Opel Adam dostane radikální bodykit a motor o výkonu 170 koní

Opel Adam dostane radikální bodykit a motor o výkonu 170 koní

Společnost Irmscher se coby tradiční úpravce automobilů značky Opel pochlubila nejnovějším projektem, na jehož konci bude stát radikálně upravený Adam. Mnoho informací zatím k dispozici není, ale Irmscher už vyslal do světa první oficiální fotku.

Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Irmscher už má první úpravy pro nový Opel Astra

Opel Adam dostane výrazně rozšířenou karoserii, kompletně nové nárazníky a typickou žluto-zelenou barvu. Vzhled pak podtrhnou devatenáctipalcová litá kola. Změny se mají týkat rovněž interiéru, kam zamířilo kožené čalounění a detaily navržené přímo pro tuto úpravu.

Opel Adam Unlimited: Chcete oranžové auto se zelenou střechou?

Opel Adam Unlimited: Chcete oranžové auto se zelenou střechou?

Nová úprava z dílny společnosti Irmscher vychází z provedení S. Pod kapotou je tedy benzinová přeplňovaná čtrnáctistovka, která standardně disponuje maximální výkonem 110 kW (150 k). Irmscher ale výkon navýšil na 125 kW (170 k). 

Klepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků