Opel Astra 2.0 CDTI BiTurbo: vrcholný diesel pod další kapotou

Už když Opel představoval Insignii osazenou vrcholným dvakrát přeplňovaným naftovým čtyřválcem, bylo jasné, že se stejný motor postupně nastěhuje do dalších modelů. Jako první po Insignii následovala menší Astra. Dvakrát přeplňované naftové provedení vstoupí na trh ještě do konce letošního roku a to jak ve verzi GTC, tak v kombinaci se základním pětidveřovým hatchbackem. Zkrátka nepřijdou ani zájemci o kombi.

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi BiTurbo - pro náročné

Parametry motoru jsou samozřejmě stejné jako u větší Insignie. Agregát vyprodukuje maximální výkon 195 k a točivý moment vrcholí na 400 Nm. Základní hatchback díky tomu zvládne maximální rychlost 226 km/h, zbylé dvě verze jsou o něco pomalejší. Spotřeba by se měla pohybovat kolem hranice pěti litrů a to i zásluhou systém start/stop, který je pro dvakrát přeplňovaný dvoulitr standardem. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků