Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Opel Adam dostal stahovací střechu a nový robotizovaný automat

Malý stylový hatchback Opel Adam rozšiřuje seznam příplatkové výbavy o dvě zásadní položky. Jednou je stahovací látková střecha Swing Top a druhou modernizovaná robotizovaná převodovka Easytronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Plnohodnotný kabriolet se sice z Adama nestal, ale někomu to takhle stačí. Robotizovaná převodovka Easytronic teď řadí rychleji, plynuleji a snižuje spotřebu paliva

Opel novou převodovku označuje jako Easytronic 3.0. Od prvních verzí tento automat urazil už docela dlouhou cestu a i když nikdy nedosáhne takové plynulosti jako klasický automat s měničem a rychlosti jako dvouspojka, jedno se mu musí nechat. Když dorazil do Corsy C, zpřístupnil automatické řazení masám.

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel odhalil svůj nový základní model. Jmenuje se Karl 4x video

Opel tvrdí, že nová převodovka, za kterou si ale v Adamovi připlatíte 600 eur (16 800 korun), zlepší spotřebu i emise. Proti původní verzi Easytroniku má také řadit chytřeji, rychleji a plynuleji. Ve verzi s motorem 1,4 l o výkonu 87 koní sníží Easytronic spotřebu o 0,4 l/100 km.

Druhou novinkou je stahovací látkový díl střechy označený jako Swing Top, ten byl doposud jen k oplastovanému Adamu Rocks. Střecha je ovládaná elektricky, otevře se za pět sekund a lze s ní manipulovat do rychlosti 140 km/h.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků