Opel Antara konečně u nás (představení, ceny)

37 komentářů

asdf
13. května • 12:13

antara ma stejne jako captiva vicebody vstrikovani takze zadnej monorail ale comonrail jak tu nekdo tvrdi výšejinak sem zvědavej na ten motor, mám captivu a nezdá se mi že by to bylo něco super extra. je to 110/150 a to turbo zabírá až příliš pozdě, holt 5stupn převodovka má ty rychlosti hodně daleko od sebe a musí se řadit při 3000/ot

4x4
12. května • 2:15

a mne sa zdalo $21,400 USD vela (ohlasena cena v USA) :-D

Ferohora
11. května • 7:28

Tak sa mi zda, ze sudruhovia z NDR zaspali dobu. Ten design sa robil pred 5-10 rokmi.

kosa
11. května • 13:57

to napiš spíš soudruhům z koncernu VW B-]

MT
12. května • 0:45

Nehul tolik, mate ti to mysl.

RRAAFF
11. května • 8:56

Proč, mě se teda líbí moc a určitě nejsem jediný. Každému se líbí něco jiného. Nelze to zevšeobecnit, že zaspali dobu.

Ferohora
11. května • 10:47

Chcel som tym len povedat, ze tak vyzerali SUV pred piatimi rokmi.

RRAAFF
11. května • 11:01

Možná ano, možná ne;-). Mně se starší designy líbí, taková Frontera, kdyby se vyráběla dodnes, tak bude pořád elegantní (pro mě)

Bender
11. května • 7:02

Myslím, že kdo není vyloženej Oplák, tak za stejnou cenu šáhne po Captivě a za ten OPEL základ si odveze 150 PS a vyšší výbavu.... navíc si myslím, že v týhle třídě má lepší image spíš Chevrolet.

RRAAFF
11. května • 8:54

No to s tou imidge dost pochybuju. Chevrolet= vždy Chvevrolet. Captiva je Daewoo (bývalé).
A Captiva levnější není a zase nenabízí dost prvků jako Antara-DVD navigace, autotelefon, xenony, zatmavovací vnější zrcátko. Captiva je zase větší a má možnost 7míst, to je pravda.Co by mi spíš vadilo je "asijský systém výbav", chceš jeden prvek navíc, kup lepší stupeň výbavy.

Bender
11. května • 10:43

Něco si o tom zjisti - Captiva a Antara se dělají na stejné lince - většina věcí je na nich naprosto shodná - Takže tvým tvrzením Captiva je DAEWOO a co je potom Antara - taky DAEWOO??? Jseš trochu mimo mísu. CAPTIVA i ANTARA je GM. Navíc právě Když řekneš Chevrolet - představíš si velký terénní SUV. Asijský systém výbav je u obou aut. Jasně pokud budeš chtít TOP verzi tak ti jí Captiva nenabídne - ale ve chvíli kdy budeš vybírat střední nebo lepší výbavu - vyjde ti kladně Captiva.

RRAAFF
11. května • 10:57

Já jsem neříkal nic o tom, že se nevyrábí na stejné lince. Psal jsem o imidge z mého pohledu(což jsem pravda neuvedl), že ji má pro mě větší Opel oproti Chevroletu (bývalému Daewoo). Ano, jsou příbuzní, mají většinu dílů stejných, vyrábí se na stejných linkách, ale každý má jiný znáček. V Německu se prodá více Antar než Captiv, a určitě nejenom kvůli designu, navigaci apod.
Kdyby se BMW X3 dělalo ze stejných dílů na stejné lince jako Santa-Fe, tak pořád bude mít BMW větší imidge (aby mě někdo nechytl za slovo, nesrovnávám Opel s BMW nebo tak, je to jen příklad).
A samozřejmě, pro někoho má větší imidge Chevrolet, pro mě ne, protože to není ten pravý US Chevrolet, ale bývalé Daewoo.

Karel
11. května • 11:15

No hlavně třeba já osobně bych Captivu nezvdládnul pro ten odporně laciný vzhled interieru (ta šedá je pro mne vážně za trest - to ani nemluvím o tom jak bude vypadat poškrábaná - a ten děsný volant v Captivě ..). Anatara je pro mne oproti tomu v interieru mnohem přijatelnější a IMHO útulnější.
Ale je to jen můj osobní názor, který nikomu nenutím - rozhodně bych si radši připlatil na Opla (a nebo zvážil, jestli se třeba nezamyslet nad Foresterem od Subaru. Ano - je to menší auto, ale na motorizaci 2,5 Xt turbo (0-100 km/h za 6s) nemá ani BMW X3 sd a 4x4 je u Subaru stále excelentní - ale to už je asi na jinou diskuzi)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RRAAFF
11. května • 11:22

Ano, Antara vypadá útulněji.
ad. volant v Antaře-kožený jen v nejvyšší výbavě je trošku pro mě nepochopitelný:-/, možná maličkost, ale potěší.
Subaru jistě taky stojí za zmínku, ale prý je v tom turbu až příliš tvrdý.

Karel
11. května • 11:34

Jezdil jsem s úplně poslední generací (model 2006) - tvrdost jsem jako problém neviděl vůbec - naopak spíše jsem původně čekal drsnější SUV ve kterém bude jízda hlavně utrpení a byl jsem překvapen projevem velice příjemného kombi.
Auto je to IMHO skvělé - krom spousta kladů jsem viděl dvě zásadní nevýhody - auto by mohlo být větší (ale po sklopení sedadel vznikne NAPROSTO rovný prostor) - a motor si při opravdu ostré jízdě řekne klidně o 15-16 l/100 (to je holt to turbo) - já jsem měl v průměru 11,8

BTW ten motor je prostě něco famózního - musíš zkusit a pochopíš. Když odhlédnu od toho že na světlech naklepeš kde komu (velikánskou sílu na rozjedu krásně přenese právě 4x4, a kde ty se již vzdalujš v dáli, tam se ještě protáčí kola) - jestli je to pro tebe důležité, jestli ne, určitě oceníš jeho parádní pružnost a flexibilu.
Než koupíš Antaru, prubni i Forestera - třeba se zamiluješ :-) (jen nesmíš říkat manželce jaký dráček je pod kapotou .-) )

RRAAFF
11. května • 12:14

No ono takhle, já nic zatím kupovat nehodlám:-). Jsem student, od září jdu na další vysokou, takže zatím kupovat auta v této hodnotě nehodlám:-D. Mám Vectru B a jsem spokojen. Ovšem třeba za pár let, zvlášť když tyhle velký objemy (jak Subaru, tak Antara...) půjdou dost dolů.
Nebo možná i dřív, když budu mít nějaký štěstí;-), pak při koupi samozřejmě vyzkouším i více značek ať už při koupi staršího či nového.
A zatím manželku nemám, pouze přítelkyni a doufám, že to tak zatím zůstane (je mi 23;-) ). Auto bych stejně vybíral já:-P

Karel
11. května • 12:21

;-)

Bender
11. května • 11:08

Jasně ale nevím jak ty já sedím v ČR a tady je image Opela nic moc... mezi lidma mimo fanoušků značky .... takže srovnávám náš trh. Jasně pokud by jsme se bavili o německém trhu tak je jasné, že tam se Antar prodá více. Ale podle mně ve chvíli kdy na společné dealerství v ČR vstoupí obyčejný člověk - a bude se rozhodovat - bude pro prodejce snažší ho dostat do Captivy, ale ukáže to čas. - Jenomže právě Captiva je to mezní auto které se dá chápat, jako pravý Chevrolet - je to pravé GM. Technicky nemá s DAEWOO nic společného.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RRAAFF
11. května • 11:20

Možná jsem trošku fanda značky;-). Jinak proti Chevroletu i kdyby to bylo stále Daewoo nic nemám. Ty auta jsem nikdy neměl, tak nebudu soudit. Klidně bych si Chevrolet koupil (zatím se mi od nich líbí teda jen Captiva, Epica, Evanda (už se nedělá), možná i Nubira).
Kvalita myslím bude +- stejná. No osobně jsem na prodeje zvědavý, docela dobře si vede dvojka Hyundai/Kia a bude ji možná problém dohonit, uvidíme.

kvalita
11. května • 14:17

No, ked porovname napr. Grande Punto a Corsu, tak Opel vychadza lespie (kvalita spracovania i jazdy), to spona kazdy, kto sa viezol v oboch autach. Zasa sa nevyrabaju na jednej linke. Uvidime - ze by v Korei dotiahli matky na Opli lespie ako na Chevrolete :)? Inak, mne sa Chevy spaja hlavne s Corvette a ta kultura typu Tahoe, Blazer ci Suburban mi nic nehovori.

RRAAFF
11. května • 14:59

Tak to já Tahoe, Blazer apod. mám rád, ale celkem nevyužitelný, i když i takový obři tady jezdí.
V corse jsem seděl a bylo to moc fajn, v GP ne, tak nevím, jaký to tam je.

Jouda
11. května • 9:01

Nevim jak Antara, ale Captiva ma poddimenzovany podvozek a zakladni benzinovy motor s jednobodovym vstrikovanim (monotronic)... pokud je Opel hodne pribuzny tak bych nekoupil ani nahodou ani jedno z nich ....

Bender
11. května • 10:51

Ty jseš fakt jouda.... kde jsi vzal to jednobodový vstřikování.... 2.4 benzin s Multi point injection a zapalování Direct ignition system (Dual coil) - motorizace jsou naprosto shodné.

Jouda
13. května • 3:07

Na motorovy ridici jednotce ... Bosh Monotronic ;-)

RRAAFF
11. května • 9:12

Podvozek podle testu docela chválily, je trošku do sportovna oproti Captivě, to si asi musí každý zkusit, jak mu to vyhovuje. Jinak ta 2,4 bude asi stejná. Mně by se to líbilo s tím 3,2 V6, je to tuším motor z Holdenu (0-100-8,8s, 80-120km/h - 7,5s, maximálka 203km/h).

Petr Fiala
11. května • 9:28

Souhlasím s tebou - minulý týden jsem si Antaru dobře prohlédl v obchodním centru na Chodove. Osobně se mi líbí moc - ta kterou jsem viděl byla ve vysoké výbavě, takže všechno na úrovni - oproti Captive - alespon na mne osobně - interier nepůsobí tak lpříšerně uměle a lacině.
Také bych chtěl určitě V6 3,2 - jen mám tedy zmatek v tom, jestli je ten automat 6 nebo 5 rychlostní ?
Ale - pozor na jednu věc - IMHO bude prodejnost po cca 3 letech s touto motorizací vážně tristní. Už jsem si před lety vyzkoušel Vectru GTS v benzínem V6 a bylo to docela síla (nákupka 980.000 po slevě, výkup po přesně třech letech za 240.000 a to jí prakticky nidke nechtěli - perfektní stav - najeto jen 60.000 km.) Takže rozum a praktičnost by asi velela spíše diesel s manuálem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RRAAFF
11. května • 10:08

jj, to věřím, tyhle objemy nikdo nechce. Ale pokud si člověk plánuje auto nechat dýl (třeba 8,10let), tak ho prodejní cena pak ani trápit nemusí. Pokud na 3roky, tak to to bude hodně znát.
Jinak automat je 5ti rychlostní. S tou 3,2 se dá jezdit i mimo město kolem 11-11,5litrů (podle jednoho švýcara co to má na motor-talk.de).
Naproti tomu si dost stěžovali na vyšší spotřebu motoru CDTI 2,0 110kw. Teď prý má být nějaký nový software nebo co, tak třeba se to sníží (to jsem tak zhruba pochytil z toho německých stránek).
No o prázdninách jedu do Prahy, tak se třeba stavím u Staigra nebo Srby a kouknu na ni. Jsem z Hradce Králové a místní dealer vypadá, že už asi nebude nic novýho tahat:-D (prázdný salón, změna jména...).

šmoula
11. května • 20:22

Dnes jsem řídil Antaru s motorem CDTI 2,0 110kW v tkz.plné palbě,ale v automatu,který nemusím.Mohu porovnat s Captivou v naftě a rozdíl je markantní,bezmála o třídu.Jen ta spotřeba,ač je motor syrový,ta mi vyrážela dech.Odhadem to bude chodit za 12 litrů a s přitaženou uzdou.Jinak chválím.Hezké a vyvážené s dokonalým interiérem,...Jr

MT
12. května • 0:42

To je daň za poddimenzovaný motor. Motor z Astry je na tuto váhu a tento pohon příliš málo, pracuje ve velké zátěži a pije jak duha.Soudě podle motorizací, je to výstřel směrem k chudým evropanům (CDTI) a k chudým američanům (V6). Což jistě není chyba.Mně osobně to ale nikterak neoslovilo.

RRAAFF
12. května • 7:05

No ono to právě nemá s tím motorem v Astře 1,9CDTI 110kw nic společného, ten se vsadím by jel za míň. Ta 1,9 je vyráběna Fiatem.
Tahle 2,0 je nově vyvinutá a vyráběna VM Motori (nebo vyvinutá avyráběna v Korei, to přesně nevím).

Petr Fiala
11. května • 10:14

U Srby v Modranech by měla brzo také stát (jestli už tam není) - a sázím že v Jílovišti v Praze bude pak také. Co jsem alespon mluvil s dealerem, tak se na ní jak prodejci tak zákazníci hodně těší.
Jinak Spotřebě se dá myslím uvěřit při klidnjším stylu jízdy - osobně jsem fanda spíše benzínu, takže ti rozumím - zejména jestli se auto chceš nechat na delší dobu, mohlo by to být super - a jak jsem koukal, výbava Cosmo je už velice slušná.

Deli
11. května • 6:45

líbí se mi :-)

Ivan
11. května • 5:43

Auto jak kráva a zavazadlový prostor menší než Fabia Combi. Ne, toto auto rodinným SUV rozhodně není...

lehti
11. května • 14:13

Rodina asi jezdí v kufru, jinak jak často využiješ úplně maximum kufru?

Ivan
17. května • 8:35

Občas jo, a i kdyby to bylo 1x za rok, tak to stačí k vyřazení tohoto auta na kandidáty koupě. Zavazadlový prostor je zkrátka naprostou zoufalý.

Bender
11. května • 7:12

Tvoje rodina jsou asi pěkný zvířata, když je nepustíš do auta, ale vozíš v kufru..... doporučuji ti auto s přepážkou aby jste se cítili jako doma - v kleci. :-D

11. května • 9:29

Proč?

Doporučujeme

Články odjinud