Omlazený VW Touran na českém trhu s unikátními prvky výbavy

Automobilka Volkswagen již zahájila prodeje svého omlazeného rodinného vozu Touran. Inovací se tradičně dočkal vzhled vozu a také interiér. Nabídka motorů zůstala v podstatě nezměněna.

Ve výbavě se nově objeví některé prvky, které jsou v této třídě zcela unikátní. Za pozornost stojí jistě automatický parkovací systém. Ten umožňuje po pouhém stisknutí tlačítka řidiči zaparkovat nejdéle v 15 sekundách i v obtížných prostorových podmínkách. Při rychlostech do 30 km/h detekuje ultrazvukový senzor parkovacího systému volný prostor po obou bocích vozidla a řídicí jednotka podle něj vypočítává optimální cestu pro spolehlivé zaparkování. Park Assist ukazuje řidiči na displeji počáteční polohu vozu a po zařazení zpátečky vůz zavede nejdéle v 15 sekundách do parkovacího místa. Jediné, co musí řidič dělat, je ovládat plyn a brzdy, řízení směru obstarává systém zcela sám.

Tip: Podrobné představení změn u Toranu naleznete zde.

Ceny

Touran startuje v základní výbavě a s motorem 1,6 na částce 614 400 Kč. Nejlevnější naftová verze vás pak příjde na 708 100 Kč. Vrcholná verze s motorem 2,0 TDI DPF o výkonu 125 kW (170 k) s převodovkou DSG stojí nejméně 980 400 Kč.

  • 1,6 75 kW, MT5 - od 614 400 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW, MT6 - od 692 300 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW, DSG - od 753 400 Kč
  • 1,9 TDI 77 kW, MT6 - od 708 100 Kč
  • 1,9 TDI 77 kW, DSG - od 769 200 Kč
  • 2,0 TDI 103 kW, MT6 - od 818 600 Kč
  • 2,0 TDI 103 kW, DSG - od 879 600 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW, MT6 - od 836 800 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW, DSG - od 897 900 Kč
  • 2,0 TDI DPF 125 kW, MT6 - od 919 300 Kč
  • 2,0 TDI DPF 125 kW, DSG - od 980 400 Kč
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků