Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Malý stylový hatchback Opel Adam rozšiřuje seznam příplatkové výbavy o dvě zásadní položky. Jednou je stahovací látková střecha Swing Top a druhou modernizovaná robotizovaná převodovka Easytronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plnohodnotný kabriolet se sice z Adama nestal, ale někomu to takhle stačí. Robotizovaná převodovka Easytronic teď řadí rychleji, plynuleji a snižuje spotřebu paliva

Opel novou převodovku označuje jako Easytronic 3.0. Od prvních verzí tento automat urazil už docela dlouhou cestu a i když nikdy nedosáhne takové plynulosti jako klasický automat s měničem a rychlosti jako dvouspojka, jedno se mu musí nechat. Když dorazil do Corsy C, zpřístupnil automatické řazení masám.

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel tvrdí, že nová převodovka, za kterou si ale v Adamovi připlatíte 600 eur (16 800 korun), zlepší spotřebu i emise. Proti původní verzi Easytroniku má také řadit chytřeji, rychleji a plynuleji. Ve verzi s motorem 1,4 l o výkonu 87 koní sníží Easytronic spotřebu o 0,4 l/100 km.

Druhou novinkou je stahovací látkový díl střechy označený jako Swing Top, ten byl doposud jen k oplastovanému Adamu Rocks. Střecha je ovládaná elektricky, otevře se za pět sekund a lze s ní manipulovat do rychlosti 140 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků