Je to snad již stý díl nekonečného seriálu o tom, kdy Opel nasadí naftový čtyřválec o objemu 1,9 l s dvojitým přeplňováním a výkonem 215 koní do produkce. Již několikrát přišly zaručené informace o tom, že se tak stane již v nejbližší době, ovšem vždy po takové informaci nastalo hrobové ticho.
V dalším kole seriálu přicházejí nové informace o této pohonné jednotce. Ta by měla být k dispozici ve dvou variantách. Základ má být v současném naftovém motoru 1,9 a motor skutečně dostane dvě turbodmychadla. Jedno malé a jedno velké s tím, že malé bude dodávat potřebný tlak v nízkých otáčkách a velké se k němu připojí zhruba ve 2500 ot./min, čímž motor dosáhne celkově velkého výkonu, ale hlavně lineární křivky jeho průběhu.
První z variant by měla dosahovat výkonu 142 kW (190 k) a měla by být určena pro model Zafira a také pro novou generaci Vectry. Silnější varianta o výkonu 158 kW (215 k) by pak měla být určena např. pro Astru OPC a také pro Vectru OPC. Navíc stejný agregát by měl používat i koncernový Cadillac a také italská Alfa Romeo.
Dle neoficiálních informací je motor v podstatě hotový a jediným problémem je vysoký točivý moment, který si příliš nerozumí s poloosami a převodovkami. Ostatně podobný problém zde byl i u naftové verze Chevroletu Captiva, kdy byla dočasně pozastavena výroba ze stejného důvodu.
Zda se někdy tohoto agregátu dočkáme si už netroufáme říci. Možná ano a možná ne. Pokud se tak ovšem nestane v brzké době, může se stát, že motor, který byl představen již před řádnou dobou, morálně zestárne a nebude nabízet již nic mimořádného.