Opel Adam S: (skoro) sériové provedení má 150 koní a jede 220 km/h

Ačkoli jde prý zatím jen o studii, na sériové podobě Adamu S se toho zřejmě již mnoho nezmění.

Po boku tříválce Opel Adam 1,0 SIDI Turbo a „softroadové“ verze Opel Adam Rocks se v Ženevě objeví také předobraz špičkové verze modelové řady Adam s doplňkovým označením S. Její pohon zajistí zážehový čtyřválec 1,4 EcoTec s přeplňováním, točivým momentem 220 Nm a výkonem nastaveným na 150 koní (110 kW), a tak se Adam S stane s přehledem nejvýkonnější verzí celé řady Adam.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Adam S, zatím prý jen jako studie

Přední kola bude pohánět skrze šestistupňovou manuálně řazenou převodovku a vozu zajistí dosažení nejvyšší rychlosti 220 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h zveřejněno nebylo, ale my hádáme něco kolem 7,5 s. Na ženevský stánek Opelu Adam S dorazí opatřen osmnáctipalcovými litými ráfky s pneumatikami 225/35 a posílenými brzdami s rudě lakovanými třmeny. V předních svítilnách jsou vestavěny zdroje LED pro denní svícení a změnilo se nastavení podvozku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je laděn sportovně a doplněn bohatou výbavou

Samozřejmostí je sada nových aerodynamických doplňků s výrazným spoilerem nad zadním oknem a ozdobnou koncovkou výfuku. Upravenému interiéru této „žehličky“ dominují anatomická, kůží čalouněná sedadla Recaro s vestavěnými hlavovými opěrkami, těšit se můžeme také na pozměněný přístrojový štít, kontrastní červené stehování, samočinnou klimatizaci nebo nejnovější provedení multimediální palubní soustavy IntelliLink.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků