Prostredný panel vyzerá ako Marťánek s naplno otvorenou tlamičkou a červeným šašovským nosom :-)) - t.j. tlačidlom varovných blikačov smeroviek
Tohle se asi neujme, nemá to z čeho těžit, nemá to žádnou historii na kterou současné modly Mini a Fiat 500 navazují. Navíc se to pokouší vypadat jako Fiat 500. Je to jako Škoda Superb, i kdyby byla sebelepší, pořád to bude z pohledu lidí co si takové limuzíny kupují jen Škoda, prostě auto pro pozéry co si chtějí na něco hrát. Tenhle Opel asi zapadne tamtéž, i když u nás by se chytit mohl, lidí co si na něco hrajou, ale v reálu si nevidí za špičku nosu je tu pořád dost.
A tie ostatne menovane- to niesu auta pre pozerov? uvedom sa. ked uz niekoho ides hadzad do syta uvedom si ze si to prave ty kto tu zaradzuje ludi do skupin podla toho ake vlastni AUTO. Uvedom sa, su aj ine hodnoty. Niekomu sa toto auto proste moze pacit a inemu zas nie.
Důvod pro koupi tohoto auta je asi jediný, že si nemůžu dovolit Fiat 500 (kterému je to až moc podobné), ale pakliže si nemůžu dovolit Fiat 500, asi by bylo lepší zapomenout na tohle auto a popřemýšlet nad tím, jestli musím být za každou cenu "stylový" i když tričko od Adidasu nahradím Adudasem.Neřeknu kdyby mezi tímhle a Fiatem 500 byl vztah jako mezi Porsche Cayenne a VW Tuareg, kdy by Fiat 500 byl jen překapotovaný Opel, pak by nákup toho auta dával smysl.To auto si prostě hraje na něco co není, nemá žádnou historii, žadný styl (laciná kopie "pětistovky") a ani značka která ho produkuje nemá žádnou historii (i ty kola na začátku minulého století vyráběl Opel v koncesi). Opel se s tím autem prostě pokouší napasovat do kategorie kde nemá co dělat.Nijak nesoudím ty co si to koupí, ale je nutné si uvědomit, že do komunity majitelů "pětistovky", MiTa a Mini nikdy nezapadnete a ostatní vás budou považovat pravděpodobně za toho chudáka "co hraje na večírcích milionáře".
Nevšiml jsem si, že by byl Fiátek 500 nějaká drahá prémiovka. Cenově je na tom obdobně jako Opel Adam. Fiat je klasická mainstreemová značka, stejně jako Opel.'Stylový' Fiátek 500 je pouze křečovitý retro pokus, do kterého nejde objednat nejmodernější výbava.Nebavme se o výrobě kol, Opel je druhá nejstarší německá automobilka (po značce Daimler-Benz). Opel vyrábí malé vozy (Corsa) již 30 let - Adam je postaven na zkrácené platformě poslední generace Corsy.Opel Adam se nemusí držet zbytečných rádoby retro prvků. Jedná se o moderní design, s klasickými designovými markanty (profil křídla a ostří), které mají všechny nové Opely. Dle analytiků bude segment malých městských aut růst, takže je to pro Opel dobrá šance.Nový Opel Adam se líbí hlavně ženám, které oceňují zejména široké možnosti individualizace vnějšího i vnitřního designu.
Spravne, je to auto pro zeny, ikdyz to tak nemuzou napsat, protoze by to byl sovinismus, takze napisou 'pro mlade lidi'. Proto taky nazev - k Adamovi chybi Eva. Tezko by naky chlapik na vecirku vychvaloval sve auto slovy 'Mam rad sveho Adama' :-)
Rovere, myslím, že to moc prožíváš. Uvědom si, že tady filozofuješ o pouhé hromadě plechu, nejhorší investici, kterou můžeš udělat. Určitě 90% lidí vůbec při koupi neuvažuje tak, jak tu popisuješ. Auto se jim prostě líbí, tak ho koupí. Chtělo by to trochu nadhledu B-].
Toto uz vyznie logickejsie.. ciastocne s tebou suhlasim. Napriek tomu si na takomto auticku viem predstavit mlade baby ktore do mesta nepotrebuju nic viac len male prenasadlo a ano- lacnejsie ako Fiat 500..
Bože, to jsou zase kecy..
Podareny interier, ale zvonka to vyzera ako Tata pre indickeho robotnika...
V Německu Eisenachu?Ahá.. už vím co tím naznačoval.. netřeba dlouho přemýšlet... JE TO POKRAČOVATEL WARTBURGU!!!:-D:-D:-DDěkuji pěkně... 150? 20 a budou rádi.
A Wartburg byl snad malé městské miniauto ??? Trochu si pleteš kategorie aut. :-D:-D:-DMimochodem, v Eisenachu se vyrábělo i BMW.Opel je v Eisenachu od roku 1992 a v současné době tam vyrábí i Corsu D.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.