Omlazený Volkswagen Polo odhalil české ceny. Vejde se pod 350 tisíc korun

Zatímco nadšenci čekají na odhalení ostrého GTI, přihrává nám Volkswagen české ceny základní verze omlazeného městského hatchbacku.

Po dubnovém debutu se nový Volkswagen Polo dostává i na český trh. Lehce pozměněný design s sebou přinesl i bohatší výbavu. Třeba diodové přední světlomety a zadní svítilny již ve standardní výbavě. Základ jednoduše pojmenovaný Polo startuje na částce 346.900 Kč. Počítat můžete s manuální klimatizací, digitálním rádiem, udržováním vozu v jízdním pruhu či nouzovým brzděním.

Základní výbava znamená ocelové čtrnáctky a bílý či šedý lak. Za metalízu dáte nejméně 11.800 Kč a na patnáctky můžete jít za 7400 Kč. Základní motorizací je litrový tříválec MPI s výkonem 59 kW (80 koní), který je spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. Za 380.900 Kč je pak k mání motor 1.0 TSI (70 kW).

Volkswagen dostal štědrou nabídku. Prodá Lamborghini za téměř 200 miliard?

Volkswagen dostal štědrou nabídku. Prodá Lamborghini za téměř 200 miliard?

Vyšší výbava Life už cenu vozu přehoupne přes 400 tisíc, přidá ale výškově nastavitelná přední sedadla, bederní opěrky vpředu, multifunkční volant potažený kůží, elektricky sklopná vnější zrcátka či ocelové patnáctky. Zde už motor MPI k dispozici není, startuje se s 1.0 TSI (70 kW) za 404.900 Kč. Za automat se připlácí 40.000 Kč.

Tuto verzi už pořídíte i se silnějším litrem o výkonu 81 kW, který je s převodovkou DSG spárovaný standardně. Je tu i možnost pohonu na stlačený zemní plyn 1.0 TGI (66 kW) za cenu 454.900 Kč. U této výbavy je už možné objednat i šestnáctipalcová kola Torsby za 20.500 Kč.

TEST Volkswagen Caddy Maxi Style 2.0 TDI: Konec doby užitkové

TEST Volkswagen Caddy Maxi Style 2.0 TDI: Konec doby užitkové

Kdo se chce do nákupu nového pola pořádně obout, má tu výbavu Style, který startuje na částce 475.900 Kč. Zde už počítejte s hliníkovými patnáctkami, světlomety IQ.Light, mlhovkami, automatickou klimatizací, infotainmentem Ready2Discover, ambientním osvětlením, sportovnějšími sedadly či adaptivním tempomatem. Rozdíl oproti Life je tedy obrovský a cena o tolik vyšší není.

Motorová nabídka kopíruje výbavu Life, jen chybí verze 1.0 TGI. Polo se tedy nenabízí se čtyřválcovou patnáctistovkou TSI, jako je tomu v případě sourozeneckého Seatu Ibiza ve výbavě FR. Za to se ale může pochlubit novou verzí GTI, která však zatím nebyla odhalena.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

včera | Jan Mička | 38 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 9 příspěvků
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

15.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků