Opel Antara 2011: silnější motory a další změny pro nový rok

Po spřízněném Chevroletu Captiva prošlo modernizací pro modelový rok 2011 také SUV Opel Antara. Jelikož na trhu zatím není příliš dlouho, jsou novinky pouze decentní a konstruktéři se snažili robustní vůz především přiblížit nejnovějším Opelům včetně Astry a Merivy.

Na první pohled si na Antaře 2011 všimneme nové masky chladiče s méně nápadným logem a přepracovaného nárazníku s většími mlhovkami. Změnila sed též optika zadních svítilen a devatenáctipalcové litá kola se dočkala nového vzhledu. Uvnitř zaznamenáme nově tvarovanou středovou konzoli a svěží čalounické materiály v nových barvách.

Nejdůležitější modernizací prošla nabídka pohonných jednotek, z nichž všechny nyní plní emisní normu Euro V. Horkou novinkou je premiéra vznětového čtyřválce 2,2 CDTI dodávaného ve výkonových stupních 163 a 184 koní (120 a 135 kW), což je o 36, resp. o 34 koní více než u dosavadních verzí. Obě provedení jsou k mání s manuálními i automatickými převodovkami (ve všech případech šestistupňovými), slabší z nich se vyrábí alternativně s pohonem předních, nebo všech kol. Zážehový čtyřválec s objemem 2,4 l posílil o 30 koní na výsledných 170 koní (125 kW). 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Opel Antara 2011
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Chevrolet Captiva 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků