Omlazený VW Touran na českém trhu s unikátními prvky výbavy

Automobilka Volkswagen již zahájila prodeje svého omlazeného rodinného vozu Touran. Inovací se tradičně dočkal vzhled vozu a také interiér. Nabídka motorů zůstala v podstatě nezměněna.

Ve výbavě se nově objeví některé prvky, které jsou v této třídě zcela unikátní. Za pozornost stojí jistě automatický parkovací systém. Ten umožňuje po pouhém stisknutí tlačítka řidiči zaparkovat nejdéle v 15 sekundách i v obtížných prostorových podmínkách. Při rychlostech do 30 km/h detekuje ultrazvukový senzor parkovacího systému volný prostor po obou bocích vozidla a řídicí jednotka podle něj vypočítává optimální cestu pro spolehlivé zaparkování. Park Assist ukazuje řidiči na displeji počáteční polohu vozu a po zařazení zpátečky vůz zavede nejdéle v 15 sekundách do parkovacího místa. Jediné, co musí řidič dělat, je ovládat plyn a brzdy, řízení směru obstarává systém zcela sám.

Tip: Podrobné představení změn u Toranu naleznete zde.

Ceny

Touran startuje v základní výbavě a s motorem 1,6 na částce 614 400 Kč. Nejlevnější naftová verze vás pak příjde na 708 100 Kč. Vrcholná verze s motorem 2,0 TDI DPF o výkonu 125 kW (170 k) s převodovkou DSG stojí nejméně 980 400 Kč.

  • 1,6 75 kW, MT5 - od 614 400 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW, MT6 - od 692 300 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW, DSG - od 753 400 Kč
  • 1,9 TDI 77 kW, MT6 - od 708 100 Kč
  • 1,9 TDI 77 kW, DSG - od 769 200 Kč
  • 2,0 TDI 103 kW, MT6 - od 818 600 Kč
  • 2,0 TDI 103 kW, DSG - od 879 600 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW, MT6 - od 836 800 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW, DSG - od 897 900 Kč
  • 2,0 TDI DPF 125 kW, MT6 - od 919 300 Kč
  • 2,0 TDI DPF 125 kW, DSG - od 980 400 Kč
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků