechytá, ceny ND sou už dávno stejný, servis je stejně drahej, už není důvod si kupovat náhražku jenom proto, že je (německá) vyrobená v česku

mf
2. ledna • 17:42

A tak ma napada. Preco sa kombikova octavia porovnava s astrou ? Ved octavia je predsa stredna trieda :) takze by sme ju mali porovnat s kombikovou Vectrou.

IT
2. ledna • 17:52

O2 je nižší střední třída jako Astra, takže srovnání je namístě. Že ji v Boleslavi cpou kufrem a celkovou délkou na pomezí tříd, je jejich výklad světa.

mf
2. ledna • 17:59

to bolo myslene ako vtipna poznamka. O2 si urcite najde kopec zakaznikov. Bude to bezosporu aj dobre auto. Prakticke vyuzitie mi ale pride lepsie pre Astru. Cenove rozdieli si myslim, ze na koniec nebudu tiez dajake dramaticke.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
IT
2. ledna • 18:20

Ale jasně, beru.

Petr
2. ledna • 13:03

Důvod proč koupit Octávku: větší kufr, více místa vzadu, lepší interiér, ve vyšších výbavách lepší výbava. Já bych třeba Astru nebral, nezaujala mě.

L.A.
2. ledna • 17:04

Kde si videl ze ma viac miesta?Sa zobud...

koffr
2. ledna • 17:13

protoze desetiletej par*ch*ant se tam preci jen líp vejde

mf
2. ledna • 13:21

Viac miest v kombikovej octavii asi nebude. Ono totiz astra caravan ma predlzeny razvor na 2700mm. Posuvne sedadla vedia riesit situaciu. No a kufor na octavii je vacsi asi len keby sme don naliali vodu. A ma 5*

koffr
2. ledna • 16:35

tak tak

Dusan
2. ledna • 13:14

Na druhou stranu vyhoda Astry je v tom, ze jich tu nikdy nebude tolik co Oktavek a ma vyrazne lepsi sortiment motoru.

Doporučujeme

Články odjinud