Opel Antara se vyrábí i v Rusku

Z montážní linky závodu GM v Petrohradu sjel první Opel Antara.V roce by se tam mělo vyrobit asi 2500 těchto moderních SUV modelů.

Montáž SUV modelů Opel Antara se rozběhla v továrně GM Arsenal v Petrohradu. Po dobu výstavby hlavního závodu GM ve městě Shushary bude komplex Arsenal sloužit zároveň jako výrobní středisko GM i regionální tréninkové zaměstnanecké centrum. Závod v Shushary, který spustí výrobu koncem roku 2008, zaměstná asi 900 pracovníků a jeho produkce bude činit až 70 000 vozů ročně.

„Na ruském trhu zažíváme mimořádné úspěchy,“ říká Alain Visser, Opel Brand Director.„Během prvních osmi měsíců tohoto roku Opel prodal v Rusku asi 40 000 vozů, což znamená nárůst o 278 % v porovnání se stejným obdobím roku 2006. Opel je dnes nejrychleji sílící zahraniční automobilovou značkou v Rusku – a Rusko se stalo pro Opel pátým největším trhem v Evropě. Rozhodnutí spustit montáž modelů Antara v Rusku je plně v souladu s naší strategií, která nám velí vyrábět tam, kde prodáváme. Díky svému atraktivnímu designu je Antara zhmotněním nové vitality značky Opel. Antara je něčím více, než obyčejným SUV modelem – jde o vysoce stylovou reakci na vysoké nároky současných moderních zákazníků.“

Antara se bude v Petrohradu vyrábět ve dvou motorických verzích – se zážehovým motorem o objemu 2,4 l (výkon 140 k), resp. 3,2 l (výkon 227 k). Nový kompaktní SUV model se v Rusku zařadí po bok dalších populárních SUV modelů GM, kterými jsou kompaktní Chevy Niva (vyráběný v joint venture GM AvtoVAZ), Chevrolet Tahoe a Trailblazer (vyráběné v Kaliningradu).

Jacek Gorski, generální ředitel GM Russia, si je jistý úspěchem Antary na ruském trhu: „S ohledem na sílící segment SUV modelů, který si nyní připisuje 19 % celkového ruského trhu, očekáváme, že si Antara povede velmi dobře. Opel Antara je totiž skvěle vyváženou směsí vzrušující dynamiky, stylového designu a vysokých výkonů spojených s pohonem všech kol.“

Pětimístný Opel Antara je přímo odvozený z vysoce ceněného třídveřového konceptu Antara GTC, který se představil na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2005. K charakteristickým rysům Antary patří také mimořádně prostorný interiér a spousta inovativních prvků, jako je například záďový nosič jízdních kol „Flex-Fix“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků