Omlazený Volkswagen up! jde do prodeje, má nový motor 1.0 TSI

Seznam kapitol
  1. Volkswagen up!
  2. Fotogalerie: Volkswagen up!

Volkswagen modernizoval svého nejmenšího zástupce modelové řady. A i když to není na první pohled patrné, změny rozhodně stojí za zmínku. Velkou novinkou je příchod silnějšího přeplňovaného motoru.

Začneme ale designem, jehož změny rozeznáte jen v případě, že máte up! velmi dobře nakoukaný. Došlo na jemné úpravy nárazníků, světlomety mají novou grafiku, ty přední pak disponují LED technikou pro denní svícení. V nabídce jsou zároveň nové typy kol, a to až do rozměru 17 palců. 

Test: Volkswagen Up! - kouzlo „pěti“ dveří

Test: Volkswagen Up! - kouzlo „pěti“ dveří

Interiér je o něco hodnotnější než tomu bylo v minulosti, kvalitnější materiály doplňuje ambientní osvětlení, které se liší barvou v závislosti na verzi — vrcholné provedení High up! svítí bíle, oranžově svítí cross up! a modrou elektrický e-up!. Nový design mají také sedadla.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jemně přepracovaný design, LED denní svícení, nové barvy a také nový přeplňovaný tříválec s výkonem 66 kW (90 koní), to je v kostce modernizovaný Volkswagen up!

Příplatkový multimediální systém disponuje pětipalcovým barevným displejem s podporou chytrých telefonů až do úhlopříčky 5,5 palce, díky kterému můžete svůj telefon využít jako plnohodnotnou navigaci.

Základní motory v podobě atmosférického litrového tříválce v naladění na 44 kW (60 k) a 55 kW (75 k) zůstávají, k nim ovšem přibyl nový motor 1.0 TSI, který skrývá ten samý přeplňovaný tříválec, jaký najdete třeba i u Octavie. Jeho výkon je však snížen na 66 kW (90 k), možná si tím ale jen Volkswagen připravuje prostor pro sportovnější verzi, která klidně může dostat oněch 115 koní.

Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia s tříválcem 1.0 TSI ostudu neudělá [první jízdní dojmy]

Navzdory četným vylepšením je up! levnější než v minulosti. České zastoupení ceny zatím ještě nepředstavilo, v Německu vás ale základní provedení přijde na 9850 eur, což je v přepočtu 266 tisíc korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen up!
  2. Fotogalerie: Volkswagen up!

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků