Opel 24 hodin aneb Jak se vymetají sklady

S vidinou slev až 200 000 Kč a mimořádně výhodných cenových nabídek doplňků a příslušenství zavítaly do tuzemských dealerství Opel během uplynulého pátku a soboty stovky zájemců o nový automobil. Mimořádně výhodná nabídka non-stop kampaně „Opel 24 hodin“ se odrazila v prodeji až těžko uvěřitelných 492 automobilů značky Opel za jediný den. I přesto, že tuzemský trh s osobními auty oslabil, se týmu Opel a dealerům značky podařilo dosáhnout ještě lepšího výsledku než v loňské kampani.

„Kromě absolutního čísla prodejů nás velmi těší i to, že největší poptávka byla o novou Astru - to svědčí o zájmu, kterému se naše ambiciózní novinka těší mezi zákazníky,“ řekl Jan Řepa, marketingový manažer značky Opel pro ČR a SR. Na druhém místě se umístila Corsa s čerstvým faceliftem a akčním provedením Edice 111 se slušnou výbavou za příjemnou cenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
A o dalších 486 aut více prodal Opel za jediný den v České republice...
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 39 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků