Nový Volkswagen Polo odhalil české ceny. 

Nový Volkswagen Polo odhalil české ceny. 

Současná šestá generace hatchbacku Polo je na trhu od roku 2017, takže bylo na čase, aby svůj nadále populární městský model Volkswagen řádně vylepšil.

Současná šestá generace hatchbacku Polo je na trhu od roku 2017, takže bylo na čase, aby svůj nadále populární městský model Volkswagen řádně vylepšil.

Proti konkurenci nabírá sílu Polo nejen omlazeným designem, ale také novou standardní i volitelnou výbavou, která ho udržuje na dnešní hi-tech vlně.

Proti konkurenci nabírá sílu Polo nejen omlazeným designem, ale také novou standardní i volitelnou výbavou, která ho udržuje na dnešní hi-tech vlně.

Kromě nových nárazníků se dočkalo Polo na exteriéru také nových LED světlometů a svítilen, které jsou nyní pro model standardní výbavou.

Kromě nových nárazníků se dočkalo Polo na exteriéru také nových LED světlometů a svítilen, které jsou nyní pro model standardní výbavou.

Do seznamu příplatkové výbavy nicméně VW přidává i chytré IQ.LIGHT LED Matrix světlomety, které doplňují masku Pola o horizontální pás diod na masce chladiče – známou vychytávku z dalších modelů značky.

Do seznamu příplatkové výbavy nicméně VW přidává i chytré IQ.LIGHT LED Matrix světlomety, které doplňují masku Pola o horizontální pás diod na masce chladiče – známou vychytávku z dalších modelů značky.

V interiéru má nyní Polo standardně digitální přístrojový štít a také nový multifunkční volant. Větší 8palcový infotainment a jeho konfigurace jsou závislé na zvolené výbavě...

V interiéru má nyní Polo standardně digitální přístrojový štít a také nový multifunkční volant. Větší 8palcový infotainment a jeho konfigurace jsou závislé na zvolené výbavě...

...chybět ale nemusí ani jednotka pro připojení k internetu (eSIM) a možnost bezdrátového připojení telefonu s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto.

...chybět ale nemusí ani jednotka pro připojení k internetu (eSIM) a možnost bezdrátového připojení telefonu s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto.

Volkswagen dále přepracoval stupně výbav hatchbacku. Nově budou dostupné úrovně Polo, Life, Style, R-Line a GTI. V každém případě ale dostane Polo standardně i systém udržování jízdy v pruhu Lane Assist...

Volkswagen dále přepracoval stupně výbav hatchbacku. Nově budou dostupné úrovně Polo, Life, Style, R-Line a GTI. V každém případě ale dostane Polo standardně i systém udržování jízdy v pruhu Lane Assist...

...centrální airbag mezi předními sedadly, 6,5palcový audiosystém s Bluetooth, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka nebo elektrické ovládaní předních i zadních oken.

...centrální airbag mezi předními sedadly, 6,5palcový audiosystém s Bluetooth, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zrcátka nebo elektrické ovládaní předních i zadních oken.

Poprvé dostává hatchback i soubor asistenčních funkcí IQ.DRIVE Travel Assist (sériově pro Style, R-Line a GTI), který kombinací prediktivního adaptivního tempomatu či systému Lane Assist umožňuje částečně autonomní jízdu rychlostí až 210 km/h.

Poprvé dostává hatchback i soubor asistenčních funkcí IQ.DRIVE Travel Assist (sériově pro Style, R-Line a GTI), který kombinací prediktivního adaptivního tempomatu či systému Lane Assist umožňuje částečně autonomní jízdu rychlostí až 210 km/h.

Z volitelné výbavy pro modernizované Polo lze zmínit třeba velké výklopné a posuvné panoramatické střešní okno, až 17palcová kola, audiosystém beatsAudio s výkonem 300 W...

Z volitelné výbavy pro modernizované Polo lze zmínit třeba velké výklopné a posuvné panoramatické střešní okno, až 17palcová kola, audiosystém beatsAudio s výkonem 300 W...

...bezklíčový přístup nebo sportovní paket (pro Style a R-Line), jehož součástí je nižší podvozek o 15 mm, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS a volič jízdních režimů.

...bezklíčový přístup nebo sportovní paket (pro Style a R-Line), jehož součástí je nižší podvozek o 15 mm, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS a volič jízdních režimů.

Při uvedení na trh zmiňuje VW pro vylepšené Polo čtveřici zážehový tříválců. Základem bude atmosférické 1.0 MPI o síle 59 kW (80 koní) ve spojení s pětistupňovým manuálem.

Při uvedení na trh zmiňuje VW pro vylepšené Polo čtveřici zážehový tříválců. Základem bude atmosférické 1.0 MPI o síle 59 kW (80 koní) ve spojení s pětistupňovým manuálem.

Výkonnější a přeplňované 1.0 TSI o výkonu 70 kW (95 koní) bude k mání s manuálním pětikvaltem nebo sedmistupňovým DSG. Nejsilnější 1.0 TSI zajišťující 81 kW (110 koní) bude nabízeno výhradně s převodovkou DSG.

Výkonnější a přeplňované 1.0 TSI o výkonu 70 kW (95 koní) bude k mání s manuálním pětikvaltem nebo sedmistupňovým DSG. Nejsilnější 1.0 TSI zajišťující 81 kW (110 koní) bude nabízeno výhradně s převodovkou DSG.

Nakonec bude nadále v prodeji i motorizace 1.0 TGI (66 kW/90 k) na zemní plyn (CNG) v kombinaci s šestistupňovým manuálem.

Nakonec bude nadále v prodeji i motorizace 1.0 TGI (66 kW/90 k) na zemní plyn (CNG) v kombinaci s šestistupňovým manuálem.

Cenovky a datum uvedení modernizovaného VW Polo na český trh zatím neznáme. Vylepšené Polo GTI pak čeká samostatná premiéra letos v létě. Podrobnosti o hot hatchi se tak teprve dozvíme.

Cenovky a datum uvedení modernizovaného VW Polo na český trh zatím neznáme. Vylepšené Polo GTI pak čeká samostatná premiéra letos v létě. Podrobnosti o hot hatchi se tak teprve dozvíme.

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

 Zdroj: Volkswagen

| Zdroj: Volkswagen

Současná šestá generace hatchbacku Polo je na trhu od roku 2017, takže bylo na čase, aby svůj nadále populární městský model Volkswagen řádně vylepšil.
Proti konkurenci nabírá sílu Polo nejen omlazeným designem, ale také novou standardní i volitelnou výbavou, která ho udržuje na dnešní hi-tech vlně.
Kromě nových nárazníků se dočkalo Polo na exteriéru také nových LED světlometů a svítilen, které jsou nyní pro model standardní výbavou.
Do seznamu příplatkové výbavy nicméně VW přidává i chytré IQ.LIGHT LED Matrix světlomety, které doplňují masku Pola o horizontální pás diod na masce chladiče – známou vychytávku z dalších modelů značky.
22
Fotogalerie

Omlazený Volkswagen Polo odhalil české ceny. Vejde se pod 350 tisíc korun

Zatímco nadšenci čekají na odhalení ostrého GTI, přihrává nám Volkswagen české ceny základní verze omlazeného městského hatchbacku.

Po dubnovém debutu se nový Volkswagen Polo dostává i na český trh. Lehce pozměněný design s sebou přinesl i bohatší výbavu. Třeba diodové přední světlomety a zadní svítilny již ve standardní výbavě. Základ jednoduše pojmenovaný Polo startuje na částce 346.900 Kč. Počítat můžete s manuální klimatizací, digitálním rádiem, udržováním vozu v jízdním pruhu či nouzovým brzděním.

Základní výbava znamená ocelové čtrnáctky a bílý či šedý lak. Za metalízu dáte nejméně 11.800 Kč a na patnáctky můžete jít za 7400 Kč. Základní motorizací je litrový tříválec MPI s výkonem 59 kW (80 koní), který je spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. Za 380.900 Kč je pak k mání motor 1.0 TSI (70 kW).

Vyšší výbava Life už cenu vozu přehoupne přes 400 tisíc, přidá ale výškově nastavitelná přední sedadla, bederní opěrky vpředu, multifunkční volant potažený kůží, elektricky sklopná vnější zrcátka či ocelové patnáctky. Zde už motor MPI k dispozici není, startuje se s 1.0 TSI (70 kW) za 404.900 Kč. Za automat se připlácí 40.000 Kč.

Tuto verzi už pořídíte i se silnějším litrem o výkonu 81 kW, který je s převodovkou DSG spárovaný standardně. Je tu i možnost pohonu na stlačený zemní plyn 1.0 TGI (66 kW) za cenu 454.900 Kč. U této výbavy je už možné objednat i šestnáctipalcová kola Torsby za 20.500 Kč.

Kdo se chce do nákupu nového pola pořádně obout, má tu výbavu Style, který startuje na částce 475.900 Kč. Zde už počítejte s hliníkovými patnáctkami, světlomety IQ.Light, mlhovkami, automatickou klimatizací, infotainmentem Ready2Discover, ambientním osvětlením, sportovnějšími sedadly či adaptivním tempomatem. Rozdíl oproti Life je tedy obrovský a cena o tolik vyšší není.

Motorová nabídka kopíruje výbavu Life, jen chybí verze 1.0 TGI. Polo se tedy nenabízí se čtyřválcovou patnáctistovkou TSI, jako je tomu v případě sourozeneckého Seatu Ibiza ve výbavě FR. Za to se ale může pochlubit novou verzí GTI, která však zatím nebyla odhalena.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud