Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Malý stylový hatchback Opel Adam rozšiřuje seznam příplatkové výbavy o dvě zásadní položky. Jednou je stahovací látková střecha Swing Top a druhou modernizovaná robotizovaná převodovka Easytronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plnohodnotný kabriolet se sice z Adama nestal, ale někomu to takhle stačí. Robotizovaná převodovka Easytronic teď řadí rychleji, plynuleji a snižuje spotřebu paliva

Opel novou převodovku označuje jako Easytronic 3.0. Od prvních verzí tento automat urazil už docela dlouhou cestu a i když nikdy nedosáhne takové plynulosti jako klasický automat s měničem a rychlosti jako dvouspojka, jedno se mu musí nechat. Když dorazil do Corsy C, zpřístupnil automatické řazení masám.

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel tvrdí, že nová převodovka, za kterou si ale v Adamovi připlatíte 600 eur (16 800 korun), zlepší spotřebu i emise. Proti původní verzi Easytroniku má také řadit chytřeji, rychleji a plynuleji. Ve verzi s motorem 1,4 l o výkonu 87 koní sníží Easytronic spotřebu o 0,4 l/100 km.

Druhou novinkou je stahovací látkový díl střechy označený jako Swing Top, ten byl doposud jen k oplastovanému Adamu Rocks. Střecha je ovládaná elektricky, otevře se za pět sekund a lze s ní manipulovat do rychlosti 140 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků