Prvú 1.6 sidi na Insignii CT mi menili po 30.000 km diera v pieste komplet polomotor vstreky hlava zostala pôvodná Po 15.000 km som v servise bez tlaku na prvom valci - to iste ide tam druhý motor
@Peter: riesil si to v ramci zaruky? Platil Opel alebo ty? Kolko to vyslo? Dakujem za info.
Super, přímovstřiková foukaná malorážka je hotová, tak teď se ještě zaměřit na snížení provozních hmotností jednotlivých modelů a bude to paráda. Páč začínat v nižší střední na 1373 kg je šílenost.
Velmi zaujimavy motor, trosku mi tam vadi ta samostatna retaz ale kym to neuvidim nazivo, vyjadrovat sa nebudem. Zatial ostava len skonstatovat ze objem 1.6 je pre benzinak zrejme najuniverzalnejsou kubaturou, da sa na tom postavit takmer cokolvek /od atmosfery az po silne preplnany motor so vsetkymi moznymi naladeniami/ a moze to pohanat vsetko okrem vyssej prip.velkych prebobtnalych SUV....napriklad takemu VW tato kubatura citelne chyba, nuz som zvedavy ako to dopadne.
drobná chybka: Spark Ignition Direct Injection (http://media.opel.com/content/media/intl/en/ope... ... jen bych doplnil ze, motor ECO turbo lze objednávat uz od brezna do astry... a manual ma udajne 260nm a 20nm overboost po 30 sec. Motor by mel byt spojeny s novymi prevodovkami, ktere jsou zatim hodnoceny velice kladne. Tyto prevodovky maji napr i synchro na zpatecku. Motory by mely byt i lehci, coz urcite nenej Astram pomuze.
"V této třídě neobvyklá je nabídka dvojice vyvažovacích hřídelů..."To je trochu nepovedená věta.
no uvidíme. ale ten motor musí být v jiné verzi, než v kabrioletu opel
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.