Opel Antara se vyrábí i v Rusku

Z montážní linky závodu GM v Petrohradu sjel první Opel Antara.V roce by se tam mělo vyrobit asi 2500 těchto moderních SUV modelů.
Opel Antara se vyrábí i v Rusku

Montáž SUV modelů Opel Antara se rozběhla v továrně GM Arsenal v Petrohradu. Po dobu výstavby hlavního závodu GM ve městě Shushary bude komplex Arsenal sloužit zároveň jako výrobní středisko GM i regionální tréninkové zaměstnanecké centrum. Závod v Shushary, který spustí výrobu koncem roku 2008, zaměstná asi 900 pracovníků a jeho produkce bude činit až 70 000 vozů ročně.

„Na ruském trhu zažíváme mimořádné úspěchy,“ říká Alain Visser, Opel Brand Director.„Během prvních osmi měsíců tohoto roku Opel prodal v Rusku asi 40 000 vozů, což znamená nárůst o 278 % v porovnání se stejným obdobím roku 2006. Opel je dnes nejrychleji sílící zahraniční automobilovou značkou v Rusku – a Rusko se stalo pro Opel pátým největším trhem v Evropě. Rozhodnutí spustit montáž modelů Antara v Rusku je plně v souladu s naší strategií, která nám velí vyrábět tam, kde prodáváme. Díky svému atraktivnímu designu je Antara zhmotněním nové vitality značky Opel. Antara je něčím více, než obyčejným SUV modelem – jde o vysoce stylovou reakci na vysoké nároky současných moderních zákazníků.“

Antara se bude v Petrohradu vyrábět ve dvou motorických verzích – se zážehovým motorem o objemu 2,4 l (výkon 140 k), resp. 3,2 l (výkon 227 k). Nový kompaktní SUV model se v Rusku zařadí po bok dalších populárních SUV modelů GM, kterými jsou kompaktní Chevy Niva (vyráběný v joint venture GM AvtoVAZ), Chevrolet Tahoe a Trailblazer (vyráběné v Kaliningradu).

Jacek Gorski, generální ředitel GM Russia, si je jistý úspěchem Antary na ruském trhu: „S ohledem na sílící segment SUV modelů, který si nyní připisuje 19 % celkového ruského trhu, očekáváme, že si Antara povede velmi dobře. Opel Antara je totiž skvěle vyváženou směsí vzrušující dynamiky, stylového designu a vysokých výkonů spojených s pohonem všech kol.“

Pětimístný Opel Antara je přímo odvozený z vysoce ceněného třídveřového konceptu Antara GTC, který se představil na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2005. K charakteristickým rysům Antary patří také mimořádně prostorný interiér a spousta inovativních prvků, jako je například záďový nosič jízdních kol „Flex-Fix“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Opel Astra 1,7
Rok výroby: 2009
Stav: 204 428 km
Cena: 80 000 Kč
Opel Astra 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 129 003 km
Cena: 36 000 Kč
Opel Vectra 1,9
Rok výroby: 2007
Stav: 235 788 km
Cena: 75 000 Kč
Opel Meriva 1,7
Rok výroby: 2008
Stav: 160 829 km
Cena: 100 000 Kč
Opel Zafira Tourer 2
Rok výroby: 2013
Stav: 127 584 km
Cena: 360 000 Kč
Opel Astra 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 35 211 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků