Je nám s manželkou 56, já používám služební Roomster a žena rodinnou Felicii (1998). Ta se rozpadla, tak jsme hledali po bazarech, čím ji nahradit. Když se žena nalepila na Agilii - upřimně - radost jsem neměl. Ale platila si to sama a udolala mě, byla to u ní láska na první pohled. A myslím, že měla pravdu a její instinkt nelhal.Je to r.v. 2004, 1.2 16V Essential, najeto 48 000 (prý), světlezelená metalíza, elektrická přední okna i obě zrcátka, 4 airbagy, střešní nosič, ruční klimatizace, AL disky, nové zimní gumy na plechových discích, ... Vypadá jako nová. Stálo jí to necelých 80 000,-.Od té doby pozorně sleduji, jak se chovají (auto i manželka), zpovídal jsem na parkovištích dvě dlouholeté majitelky tohoto vozu a slyším pouze chválu. Je to PRAKTICKÝ VŮZ ZEJMÉNA PRO ŽENY, KTERÉ SE NEPOTŘEBUJÍ PŘEDVÁDĚT!!! Ani muž, který se nemusí předvádět, se ho nemusí bát.
Tak jsem se svojí Agilou 1.0 12V 43kW, kterou jsem koupil jako novou v 2.4.2007 najel k dnešnímu dni (15.1.2012) už 168.074 km. Jsem stále spokojený a jsem rád, že ji mám (i když dnes slouží jako třetí auto v rodině - manželka má Astru sedan 1.6 85kW, 5st.automat, r.v. 2009, syn má Škoda Superb 1.9 TDI 97kW, 5st.manuál, r.v. 2002). Já sám jsem vlastnil před Agilou (chronologicky seřazeno) tyto automobily: Wartburg 353 sedan + Trabant 601 limousineVW POLO 1.9 D - 5dv.Škoda FABIA 1,4 MPI 50kW sedanHyundai SONATA 2.0 GLS 105 kWVW PASSAT 1.8 20V 92kWAUDI A6 2.8 V6 automat 128kWOpel Agila 1.0 12V 43kW...Myslím si, že mám relativně dost zkušeností s jinými automobily, abych mohl objektivně zhodnotit Agilu (věřte mě, že skok z A6 do Agily jsem dlouho nemohl rozdýchat, ale dnes bych ji nevyměnil ani za nic!).Tak tedy pojďme to shrnout, o co si Agila řekla za téměř 170.000 ujetých km a necelých 5 let služby:- pavidelné výměny oleje po 30.000 km/po roce spolu s garančkama u Oplu (cca 3.500 Kč za jednu) +2,5 litru oleje navíc při dolévání (poprvé jsem musel dolít olej při cca 100.000km, teď žere cca 1l oleje na 30.000 ujetých km). Litr ojeje cca 370 Kč-2 ks žárovek do světlometů - 1 ks za 146 Kč-1 ks lampička osvětlující SPZ vzadu (uhnily konektory) za 270 Kč-oprava levého stěrače (začal vrzat, pohonné ústrojí se přidíralo) za 1.300 Kč-oprava kastlíku před spolujezdcem (utrhnul se plastový čudlík, co funguje jako pant) - 39 Kč za lepidlo :-)Čeká mě na jaře: kompletní výměna brzd, zatím jsem neměnil ani destičky, jezdím stále na originály (kotouče+destičky, bubny+pakny). To bude první velká oprava za cca 15-20 tis.kč, nejspíš nechám vyměnit i tlumiče.Spotřeba: lehce se zvedla, nicméně v průměru jezdím lehce pod 6 litrů v závislosti na kvalitě benzinu (5,2-6,6), dálnice 7-7,5 litrů - nejlepší je VERVA od Benziny. Je sice dražší, spotřeba je ale až o litr menší, než na levnou 95 z Globusu...
Mám velký problém mého kamaráda.Má OPLA AGIL r.v.2000 a potřeboval bysehnat dílenskou příručku pro zadní brzdy. Nemohu jí sehnat,jedná se o složenízadních brzd.Prosím o radu kde bych sehnal tuto příručku, nebo něco podobného.Děkují za odpověd.Zdravím Rulc Josef.
Pane Rulci, odpovězte mi prosím na email.Č.Halbich
Dobrý den vážení Agiláci. Do této vaší diskuse jsem se dostal více méně náhodou neboť jsem také majitelem tohoto skvělého vozítka které vlastním od roku 2003 a momentálně jsem chtěl řešit jeden menší problém. V posledních dnech na mě párkrát na volnoběh mrkla kontrolka tlaku oleje tak jsme hned s kamarádem mechanikem změřili tlak a všechno v pohodě takže jak to tak vypadá bude se asi brzo poroučet olejový policajt a chtěl jsem tedy zjistit kde a za kolik si ho mohu pořídit tak jsem hledal až jsem se dostal mezi vás. Naprosto souhlasím s několika posledními příspěvky. Na první pohled, ale opravdu jen na první, je to krabicoidní trpaslík připomínající automobil ale jakmile do něho člověk sedne a rozhlédne se kolem sebe nestačí se divit kolik prostoru se do této krabičky vešlo! Kam se hrabe Fabie a ji podobné! Sám nejsem zrovna trpaslík, při odvodu na vojnu mě kdysi naměřili 188 cm, bota velikosti říčního remorkeru a v současné době váha přesahující metrák! V mnoha vozidlech zvučných jmen se cítím jako ve vězení nebo na mučidlech a to v nich musím trávit podstatnou část svého života neboť se jako dříve podepsaní také živím jako řidič z povolání! Co je mě platná elegance Audi, BMW nebo Superbu když si v něm něm nemohu sednout jako člověk a po dvou hodinách z toho krámu lezu jako zpráskaný pes! Vždy se těším až se pohodlně usadím do své krabičky cestou domů! Souhlasím také s paní holdující lyžování neboť i když jsem sice městský chlapec tak bydlím na brněnských horách tedy v Kohoutovicích a kdo to tady trochu zná ví, že když dole ve městě není po sněhu vidu ani slechu u nás se lyžuje! Tady jsou větší světlá výška vozidla a zimní pneumatiky k nezaplacení! Máme zde v případě sněžení celkem slušně fungující úklidovou četu ale přes nahrnutý sníh po průjezdu pluhu přes parkoviště jen tak nějaké auto nevyjede! Agila ano i bez použití lopaty která se jaksi stala automatickou,i když doposud nepoužitou, výbavou mého autíčka! I zde řidiči vozidel zvučných jmen nechápou jak je možné že jejich "super" stroje vybavené ABS,ASR,ESP a podobnými elektronickými nesmysly neopustí parkovací prostor bez použití několika lidských sil! Jinak jak je patrno nemám co bych Agile mohl vytýkat. Malé ale velké, lehce ve městě parkující, pohodlné i po dlouhé jízdě se člověk cítí dobře a hlavně spolehlivé a nenáročné vozítko! Tak všichni Agiláci ať nám to stále jezdí bez poruch a problémů a těch směsných ksichtů ostatních kteří neví o čem je řeč!
Tak přidám také svou troškou do mlýna, agila je opravdu nehezké ( až odporné auto) interiér laciný a tvrdý avšak dá se umýt vapkou zkuste to třeba u audi a po 200tisících km vypadá pořád stejně na rozdíl od audi. Po sklopení sedaček odvezete opravdu cokoliv, máme doma 1.2ku a se 4 pasažéry uhání po dálnici 170, je dost tuhá i po několika bouračkách vždy odjela po ose, párkrát už se stalo že jezdila delší dobu bez vody a oleje, světe div se je tu s námi pořád :-) A jediná porucha za 9 let špatné synchrony na trojce opraveno v záruce výměnou převodovky.
Zdravím všechny majitelé Agily. Jsem rovněž i když jsem si ji pořídil teprve nedávno a starší. Mám na Vás dotaz, má Agila konektor pro modul automatického spínání světel pro automobily Opel? Některé Oply to mají pod volantem, ale já to u Agily nenašel. Děkuji za jakoukoliv odpověď.
Zdravim, kolik litru je priblizne rezerva (tzn. zacne svitit kontrolka) paliva.Dik za info
S Agilou 1.0 esentia (+el.okna a centrál) jsem od 2.4.2007 do 14.7.2008 najel 72.348km, každý den dojíždím do práce 102km (204tam i zpět). Rezerva je od rozsvícení cca 8 litrů, od blikání méně než 5. Bez problémů jde ujet s rozsvícenou rezervou 100 km (z Brna do Olomouce běžně - potom tankuju 36-38 litrů - nádrž je podle návoduna 41)Průměrná spotřeba: pokud jedu kolem 90km/h, tak je to 4,9-5,2 l/100km, když držím 110km/h tak je to 5,6 a při 130 km/h 6,1. Platí pro jízdu po dálnici. Město anebo kombinovaná je mezi 5,5-6.Autíčko je to super, nejdřív jsem ho nesnášel (koupil jsem ho z nutnosti - na jiné nové nebyly peníze a z bazaru už jsem vyléčenej), teď bych ho nevyměnil ani za nic.Ani malé, ani velké velké, úsporné, praktické, variabilní. Klady:1) Nebolí z něj záda (měřím 185cm) 2) fantastický výhled 3) neuvěřitelná spolehlivost4) skvělá spotřeba5) pod otevřenými pátými dveřmi si vklidu vzpřímeně stoupnuNedostatky: 1) nepochopitelně velký poloměr otáčení. Tam, kde jsem se s A6 otočil "na pětníku", s Agilou si musím v půlce otáčení couvnout. 2) katastrofální stěrače (někdy se nevrátí do původní polohy, není to závada...)3) nalévací otvor nádobky na ostřikovače je 2,5cm od sběrnice elektroinstalace...4) nejdou regulovat středové výdechy ventilace v kabiněCelkově: Na našem trhu neexistuje lepší auto v dané kategorii v poměru cena/užitná hodnota
Rád se připojuji k někomu kdo ví co agila umí.Me začátky s tímto vozem byli totožné,až časem si ,,krabička" prosadila své přednosti.Tam kde kolem parkovacího místa projede 99.9%vozů a pokračují v hledání místa,ja zajíždím s dostatečnou rezervou.O pohodlí a posedu už řeč byla:-D Dálnici Praha-Brno neklesla rychlost pod 150 a spotřeba?7.2/100. Při jízdě ze Šumavy mimo dálnici průměr 4.2/100B-]Necítim se jako závodník neboť mě auto SLOUŽI k mé 100% spokojenosti.A zatáčky? Zatím každého DOJIŽDIM :-O .Pokud máte plnou výbavu není co řešit.Netvrdím že to nějaké super auto ale má své přednosti které většina aut nemá tak všechny pohromadě.Vyzkoušel jsem iOktávku,Superba obě nafta, a je to o něčem jiným. Zaleží pouze na tom co očekávám a v čem se uskromním nebo jaké jsou mé momentální podmínky.V době nákupu za stejnou cenu byly Oktávice stejně drahé./ojetiny/V plné výbavě co mám nové by stálo 370000.Chtěl by si snad za stejno pořídit Smárta?:-D 1.2 motor dostatečně vyhovuje a kdo trajdá denně dálkové tak mé jiné priority že?Po předchozích zkušenostech se škodovkama z doby budování jsem sedl do toho nej co mi říkalo pane.Naivně jsem si koupil 1L syntetiky na dolívání a stále kontroluju vodu kdy že budu moci aspoň tam trochu kápnout.A nynější Škodovky?Mám pocit že podklady k výrobě nejsou z naší republiky.Ale to je asi každému jasné.No a když jsem v plném obsazení vyjížděl ze závodu a díky provozu jsem to musel trochu ,,osolit" tak osazenstvu mladšího,sportovnějšího způsobu jízdy lezly oči z důlků.Nic se nemá předem zatracovat co jsem si Nezkusil.Všechny čtenáře pozdravuji, spokojený řidič Agily 1.2 16V:-P
Plně se s Václavem ztotožňuji. S autem (Agila 1.2 16V) nemám problémy. A jak říkal Václav, když je řidič donucen přišlápkout plyn, tak se nestačí divit zbytek cestujících. Auto je naprosto pohodlné, nebolí z něj záda, kolem sebe místa. Není výjimkou, že v něm odjedu na jeden zátah 4hodiny jízdy a nemám problém s páteří. Nevyměním ani za nic, jen škoda, že je přestali vyrábět. Nová Agila není tak prostorná. Zdrávím všechny Pavel
Mám Agilu 1.0 12V již 9 roků rok její výroby je 2003. Bývaly doby kdy pro mě auto které nemělo alespoň 150 koní nebylo auto! Před tímto autíčkem jsem měl několik opravdu slušně výkonných aut z nichž nejvýkonnější byla Lancia Integrale 2.0 16v turbo která těch koníků měla hnedle přes 200! Byla v plné výbavě dokonce i s uzávěrkou zadního diferenciálu! Svezení s ní bylo nádherné, neznala pojem kopec, 30 cm sněhu na silnici nebyl žádný problém ale, se spotřebou jsem se nedostal nikdy pod 12 litrů a to jsem musel jet velmi opatrně, ve městě spolkla poctivou sedmnáctku a každou chvíli dělala nějaké drahoty že tohle by potřebovala vyladit, tohle seřídit, tohle vyměnit atp takže její provoz nebyl zrovna levný! Jsem už staršího data výroby, zatím jsem jen překročil 50 i když už jsem dědek, tak jsme se v roce 2003 s manželkou domluvili že si pořídíme něco méně náročného, ale takového co nás i vnoučata spolehlivě odveze. Jsem vyučený automechanik, ale v oboru nedělám zato na silnici jsem více jako doma protože už 35 roků pracuji jako řidič z povolání a tak mám o vozidlech trochu přehled! Prošli jsme několik prodejen nových aut a u každého které by připadalo v úvahu se vždy našlo nějaké ale! Když jsme byli zrovna u Opla a prohlíželi si Corsu tak jeden z prodejců přijel z předváděcí jízdy s Agilou tak jsme ho požádali aby nám ji ukázal a případně nás v ní svezl. Když jsme si do ní sedli tak jsme opravdu doslova vyvalovali oči na spoustu místa v této krabičce, což můj otec tehdy ohodnotil slovy "Tady převezeš koně s jezdcem nastojato nebo kredenc i s výbavou"! Měl pravdu a hned jsme věděli že tohle a nic jiného! Do Agily nastoupíte s cilindrem bez smekání a kolem sebe máte místa na tancování, převézt kuchyňskou rohovou lavici nebo 170 litrovou chladničku pro ni není nejmenší problém! Takže abych to shrnul, za 9 roků máme spolu ujeto přes 100 000 km bez nejmenšího problému po cestách i necestách celé Evropy, pouze doplňujeme benzín a občas měníme provozní kapaliny a filtry, jednou jsme vyměnili brzdové destičky, jednou hlavní H4 žárovku (pro jistotu raději obě) a to podotýkám že Agila neujela ani metr bez rozsvícených světel! Prostě na tuhle spolehlivou krabičku nedám dopustit! Až se některému výrobci podaří vyrobit něco podobně flexibilního a spolehlivého tak před ním ten již zmíněný cilindr smeknu a řeknu "Podařilo se ti vyrobit slušné auto!"
Po přečtení několika posledních příspěvku a hlavně ten pana Mirka jsem se rozhodla přispět také se svojí troškou do mlýna. Jsme s manželem, jak to vtipně označil pan Mirek, staršího data výroby, tedy je nám něco málo přes 50 a tuto skvělou krabičku Agátu, jak ji doma říkáme, jsme si pořídili před 8 roky když si naše dcery založily svoje vlastní domácnosti a my s manželem "osiřeli". Koupili jsme si ji úplně novou, spíše náhodou, kamarádka ji měla objednanou u prodejce v tehdy prostřední možné výbavě ale dostala se do situace kdy ji kvůli úmrtí manžela nebyla schopna odebrat. První naše dojmy opravdu přesně vystihuje to co už zde bylo napsáno tedy "Nejdřív haha potom AHA!" Když jsme ji poprvé uviděli tak jsme si mysleli že jsme se asi pomátli na rozumu když si tuhle "bednu od margarínu" kupujeme! Když nás do ní nechali posadit, svezli nás a dokonce nechali manžela i kousek řídit tak opravdu to počáteční "haha" začalo velmi rychle brát za své a nastupovalo velmi důrazně to druhé tedy "AHA"! Jediné co na autě manžel změnil tak namontoval litá kola a širší pneumatiky. Naše Agáta, za dobu co ji máme, viděla finská jezera i Gibraltar, nejsme vyznavači válení se o dovolené u moře na pláži či chytání tzv bronzu, ostatní prominou, ale spíše se raději podíváme tam kde nepanují vyloženě letní pařáky! Za dobu co ji máme nepamatuji že bychom, manžel nebo já, vyslovili jediné škaredé slovo proti naší Agátě a to nám na tachometru svítí číslice dosti přesahující stovku tisíc km! Naprosto spolehlivé autíčko, pokud si vzpomínám tak jednou manžel měnil brzdové destičky a jednou nebo dvakrát nějakou žárovku, po šesti letech při prvním zimním startování konstatoval že baterie už není to co bývala tak pořídil novou, jinak jen pravidelně po každé zimě vymění olej v motoru a filtry, zkontroluje a vyčistí přední brzdy a dvakrát do roka odpojí na pár hodin baterii aby si jak říká "řídící jednotka vyčistila hlavu"! Mimo této "pravidelné" údržby jen kupujeme benzín a jezdíme a to oba podle potřeby. Je to naše 9 auto v pořadí a opravdu na něj nedáme dopustit! Měli jsme auta i hezčí,i rychlejší, možná i pohodlnější i když o tomto silně pochybuji, ale tahle krabička nás opravdu dostala! Tak přeji nám i všem ostatním "Agilistům" jen a jen tisíce km bez nehody a závady! Jaroslava
Nějakou náhodou jsem se dostala do tohoto debatního kroužku, v práci s počítačem nejsem zrovna mistr republiky,ale když už jsem tady tak se musím také podělit o svoje poznatky s "domečkem pro panenky", "bednou od margarínu", "krabičkou" jak se ji někdy s posměchem říká! Ten posměch ale velmi rychle začne s tváří miznout když dotyčný pozná co vlastně tohle autíčko umí! Před mnoha lety, přesněji řečeno před lety devíti jsme si s manželem pořídili autíčko jménem Agila. Jaký máme motor a výbavu nebudu hodnotit protože tomu zrovna moc nerozumím. Trochu hranaté, trochu vysoké, ne zrovna nejelegantnější auto světa ale po prvních kilometrech si nás začalo získávat! Nastupování a vystupování nadmíru pohodlné, posez že ostatní auta člověk přehlíží jako tulák louku, tedy samozřejmě kromě kamionu nebo autobusu! S manželem jsme vyznavači zimních sportů a proto se občas vyskytujeme v horských oblastech s dostatkem sněhu a tam začíná ta výhoda tohoto autíčka. Sama nevím jestli je to autem samotným nebo manželovou zkušeností, také se živí dlouhé roky jako řidič autobusu, ale tam kde movitější spoluobčané s "lepšími" vozidly, mnohdy i s pohonem všech kol zůstávají stát a bezradně šlapou na plynový pedál svého luxusního miláčka manžel, podle jeho slov "jen lehce lehtá plynový pedál" a vyjíždí další stovky metrů a možná i nějaký ten kilometr dál až na parkoviště kousek od lanovky! Jednou za manželem přišel nějaký pan doktor a ptal se ho jak to dokázal s takovým autíčkem! Manžel mu jen s úsměvem odpověděl "Kdyby jste si koupil slušné auto a ne Bavoráka tak by jste to dokázal také"! Myslím že to pan doktor nepochopil dodnes! Prostě naprostá spokojenost s tímto "malým velkým" autíčkem které jezdí bez nejmenších problémů a oprav! Tak sportu zdar a Agile zvlášť přeje všem Agilákům Jarmila
i litrovka umí jezdit... jojo, AGILA...!http://www.youtube.com/watch?v=zVTjp7HP4Uw
Tankuji po rozsviceni svetylka a to u me Agily byva asi 33l. Nekolikrat jsem tankoval kdyz uz blikalo a to je 35-37 l. Parkrat jsem tankoval jeste pozdeji a to uz jsem natankoval 39l. V navodu pisi za nadrz ma snad 41 l, ale overovat to nebudu...
Naprosto super autínko o 100.000 kaček levněsší než fabie, s obrovským vnitřním prostorem (vzhledem k vnějším rozměrům) a díky vysoko posazeným sedadlům skvělým výhledem na silnici. Spotřeba 5-6l/100 km při 80-110km/h, 2.000 Kč/rok povinné ručení. Co víc dodat...
Máme s manželkou od 8/2007 novou Agilku 1,2 16V, 59kW, výbava essentia. EL. zrcadka, el. okna (přední), příprava na autorádio, tažne zař. dalkové ovládání, posilovač, ABS, airbag, atd. Cena při koupi necelých 245000 kč. Zkuste mi někdo najít jiné auto za tuto cenu s těmito vlastnostmi (které jsou mino jiné uvedeny na tomto fóru)! Máme najeto 5000 km. vše bez problémů. Spotřeba se snižuje asi na 6.5 l/100 km - kombinovaná. A myslím si, že půjde ještě níž! Auto, co se jedná nohy na plynu, nijak nešetřím!! Měli jsme peugeota 1,9 D combi, ale Agilka je podstatně pružnější. Není s ní problém dostat 150 (po úplném zajetí půjde vpohodě přes 160). Z vnějšku se shoduji s tím, že nic moc, ale uvnitř naprosto vpohodě. Právem musíme uznat, jak bylo řečeno v jednom článku: Nejprve haha a potom aha! Jsme s ní naprosto spokojeni a souhlasím s tím, že po vlastech českých až nad rámec stačí a vystačí. Je dobré si položit otázku: Kde se dá dnes závodit? Nebo, co se naspěchá při dnešním provozu? A na VŠECH komunikacích? Pokud někdo neví co s penězi, tak si vybere např. W pasata za 900000kč a za tři roky na něm ztrácí 500000, ale hlavně,že má pocit!! Myslím, že Agila splní svůj úkol dobře, a až na ni bude najeto 200000km, tak ji vklidu někomu věnuji zadarmo. Protože splnila svůj ukol a "příjdu jen o 245 tis." To je 1.22 kč/km! Zkuste si to spočítat u třeba Roomstera? Který začíná s 1.2 motorem na 340 tis. kč. Bez výbavy!! V zaměstnání jezdím s octáviemi, ale pokud každou chvíli vylézám a nalézám, tak vzpomínám na to co mám doma a děkuji v duchu společnasti Opel, že toto auto vyrobila. Zdravím vás a přeji mnoho kilometrů bez nehod. Pavel
Zdravím všechny co sedají do Agily a nestydí se za to. Není totiž proč. Mám dvě. Jedna má přes 300 000 km a šlape jak hodinky a druhá má 88 000 ale začala zlobit . Nějak netáhne tak jde na kontrolu. Pane Pavel, až budete mít těch 200 000 km tak napište a já si pro ni dojedu. Mějte se moc fajn. B.L.
Dovolím si sem vstoupit se svým příspěvkem k Agile a hodnocením z ženského pohledu. Hledala jsem úsporný vůz pro jízdu nejvíce městem, ale i na delší trasy pro sebe, mimčo a kočár. Agila zvenku HAHA, jak píše pán výše, ale jakmile jsem do ní usedla, již byla naše! AHA! To prostě vypovídá o všem. Prostorná pro kočár, vzadu zvýšené sedačky pro lepší výhled dítěte, lepší výhled řidiče, úspora viz výše, s tímto autem zaparkuji úplně všude a že je to někdy v Praze problém, je vysoká takže ji naleznu na všech parkovištích, když zrovna zapomenu číslo stání. Bez problémů nasednou a vystoupí starší lidé a i já mám nyní problém usednout do "nízkého" auta typu Fabie atd. Tyto "pohledy" zde nezazněly a že jsou pro někoho stejně důležité jako 140km/hod na dálnici, což děláme denně. Malinkaté mínus je vítr, který je při jízdě znát a pro mne i více "mrtvých bodů" při výhledu z vozu a přejíždění z pruhu do pruhu, což však kompenzuji přídavným zrcátkem. Prostě na AGILI již 5 let nedám dopustit a kdo se mnou jel pořídil si také AGILU. (Srovnávám s 5 předchozími vozy. )Tolik méně technických poznámek třeba pro ženy. ywette
Zapomněla jsem dodat, že po sklopení zadních sedaček se vytvoří velký úložný prostor, kterým odvezete i šatní skřín a ještě zavřete zadní dveře od kufru! Kdože říkal, že je Agila malá?
Souhlasím s posledními příspěvky. Sám vlastním obdobu - Suzuki Wagon R+ / 1.3, klima, el. ovl. okýnka, tónované skla a pod./ a nemůžu si ji vynachválit. Dříve bylo jako rodinné auto / 2 dosp. + 2 děti /, dneska nákupní taška , vozítko po městě pro manželku. Absolvovali jsme i dovolenou do Maďarska a naprosto bez problémů. Když jsme ji kupovali, tak jsem srovnával hl. s Fabií a Agilou. Škodovka v té době jen 1 rok záruka + osobní špatné zkušenosti ze škodovkami v práci / 3x nepojízné za rok /, Suzuki záruka 3r, Fabie s motorem 1.2 - prakticky nejezdí, 1.4 už draží pojistky a pod. Na závěr zbylo jen rozhodnutí Agila 1.2 x Suzuki 1.3 s obdobnou výbavou - rozhodnul přístup prodávajícího a sleva na skladové auto.
dobry den, shanim radu zkusenych. agilaku.mam moznost koupit opla agilu 1.2 rok vyroby 2004 typ je DESIGN stribrna erbeky najeto jen jen asi 20 tis km. komplet v elektrice. Duvod je ten ze shanim kvalitni auto co vydrzi a taky na ktere budu tak nejak mit financne protoze drazsi auto je pro me tabu. zaujala me docela levna cena, 120 000 na tak nove auto rok vyroby 2004. mam do ted renault clio 1.2 1994 a chystam se na tu agilu co mzslite udelam dobre? docela me vzdesila ta mala kola, ale ta agila nevypada tak spatne, a jak se tady pise je i stabilni a spolehliva,. urcite je lepsi nez to clio co mam.jako dalsi by mohla byt agila 1.0 expresion rok vyroby 2005 taje jen o 10 tisic drazsi...ta vzhledove vypada tak trochu lacine, jednoduse.Duvod proc jsem tedy pisu je rada je agila slusne vozitko co par let pri normalni nesportovni jizde vydrzi???? taky planuji dovolenou k mori....zvladneto agila?...mam kamarada co jel fiatem seicento ...no tim nejmensim.... do anglie a zpet a rikal ze v pohode...je agila dobre reseni ...predem dekuji vsem za radu
pane kolego,vlastním opel agilu 3 roky mám najeto s ní asi 25000 km a nedám na ni dopustit,neměl jsem s ní žádný problém,spotřeba dobrá ,ale doporučuji motor 1,2,pak se jedná o velmi svižné autíčko,parkování paráda,vnitřní prostor bomba určitě do toho jděte ta cena je velmi dobrá.Nashledanou
Opel Agila prima s motorem 1.0 jsem koupil v září 2006, dnes mám najeto cca 10500 km,jezdím zhruba za 6,1 l/100 km, předpokládám, že se spotřeba ještě trošku sníží. Že není možnost nastavit zrcátka z vnitřku nevadí, vždyť nastavení provedu jen jednou a není třeba často měnit.Nasedání a vysedání je dobré - předtím jsem měl Felicii a vysedání bylo pro mně špatné.Agila hravě dosáhne i 145 km/hod, samozřejmě, že zrychlení je pomalejší, ale s tím se musí počítat. Myslím,že by nebyl problém jet s ní třeba i do Chorvatska. Byl jsem s ní v Maďarsku, cesta tam zhruba 500 km, obsazení 3 osoby a plný kufr, bez problému na dálnici i 130 km/hod.Myslím si, že kdo neočekává zázraky, může být plně spokojen.
Nechápu, proč tolik lidí pořád odsuzuje Agilu. Myslím, že je každého volba jaké si koupí vozidlo a je trapné odsuzovat jiná auta. Co se týče vzhledu Agily je pravda, že je zvláštní, ale takových aut je daleko víc. Třeba Renault Clio, Škoda Roomster a další. I vzhled nových vozů Škoda není nijak oslňující. Já sám jsem si koupil Agilu úplně novou v dubnu 2006 a rozhodoval jsem se mezi několika typy. Měl jsem možnost porovnat Agilu s Fábií, Renaultem Clio, Corsou, Fiestou, Fiatem Pandou a dalšími vozidly. Nakonec jsem zvolil Agilu, protože mě prostě zaujala její variabilita a jednoduchost. Její výbava jak se tu někdy píše není úplně holá a nejedná se v žádném případě o chudáčka. Je kompletně v elektrice, včetně vnějších zrcátek a centrálního zamykání. Má ABS, EPS a další normální věci, které mají i ostatní auta. Kupříkladu holá Fábie je daleko horší. Pokud se týče pohodlí, tak Agila v porovnání s ostatnímu malými voy nemá konkurenta . Perfektní výhled a přehled na vozovce. Jak se tu psalo pohodlné nastupování a vystupování, kdy u ostatních vozů jsem měl pocit, že si udělám úraz. Byl jsem a i teď po roce co jí mám velice překvapen prostorem interieru a to hlavně na zadních sedadlech. Jezdíme většinou ve čtyřech a není problém pohodlně cestovat i v pěti. A i při plném zatížení je Agila docela svožná a určitě srovnatelná s ostatními vozy o obsahu 1.2, a to mám obsah jen 1.0. O prostoru zavazadlového prostoru bych ani nemluvil. V základu má objem 240 litrů a vejde se tam spousta věcí, určitě víc než třeba právě do Fábie. Když se sklopí sedadla, tak prostor je neuvěřitelný a kam se hrabe i Škoda Octavia, protože se do ní určitě nevejdou tak objemné věci jako do Agily, právě díky její velké výšce. Je pravda, že to není žádný sporťák, nebo úplně dokonalé auto, ale mě osobně bohatě stačí a za kupní částku cca 260.000,- Kč, kterou jsem za ní dal jsem spokojen a už bych jí neměnil. To že je krabicového tvaru je pravda, ale má to své výhody a ostatní auta by mohly tuto výhodu jen závidět. Nepotřebuju jezdit rychlostí 200 km/hod., jako šílenec, ale bohatě mě stačí maximálka 150 km/hod., kterou ani nevyužiju, protože jezdím vzdálenosti maximálně do 300 km a na tyhle vzdálenosti Agila bohatě stačí. Je jasné, že na cestování po Evropě jsou vhodnější auta, ale já jsem si ji koupil jen na cestování po ČR a na to je plně dostačující. Nejvíc haní řidiči, co mají auta stará 10 let a nad Agilou se ofrňují, ale myslím, že neprávem a měli by se zamyslet a hledět si svých orezlin. Všechny auta nemůžou být dokonalá a mít tvar aby se líbily všem, navíc vozidel krabicového tvaru jezdí víc a myslím, že i dost dobrých značek a nikdo se nad jejich krabicovitým tvarem nezamýšlý. A k k tomu Fiatu Pandě bych řekl jen jedno, mel jsem možnost porovnat svoji Agilu se sousedovou Pandou a je to jako když srovnám trpaslíka s obrem. Ve všem je Agila prostornější a pro mě i lepší.
Vlastním Agilu 1.0, rok 2006, najeto cca 15000 km, poté co jsem ji koupil, nebyl jsem si úplně jistý....po zkušenostech - velký vnitřní prostor, vzadu větší než u Octavie, Fabie, neuvěřitelné množství odkládacích míst, i pod předními a zadními!! sedačkami(kde jinde to najdete), po sklopení dělených z. sedaček (rovná podlaha) odstěhujete i nábytek, zkuste to s Octavii - haha. Využíváme ji v 90% 2 dospělí 2 děti a žádný problém. Ano nemá to 100 koní, ale stejně ty frajery s Octavií, BMW atd. dojedu, když si dávaj cigáro a kafe(asi z nervozity), tak o co vlastně jde. Cesta cca 500km na dovolenou po D dálnicích taky v pohodě, nikdy na mě nikdo netroubil, tak jak si v předchozích příspěvcích někdo "stěžoval" holt asi idioti jsou jen u nás. K vyblbnutí mám silnou,opravdu silnou mašinu. Závěr ..Agilu nedám!!! Pokud si je člověk vědom, že kupuje auto, které není high-tech, levné, malé, slabé, krabicoidní a tomu všemu přizpůsobí své jízdní nároky - nemůže být zklamán- pokud někdo pochybuje o případné koupi, tak zbytečně - je to dobré auto. díky všem co "vzepřeli" těm rádoby kritikům. Pavel
;-)Agila v. Club, 12/2002, 1.0., 5 míst, posilovač, +ABS, +otáčkoměr, hodiny, +střešní nosiče, + výškově stavitelné sedadlo řidiče, pastel. barva, černé nárazníky, sedačky s čalouněním v barvě vozu, el. ovl. zrzátek (+ = tenkrát za příplatek).Používám na cesty do zaměstnání 20 km (1-2 os) nebo jako rodinný vůz (2 děti). Dosud žádná oprava nebo jiný problém. Parkuji venku, STK 1/2007 bez sebemenší výtky. Spotřeba průměrně do 6,2 l včetně pohybu po městech, na delší trasy klesá k 5,5 l.Velice snadné a pohodlné ovládání, nastupování, sezení (i vzadu), ani na dlouhých cestách (200 km) nebolí záda. Perfektní přístup do kufru, zadní víko se zdvihne až nad hlavu, při nakládání v dešti jako střecha...Původně se mi auto nelíbilo, zdálo se mi malé, ale jen jsem do něj poprvé usedl a názor jsem změnil (a koupil). Pro příklad: za řidičem 1,9 m výšky si na zadní sedadlo sedne další dospělý! Dovnitř se (za přední sedadla) vejdou 2m běžky, do kufru lze (po sklopení sedadel) dostat krabici s rozměry přes 1 m (i mezi podběhy), jízdní kolo po odmontování předního kola (stačí sklopit část zadního sedadla). Na dovolenou 2 dospělí, 2 děti v sedačkách, velký kočár složený v kufru (postavený na boku, odmontovaná kolečka), golfáč složený na podlaze před zadními sedadly, pár tašek či taštiček ve zbývajícím místě v kufru, pod předními sedadly, pod zadními sedadly (jojo, tam je také místo...).Motor 1.0 sice není žádný závodník, ale 1-2 osoby sveze přiměřeně svižně. Více cestujících či náklad však jsou již znát, ale brzdou provozu agila 1.0 rozhodně není. Jede to jako favorit se vstřikováním nebo slabší felicie 1.3. Okresky, I. třída nebo i horské serpentiny žádný problém. Na dálnici to však moc není, tam jsem se (naložený) přes 110 dostával docela dlouho... no holt je to krabice a aerodynamika už dává motoru 1.0 docela zabrat. K článku jen doplním:Motor je při volnoběhu, vzdor tomu, že je to tříválec, tichý a nevibruje. V normálních otáčkách má jiný zvuk než 4-válce, ale nadměrně hlučný mi nepřipadá. Ve vyšších ot. (přes cca 4000) je však už v interiéru slyšet více než v jiných vozech. Vytočit jde bez problémů přes 6000 ot. (to už je hodně slyšet, ale co , když je třeba v kopci předjet...hlavně že to jede).Manuální nastavování zrcátek zvenčí - no, u pozdějších modelů v nejlevnější verzi to tak Opel opravdu podělal... ale ještě v době, kdy jsem Agilu kupoval, i ta nejlevnější měla zrcátka el. stavitelná. Oni vůbec s těmi výbavami a s cenami v průběhu času u Oplů docela "čarují", takže verzí (kombinací) prvků standardních výbav je v průběhu času velmi mnoho, nelze říci, že se Agila dělala ve dvou (třech) kombinacích a tak to bylo (je) stále. Nynější modely mají např. ve všech výbavách nárazníky v barvě karoserie, což "za mne" nebylo.
Dobrý večer, jsem rovněž krátce majitelem autíčka Opel Agila rv. 2000 2x airb. el. ovl zrcátka motor 43KW , posilovač řízení., má to najeto 85000km a koupil jsem ji vyloženě na pojezd po městě - dělám servis na TV - vyhovuje mi hlavně ložný prostor v rovině a výška - a v neposlední řadě i rozumná spotřeba.Mám na Vás jednu prosbu nemám k tomu servisní knížku - návod a moc bych prosil jestli by někdo neměl možnost okopírovat nebo nevěděl odkud to stahnout - rád zaplatím -abych se dozvěděl pokud možno vše k údržbě a ovládání. npř. Tachometr je digit. a snad jde nastavit od do počet ujetých km a nevím jak. atd.děkuji za reakce a jsem s pozdravem meisel@atlas.cz Ač mám autíčko pár dní zatím spokojenost !!!
Vážení motoristé,nedávno, tedy před 5 týdny jsem si pořídil Agilu s tříválcem 1.0. Zatím mám najeto v různých podmínkách cca 1500 km. I když tzv. zajíždím, tak je průměrná spotřeba do šesti litrů. Jsem přesvědčen, že po ujetí více km se určitě sníží. Vy, kteří tento vůz vlastníte jakkoliv dlouho, sdělte prosím své vlastní zkušenosti s provozem tohoto vozidla, ať už špatné tak i dobré.Srdečně vás všechny zdravím a těším se na vaše postřehy. Janko
Dobrý den.Dnes je tomu 5 roku co jsem koupil Agilu 1.0. Mám najeto 115000 km.Prostě na Agilu nedám dopustit.Cestujeme po Evropě bez poruchy.Projeli jsme vysoké hory Rakouska,švycarska a Italie. Vyhledáváme vysokohorské silnice i více jak 2500 nad mořem. Agila vyjede i 23% stupání prostě je to nezmar.Jede dobře v teplotách 40 C . Po dálnici pruměrnou rychlostí 140 km za 1 hodinu.Objeli jsme Italii naSicilii ve vysokých teplotách pořád jezdí výborně bez poruchy.Brzdové destičky po 70 000 km jsem měnil.Běžná udržba ,výměma oleje a filtru . Pláště za nové,výměna brzdové kapaliny . Je to výborné auto,dá se i přespat ve dvouch a pes Aja.Agilou budete spokojeni.Zdeněk.
Vlastním agilu 1,2 ,l6 V v plné výbavě(ojetou) přesně 1 rok (rok výroby 2002) má najeto 68 000 km,já jsem najel 8000 km a zatím bez jedinné závady.Pouze v zimním provozu kdy jsem jen po městě popojížděl tak jsem musel jednou dobít 1 rok starou autobaterii.Spotřeba po městě na zimních gumách byla pod 8 litrů a na delší jízdy asi 5,5 litrů s motorem nižšího obsahu nemám zkušenosti.Zatím jsem spokojen je to spolehlivé a praktické auto.
píšete: Opel Agila jen stěží hledá konkurenta. Ne snad, že by byla dokonalá, ale jednoduše proto, že žádné podobné vozidlo na evropském trhu ojetin nefiguruje.Tvrdím, že existuje: Hyundai Atos 1.0 první generace. Jako ojetina je výrazně levnější, kufr má větší (265 litrů), stavitelná zrcátka a posilovač v základu a hlavně čtyřválcový motor s nižší spotřebou (za 3,5 roku jsem měl kombinovanou spotřebu 5,4 l/100 km). Nevýhodou je jen uzší interiér než má Agila a výšší hlučnost motoru nad 100 km/hod.
koupil jsem ojetou opel agilu z roku 2002 s motorem 1,2 55kw v plné výbavě s manuální klimatizací(135 000,-Kč) má najeto 60 000 km jezdím spíše krátké tratě jakochalupář jsem nadšenej s objemem kufru 1250 litrů a spotřeba i na krátké jízdy se pohybuje kolem 6 litrů,jedná se podle mě o velmi praktické auto zatím jsem najel od ledna 2006 4500 km bez jediné závady.
Pánové nevím proč přispíváte do diskuze k autu, s kterým nemáte zkušenosti! Já ho vlastním a jsem s ním, jako kolega výše, nadmíru spokojený!! Litrový motor zcela dostačuje, navíc při dnešních zpřísněných pravidlech nikoho neomezuji!!!! Je zcela jasné že s takovým autem není příliš pohodlné jet na dovolenou do Itálie, ale k tomuto účelu jsou stavěny jiné modely. Sedačky jsou tužší, ale v podstatě jsem s nimy neměl žádný problém, např. bolesti zad. Sportovec to určitě není, ale auto není zase tak těžké, takže při 90ti % využití auta pouze řidičem je výkon dostačující. Zvuk tříválce je opravdu zvláštní a proniká do interiéru trochu více než je zdrávo, ale v podstatě posádku nijak neomezuje v běžné komunikaci. Není nutné zvyšovat hlas. Objektivně v mé dvojkové octavii 1.9 Pdi je hlučnost o něco vyšší(jen pro srovnání). A ekonomičnost provozu je obrovská! Litrový motor - nízká pojistka, spotřeba okolo 6 litrů, servisní interval výměny oleje 30 000...Navíc záruka na nezrezivění 12 let. Vzhled vozu je sice tak trochu krabicovitý, ale na druhou stranu je velmi praktické svými netypickými rozměry. Proto ho nemůžu označit jako antiauto, ale po mých dobrých zkušenostech ho považuji za velmi spolehlivého pracanta.
mily pane.plně s vami souhlasim.vlastním take agilu 1.0 12V r.v.2004,a jsem velice spokojeny.patrim mezi stredni populaci obyvatelstva a povazuji agilu za vuz ciste rodiny.svezu koho chci i toho nejtlustciho chlapa na svete a co se tyce prostoru nic nepocitim!jiste ze vuz neni zadny sportovec,ale s tim jsem ho take kupoval.pro vlozeni kocarku do vozu ,jej nemusim ani skladat.ktere auto mi tohle nabidne?skuste jen do atosu tohle zasunout a uz si tam nikdo nesedne.v mem pripade mi zustava jeste jedno misto pro pasazera!je to opravdu veliky pomocnik s velkym P,vyhled z tohoto auta je bezkonkurencni,vse co potrebuji pro jizdu mam po ruce a komfort?jasne ze to neni bavorak posledni řady.A jestli si nejaky idiot mysli ze ,bych ho mohl s agilou nejak na vozovce zdrzovat svou pomalejsi jizdou,co je pro me dodrzovani rychlosti,tak at si uvedomi jak stve nas klidnejsi a tolerantnejsi ridice jenz vezou ve voze dite a zenu,jejich neohleduplnost.byť jim jeste uhybame do stran a ohrozujeme tim nejen sebe ale i pripadne chodce ci cyklisty!dekuji
Již určitou dobu sleduji toto fórom a čekal jsem co vše se tady dočtu. Samozřejmě, nejlepší příspěvky jsou typu slyšel jsem , zahlédl jsem, apod. Jezdím s Agilou od roku 2001 kdy jsem ji koupil novou. V té době jsem se rozhodoval, jaký typ vozu si vybrat. V této cenové nabídce byla (a stále je) široká škála vozů. Chtěl jsem auto s pozink karosérií, krátké (ale ne malé), pohodlné (hlavně pro řidiče), s malým ale pružným motorem. Některé vlastnosti jsem si ověřil již při předváděcích jízdách. V té době jsem ještě neměl jistotu, že to bude zrovna Agila, protože jsem také odzkoušel i Suzuki Wagon R. Z důvodu servisu jsem zvolil Agilu. Na předváděcích jízdách jsem si také odzkoušel pružnost motorů a samozřejmě jsem zvolil motor 1,2 16V.Nyní mám najeto přes 100 000 km, jezdím denně v horských podmínkách a tak mohu hodnotit výhody a nevýhody tohoto vozu a vlastně to bude takové shrnutí, protože o některých se již na fóru psalo.Píšu o vozu který výbavu, tedy servo, el.zrcátka, el. okna, centrál.Výhody: - bezproblémové a velice pohodlné nastupování a vystupování z vozu - pohodlné sedačky - výborný výhled z vozu- velký zavazadlový prostor (po sklopení zadních sedaček)- rovná podlaha zavazadlového prostoru- velmi dobrá manipulace s vozem- velice pružný motor (zrychlení není o moc horší, než vozy s motory do obsahu 1,6 l)- malá spotřeba- spolehlivostNevýhody: - citlivost na vítr (podle síly větru toto platí až při rychlosti vyšší než 100 km/hod- horší jízdní vlastnosti na nerovné silnici- vzhled (jen pro někoho)Samozřejmě, že může někdo kritizovat tento popis ale pak platí jedna věta, že si každý vybere auto jaké mu vyhovuje.
Plně s vámi souhlasím pane kolego.Agilu jsem koupil v roce 2004.Koupil jsem ji s motorem 1.2 16v a s jízními vlastnostmi jsem plně spokojem, stím že pri větším větru a rychlosti samozřejmě člověk s jistým náklonem musí počítat ale ani tak to není problém.Plně osazené auto dosahuje rychlosti 160km a ani při jízdě do Chorvatska při plném obsazení a jízdě skoro 12hod.rychlostí 130km/h.není s autem žádný problém,takže jsem spokojen.
Přiznám se, že jsem přestal číst ve chvíli, dky jsem se dozvěděl, že zrcátka se nedají nastavit z interiéru. To je opravdu brutální. Snad kdyby byla celá recenze v humorném duchu, tak bych se aspoň zasmál, ale toto je tragické auto ...
Je třeba si přečíst recenzi po roce řekněme 2006 a názor by byl jiný. PS. Jinak čím více elektroniky ,tím více poruch a placení servisům.
taky že tá zrcatka jsou pouze v tom nejlevnějším provedení kde není třeba i posilováč.V lepších verzích jsou zrcatka v elektrice,je tam posilováč,ABS atd.to jen na okraj
Děkuji za doplnění, nabídka příplatkové výbavy je i u Agily rozsáhlá.
Mě by zase zajímalo, kdo vlastně kdysi přišel jako první na tu donekonečna omílanou pitomost, že tvrdá sedadla jsou pohodlná, zvlášť na dlouhé cesty. Osobně považuji tvrdá sedadla za známku méněcennosti vozidla a snaze výrobce ušetřit na nepravém místě.
Klidně čti dál, mám zrcátka v elektrice.
No nevim, na mekkych sedadlech me osobne po opravdu dlouhe ceste boli zada. Ono totiz mekke sedadlo neposkytuje tak pevnou oporu zad, vice musi pracovat svaly a ty se potom taky ozvou.
Nezaměňoval bych tuhá a tvrdá. Tvrdé sedadlo je za trest, tuhé s dobrým bočním vedením je na dalekou cestu optimum. Měkký fotel je dobrý na cestu do 50km. Agila tuhá sedadla ani dobré boční vedení nemá.
V tom případě se 100% shodnem.
A tak to bych si dovolil nesouhlasit. Já jsem na sedadla skutečně citlivý, protože mám problémy s bederní páteří. U Agily sedadla měla minimální boční vedení, ale tuhá byla dost. Střídám řadu aut a pomalu zjišťuji, že při výběru auta by měla být "pasující" sedadla jedním z hlavních argumentů. Když jsem jel například před rokem do Vídně s Xantií (jinak znamenité auto s HDi), před mikulovem jsem to otočil a vrátil se do Brna pro polštář. Ten jsem si musel nacpat pod záda a pak už to šlo vydržet. Bederní opěrka byla, ale výš, než by ji člověk potřeboval. Sedadla musí být dostatečně rozměrná (sedáky i opěradla) a v přijatelném rozsahu nastavitelná. Měkká sedadla jsou skutečně jen na vzdálenosti do řekněme těch 50ti km, boční vedení je další otázkou. Děkuji, mějte se, pane jogurt!
Mě osobně naopak měkká sedadla vyhovují, mám už 10 let Renault 21 a jeho sedadla považuji za jedny z nejlepších jaká kdy vznikly. Ani po osmi hodinách skoro nepřetržité jízdy nemám žádné problémy. Fakt je, že přes měkčí výplně mají dobré boční vedení a k opoře zad stačí se víc zapřít do opěradla. To právě u tvrdých sedadel nepomáhá, protože potom se většimou lámu o nevhodně tvarované tuhé opěradlo, zatímco to "renaultovské křeslo" se přizpůsobí. S Xantií nemám zkušenosti, z aut z tužšími sedadly mě bez výhrad vyhovuje pouze Mercedes "C" první generace, starší pětkové BMW je snesitelné jen s úplně svisle nastaveným opěradlem, o koncernových vozech nemá cenu vůbec mluvit. Kdybych musel nedej bože jezdit s jedničkovou oktávkou, okamžitě bych vyhodil původní sedačky a přemontoval tam nějaké z R25 nebo Safranu.
Proč se vracet (Mikulov-Brno) takový kus? Sice po té dálnici je to na 15 minut, ale myslím, že polštář seženete u každé benzínky.Jinak souhlasím s tím, že xantia má sedáky tak houbovité, že by se za ně nemuseli stydět i lovci mořských hub.
Proč jste použili množné číslo u slova odbroník, aneb odborníků... ?Názor tam byl pouze jednoho odborníka z Aska...Možná tam mohlo být...názor odborníka a podvodníka...
Rejpale
Já nerejpu, já su hodný... a milý... se všemi kamarád a všechny mám rád...Až na tu Agilu... Je to zajímavý... Panda je taky krabice, ale přeci jenom je roztomilá... Stačí třeba jenom výběr barvy... Ale já jsem ani tu Agilu neviděl v nějaké veselejší barvě... Nejveselejší barva byla snad taková vybledlá žlutá... A to fakt ne... A i tahle co je na fotkách je fakt hrůza... A do CT to taky raději nedali... Nekoupil bych to fakt přítelkyni...
No já tyhle auta zrovna nemusím nějak celkově,je to všechno krabicový.I když na popojížďky ve městě taková Panda nebo tohle bylo skvělý.Do Itálie k moři bych v tom nejel asi zrovna ale extra nadšený
Vážení pánové, Vectru B jsem testoval v zimě, ale pro tištěné periodikum. Ačkoli Opely "nemusím", Vectra 1,8i 16v CD byla znamenité auto, a zpracování také dobré S tou Agilou je to vážně potíž. Je tam skutečně hodně znát ten "japonec", to auto má v Evropě jen omezený okruh cílových zákazníků, např. důchodci, drobní živnostníci a pod. Ale někomu se Agila určitě zamlouvá. Děkuji, mějte se!
Opakovýní matka moudrosti!
Omluvte prosím ty opakované příspěvky...
Tak to jsem rád,protože já zrovna Vectru B 1,8 16V CD přesně mám
No tak to ti vuuubec nezavidim. Ja vectru mel a s cistym svedomim muzu rict, ze velmi rad jsem se ji zbavil. To auto melo uplne zalostnou torzi karoserie, rezlo to kde se dalo. Sice mela vyyyborny motor, ale tim to haslo. Ostatni bylo jaksi na muj vkus poddimenzovano (brzdy, podvozek). PS: Koupena samozrejme nova u oficialniho dovozce.
jo a na dírách taky nic moc
No na torzi kastle si ztěžovat nemůžu,mám sedan což je ta pevnější varianta.Jinak jsem opravdu spokojen-auto klima běží bez oprav 9 let a paráda,Itálie,Německo naprostá pohoda včetně 3/4 hodinový jízdy na plnej kotel na D dálnici.No,do roku 99 facelift rezne no,mně teda ne,ale leštím to dostkrát a starám se o to,jinak ano,to nepopírám.Ta korozivzdornost a celková tuhost se zlapšila až Vectrou C.Ta horší tuhost může být taky dána horšíma silentblokama(5tKč autorizák),což se dost projeví.V cizině to vydrží velmi dlouho,u nás ten komplikovaný víceprvek hodně trpí.
jo a paqrdon za chyby,mám toho dnes už moc
sákryš a zase
Mě odešla klima hned 2x, podruhý už jsem to ani neopravoval a šla z domu. Jinak náprava mě občas zlobila (právě ty silentbloky, a stabilizátory) a hlavně brzdy, ty byly jaksi slabé a kotouče se velmi rychle zvlnily. Dále pak elektronika, která nepatřila mezi nejspolehlivější. O karosérii už jsem psal. Ale na motor, na ten si stěžovat nemůžu, ani jednou nevypověděl a poskytoval velmi solidní dynamiku.
Teda docela koukam, kdyz se motoristicky novinar otevrene prizna, ze nejakou automobilovou znacku nemusi, to je neprofesionalni Ale clanek je to dobry, to je profesionalni
Pane kolego, já vím, ale tuto diskusi beru jako řekněme neoficiální stránku testu. čtenáři píší otevřeně, chci jim to oplatit. Ale děkuji za pochvalu! A všem čtenářům této diskuse se omlouvám, že jsem omylem svoji předchozí reakci napráskal několikrát pod sebe.
Dobrý den, věnujme se prosím Opelu Agila, děkuji.
Dovolím si věnovati se právě Opelu Agila. Píšete: "Tříválcový „litrový“ motor nedělá z vozu žádného sprintera, ale nárokům ekonomicky smýšlejících motoristů vyhoví. Jeho odhlučnění je dobré, chod motoru však připomíná na volnoběhu šicí stroj a ve vyšších otáčkách vysavač. Zátah je nejlepší ve středních otáčkách, odstupňování převodovky je vhodné."Já tomu nerozumím. Ekonomicky smýšlející motorista je kdo? Ten, komu vyhovuje, že auto má alespoň jakž takž tendenci zrychlovat do 80km/h, pak už se neděje víceméně nic a ke zrychlení ze 100 na 120 km/h potřebuje dráhu půldruhého kilometru? Já žil až dosud v domění, že ekonomicky smýšlející kdokoliv je ten, kdo dbá na optimální ekonomické parametry. Velmi zkresleně se to po česku dá vykládat jako že je něco úsporné nebo laciné. Úsporná ale podmotorovaná Agila s tříválcem není, má totiž ve skutečnosti vyšší spotřebu než se čtyřválcem 1,2, pokud ovšem ekonomicky smýšlející motorista nejezdí tak, aby úsporná byla, to jest neúsporně k nervům kolegů řidičů za sebou.Pro mě osobně byla zkušenost s Agilou 1,0 jedním z nejhorších řidičských zážitků posledních let. Je to auto, které téměř dokonale plní mé představy o tom jak automobil počátku 21. století nemá vypadat. Ošklivý, primitivní, hlučný, mizerné řazení, mizerné materiály, zoufalý motor, zoufalý jízdní komfort.
Zdravím, já mám s 1.0 12V vcelku dobré zkušenosti, co se týče spotřeby musím nesouhlasit, jsem v uváděných normách a někdy dokonce níž. Je pravdou, že bych raději volil větší objem, asi 1.2, jelikož ta hlučnost u třívalců všeobecně je a je jedno jestli jedu v Agile, nebo posrané fábii. Na druhou stranu, pojistka za pár korun(na rok + skla 1600.-) a to se vyplatí... V tomto si myslím, že jsou ty ekonomické výhody... :-)
Taky nejsi žádný řidič
Agilka umí bez problémů 160 a místa je v něm víc než v oktávce (teda aspoň vzadu) a neleze se do něj jak do tanku. Jak rychle umí jezdit? tak se podívejte:http://www.youtube.com/watch?v=zVTjp7HP4UwP.S. je to tovární stroj s najetými 80.000 Km bez jakýchkoli úprav, litrovka, tříválec
165 pod kopec svede i stodváca, pro rovině to je jiná a když přijde kopec, to už vůbec :-)
Ja tu milou Agilku mam 6 let a doposud než tankovat a jezdit nic neznam.Je až moc spolehlive autičko.Navrtano s ni mam 137.556 km.At si misli gdo co hce ale ja osobne nelituju že ji mam.;-)
Dobrý den, rozumím, co máte na mysli. Pro ekonomičnost provozu je zásadní výkonová rezerva motoru. Ta v případě Agily byla minimální, o to více mi přijde ajko změřená spotřeba 6,2 l/100 km přijatelná. Při klidné jízdě mimo městský provoz navíc klesne výrazně pod hranici šesti litrů. Navíc krabicovitá karosérie má vysoký aerodynamický odpor. A navíc na ekonomičnost provozu má vliv i sazba povinného ručení, která je v případě "litrové" Agily minimální. Možná by Vás překvapilo svezení s dvojníkem od Suzuki, ty motory se nedají srovnat. Určitě jste si všiml, že jsem ze svezení s Agilou příliš odvázaný nebyl, ale snažil jsem se k tomu autu přistoupit bez předsudků. Najdou se totiž motoristé, byť jich jistě nebude mnoho, které "aquila" osloví. Ale já osobně mezi ně patřit nebudu... Děkuji za příspěvek!
Sorry..Já jen když ho vidím na té fotce...Ono by stálo za to už tu fotku vyměnit a dát ho tam v trošku normálnější pozici, kde by se netvářil tak...hmm blbě.. Ad Agila... nemám co bych k ní řekl... Článek hezký...Ale stejně bych ji nekoupil ani do města... Vzhledově je to antiauto... I když ty klady asi má...
Promiňte, netýká se to přímo Agily, ale nebudete někdy testovat Vectru B?To bych se mohl do Vás pustit, když třeba napíšete, že to má blbý zpracování a tak podobně .
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.