Opel Antara se vyrábí i v Rusku

Z montážní linky závodu GM v Petrohradu sjel první Opel Antara.V roce by se tam mělo vyrobit asi 2500 těchto moderních SUV modelů.

Montáž SUV modelů Opel Antara se rozběhla v továrně GM Arsenal v Petrohradu. Po dobu výstavby hlavního závodu GM ve městě Shushary bude komplex Arsenal sloužit zároveň jako výrobní středisko GM i regionální tréninkové zaměstnanecké centrum. Závod v Shushary, který spustí výrobu koncem roku 2008, zaměstná asi 900 pracovníků a jeho produkce bude činit až 70 000 vozů ročně.

„Na ruském trhu zažíváme mimořádné úspěchy,“ říká Alain Visser, Opel Brand Director.„Během prvních osmi měsíců tohoto roku Opel prodal v Rusku asi 40 000 vozů, což znamená nárůst o 278 % v porovnání se stejným obdobím roku 2006. Opel je dnes nejrychleji sílící zahraniční automobilovou značkou v Rusku – a Rusko se stalo pro Opel pátým největším trhem v Evropě. Rozhodnutí spustit montáž modelů Antara v Rusku je plně v souladu s naší strategií, která nám velí vyrábět tam, kde prodáváme. Díky svému atraktivnímu designu je Antara zhmotněním nové vitality značky Opel. Antara je něčím více, než obyčejným SUV modelem – jde o vysoce stylovou reakci na vysoké nároky současných moderních zákazníků.“

Antara se bude v Petrohradu vyrábět ve dvou motorických verzích – se zážehovým motorem o objemu 2,4 l (výkon 140 k), resp. 3,2 l (výkon 227 k). Nový kompaktní SUV model se v Rusku zařadí po bok dalších populárních SUV modelů GM, kterými jsou kompaktní Chevy Niva (vyráběný v joint venture GM AvtoVAZ), Chevrolet Tahoe a Trailblazer (vyráběné v Kaliningradu).

Jacek Gorski, generální ředitel GM Russia, si je jistý úspěchem Antary na ruském trhu: „S ohledem na sílící segment SUV modelů, který si nyní připisuje 19 % celkového ruského trhu, očekáváme, že si Antara povede velmi dobře. Opel Antara je totiž skvěle vyváženou směsí vzrušující dynamiky, stylového designu a vysokých výkonů spojených s pohonem všech kol.“

Pětimístný Opel Antara je přímo odvozený z vysoce ceněného třídveřového konceptu Antara GTC, který se představil na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2005. K charakteristickým rysům Antary patří také mimořádně prostorný interiér a spousta inovativních prvků, jako je například záďový nosič jízdních kol „Flex-Fix“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků