Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Seznam kapitol
  1. Volkswagen up!
  2. Fotogalerie: Volkswagen up!

Volkswagen modernizoval svého nejmenšího zástupce modelové řady. A i když to není na první pohled patrné, změny rozhodně stojí za zmínku. Velkou novinkou je příchod silnějšího přeplňovaného motoru.

Začneme ale designem, jehož změny rozeznáte jen v případě, že máte up! velmi dobře nakoukaný. Došlo na jemné úpravy nárazníků, světlomety mají novou grafiku, ty přední pak disponují LED technikou pro denní svícení. V nabídce jsou zároveň nové typy kol, a to až do rozměru 17 palců. 

Test: Volkswagen Up! - kouzlo „pěti“ dveří

Test: Volkswagen Up! - kouzlo „pěti“ dveří

Interiér je o něco hodnotnější než tomu bylo v minulosti, kvalitnější materiály doplňuje ambientní osvětlení, které se liší barvou v závislosti na verzi — vrcholné provedení High up! svítí bíle, oranžově svítí cross up! a modrou elektrický e-up!. Nový design mají také sedadla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jemně přepracovaný design, LED denní svícení, nové barvy a také nový přeplňovaný tříválec s výkonem 66 kW (90 koní), to je v kostce modernizovaný Volkswagen up!

Příplatkový multimediální systém disponuje pětipalcovým barevným displejem s podporou chytrých telefonů až do úhlopříčky 5,5 palce, díky kterému můžete svůj telefon využít jako plnohodnotnou navigaci.

Základní motory v podobě atmosférického litrového tříválce v naladění na 44 kW (60 k) a 55 kW (75 k) zůstávají, k nim ovšem přibyl nový motor 1.0 TSI, který skrývá ten samý přeplňovaný tříválec, jaký najdete třeba i u Octavie. Jeho výkon je však snížen na 66 kW (90 k), možná si tím ale jen Volkswagen připravuje prostor pro sportovnější verzi, která klidně může dostat oněch 115 koní.

Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

Navzdory četným vylepšením je up! levnější než v minulosti. České zastoupení ceny zatím ještě nepředstavilo, v Německu vás ale základní provedení přijde na 9850 eur, což je v přepočtu 266 tisíc korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen up!
  2. Fotogalerie: Volkswagen up!
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky