Opel Astra 2.0T 147 kW v prodeji za sedm set

Už v listopadu se dočkají zájemci o nejvýkonnější verzi modelové řady Astra – na tuzemském trhu se objeví první vozy poháněné přeplňovaným zážehovým čtyřválcem o objemu 2,0 l a výkonu 147 kW/200 k. Kompaktní čtyřválec 2.0 Turbo řady ECOTEC vyniká nejenom vysokým výkonem a mohutným točivým momentem: Už od hranice otáček 1950 ot/min má řidič pod pedálem plynu k dispozici točivý moment 250 Nm, křivka průběhu točivého momentu vrcholí při otáčkách 4200 ot/min hodnotou 262 Nm.

Astra 2.0 Turbo/147 kW zrychluje z klidu na 100 km/h během 8,2 s, pozoruhodná je i elasticita přeplňovaného motoru – při zařazeném pátém rychlostním stupni Astra 2.0 Turbo zrychlí z 80 km/h na 120 km/h během 8,0 s. Maximální rychlost nejvýkonnější verze řady Astra činí 230 km/h.

Mimořádně dynamická Astra 2.0 Turbo může být vybavena interaktivním podvozkem IDSPlus se systémem průběžné regulace charakteristik tlumičů pérování CDC, který dokáže optimálně přizpůsobit vlastnosti zavěšení kol aktuální jízdní situaci i povrchu vozovky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zájemci si mohou pro model Astra 2.0 Turbo/147 kW objednat také inovativní adaptivní bi-xenonové světlomety AFL (Adaptive Forward Lighting), které se natáčejí do zatáček spolu s řízením, takže mnohem lépe osvětlují obvykle temná zákoutí zatáček. Světlomety AFL jsou zároveň vybaveny systémem regulace světelného paprsku, který přizpůsobuje nastavení světel při jízdách vysokými rychlostmi po dálnicích.

Doporučená základní cena modelu Astra 2.0 Turbo/147 kW byla pro český trh stanovena na 714 900 Kč (včetně DPH) – zákazníci mohou volit buď model ve výbavě Cosmo nebo Sport. Do standardní výbavy patří mimo jiné stabilizační systém ESP, sportovní snížený podvozek, čelní a boční airbagy, ABS systém, 16“ kola z lehkých slitin, autorádio s CD přehrávačem, klimatizace a sportovní sedadla.

Tip: Test Astry 1.6

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků