Opel Astra 1.6 CDTI: Jak je na tom nová generace s dynamikou a brzdami?

Lukáš  |  27. 11. 2015 09:14

Nchcete ty výsledky zrychlení a brzdění dát do dvou tabulek (seřadit od nejrychlejšího po nejpomalejší) a postupně ji doplňovat? Na každé auto by se dalo kliknout a zobrazily se podrobnosti (grafy, pružné zrychlení, jednotlivé pokusy, atd.) a ideálně s možností srovnání více aut ve sloupcích? Už jste těch aut testovali celkem dost a máte databázi, kterou jiný český web nenabídne, tak proč ji smysluplně nezúročit.

Odpovědět  |   | 
John  |  27. 11. 2015 18:02

Einmal Opel niemals Opel. Neskutocny tragac!!!

Odpovědět  |   | 
MilanKo  |  27. 11. 2015 19:02

No nevím.. Měl jsem už 3 Oply a v porovnání s ostatníma automobilkami žádný propastný rozdíl nevidím.
1) byla astra F 1.7 TD (rv. 1995). Kdyby mi jí nenabourali tak bych jí měl asi do dnes. V době nehody jí táhlo na 300t Km. A kromě jedné poruchy alternátoru mě nikde nenechala..
2) Pak jsem měl Astru G 1.7 CDTI taky jsem s ní nalítal přes 200t km a taky mě nikde nenechala.
3) teď mám Astru H 1.9 CDTI 110kw v max výbavě. aktuální stav KM je 280 000. A taky mě nikde nenechala.
Opravy nějaké byly, ale nic co by se nestávalo i u ostatních značek..
Ono to není o značce, ale o tom jak se člověk k auto chová. Když vidím v práci firemní superby/oktávky které mají najeto ani ne 100 000 km a jsou skoro furt v servise s nějakým problémem..
Vím že Astra K bude moje příští auto..

Odpovědět  |   | 
jjj  |  30. 11. 2015 12:36

mozno to bude tym, ze si nemal Opel.
Tie motory boli bud Isuzu, alebo Fiat.

Ja som mal bohuzial Opel s vlastnym motorom a bol to neskutocny srot.
Ani na Citroene som neprerobil tolko, co na Opeli.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  27. 11. 2015 20:16

Rozkaz ten zněl jasně ? Jak nakydat na největšího opravdového konkurenta VW a spol. co nejvíc špatných dojmů do podvědomí veřejnosti hned zatepla ? Už to tady pozoruju delší dobu, ale dělají to rafinovaně, to se musí nechat.

Odpovědět  |   | 
as  |  28. 11. 2015 17:51

Seš paranoindní.

Odpovědět  |   | 
Brzdy + zrychlení  |  27. 11. 2015 20:57

Zajímavé měření, jen nechápu jak při testu AutoBildu dosáhla Astra 34,1m (studené brzdy) a 33,4 (zahřáté brzdy), což bylo nejlepší z trojice srovnávaných aut (Focus, 307). Ve dřívejším testu té samé verze co máte vy pak brzdila o metr hůř, ale pořád o 10 líp, než jste dosáhli. A zrychelní naměřili 9,1s.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  27. 11. 2015 21:35

Takže to shňme, na letišti, které nemá oschlou dráhu, jste hnali nezajetý diesel se zimními pneumatikami a kupodivu to nejelo ani nebrzdilo jako na suchu a s letními?

To si děláte v redakci už legraci - že?

Kdo má mozek, půjde se projet a pak velmi rychle zjistí, co to auto umí. Zvlášť doporučuju počkat na pravidelné akce, kdy dává Opel opravdu výhodné ceny - zpravidla několikrát do roka.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 11. 2015 12:55

... a víťazom sa stáva ..... Škoda Octavia.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 11. 2015 19:19

dej si tabletku.....
ikdyž popravdě, tady opravdu raději ktávu než laciného němce

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 11. 2015 21:23

tabletku si daj ty ... ty "ktáva"
Moj prispevok je len rekcia na vysledky kazdeho testu na AR.
1, Ak je tak "ktáva", tak vyhrá "ktáva"
2, Ak tam nie je "ktáva", tak na ostatné nakydáme čo najviac, aby vo výsledku bola "ktáva" lepším autom.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  28. 11. 2015 23:18

no pán se nikdy na mobilu nepřeklepl....
já reaguju právě na to, jak jsou všichni paranoidní s myšlenkou, že koncern má vše zaplacené.

Odpovědět  |   | 
mex  |  29. 11. 2015 05:46

A nema snad? Podívej se třeba na takový autosalon na Prime, to je taková novinarska zumpa, ze už to vlasne ani neskryvaji a neustále se chlubi, ze je platí VW, Skoda a Seat. Niz uz se doopravdy klesnout nedá.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  29. 11. 2015 10:23

Tam kde oktavka zacina...astra konci....smutne. I kdyz ona za tech 100t navic stoji. Ze kluci

benzin https://www.opel-akce.cz/skladove-vozy/s0142823/ca... ...
diesel https://www.opel-akce.cz/skladove-vozy/gq2f6v7p/ca... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  30. 11. 2015 19:55

A nekdo ti brani delat vlastni porad? Kritizovat, to dokaze kazdy, ale neco udelat a jit tim smerem je velky rozdil, vid kecalku Muzes jim ukazat, jak je to spravne...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 81 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan