Omlazený Peugeot 508 má české ceny. Zůstal mu jediný nafťák, jenom ten se vejde pod milion

36 komentářů

Duff
20. června • 8:46

Tohohle nemuzou prodat skoro nic...sam mam v tomhle aute benzinovou 1.6 a bohate to staci.. Zena ma v 2008 1.2 96kw a je to taky tak akorat.. naopak ten 1.5 diesel sotva staci na riftera, nebo 3008, kdyz jede clovek sam. Nalozit to ale rodinou a vyrazit na vylet, nebo dovolenou = modlit se, abych nemusel predjizdet 🙂 ale chapu, ze v Peugeotu si to nevybrali dobrovolne tuhle cestu, ale doplatili na to z koncernu Stellantis jako prvni.

Jouda
4. května • 10:11

Auto krásné, což o to. Ale ta nabídka motorů, to je trága!
Mít benzín 2.0T/2.5T, to by byla pecka!
Čistě nafta 2.0+ ideál na delší cestování.
No nic, tak zpět do reality...

.
5. května • 11:40

Nikdo by to nekupoval. Jen blbě žvaníš. Dnes už je chvíle kdy raketově rostou prodeje elektromotorů. Ani se nefivím. Mám ho 3 roky a pecky.servis náklady nic. Pouze max podvozek

Robert tvrďák
3. května • 20:19

Hybrid to je jeden velký podvod.
Dle mého buď elektrický motor nebo benzín s povinnou zástavbou lpg od 2030 nebo CNG, vodík

jogurt
3. května • 23:24

vodík pro OA je málo pravděpodobný, bude vhodný pro těžkou dálkovou dopravu. U OA baterie nenahradí.

.
5. května • 11:43

A ty seš nějaký věštec? Že víš co bude v budoucnu?:-)))) Třeba v roce 2095?
Všichni budou chtítOktáfku na hlínách z Rajchu😄👌Budou dopravní drobný, EV bez řidičů atd můj odhad

Lumír
13. května • 10:33

2095 už budeš někde smrdět

3. května • 20:15

Chudáci prodejci co mají plné dvory skladovek před faceliftem.
To bude provar na každém autě, aby to každý prodal.
Jinak ty ceny to je opravdu komedie. Ne děkuji za milion a víc mám vůz BMW 😄😄😄😄😄😄😄😄😄550 000 Kč možná bych si Peugešrot koupil. Ale jelikož má volánt na varlatech asi bych ho nechtěl ani za ten půlmilion

ACE
3. května • 16:12

Tak hodně štěští s tím pertinaxem

rembaz
3. května • 15:47

A človek by si myslel, že pri faceliftu automobilky obyčajne rozšíria ponuku motorizácii.

jogurt
3. května • 22:33

bejvávalo. Za 10 let mají utrum, tak už kromě koncernu a Číny nikdo nové motory nevyvíjí.

EV rules
3. května • 22:37

Jestli se razantně nezmění připravovaná euro 7, bude utrum už za pár let. Musíme stíhat Čínu.

OnlyTruth
3. května • 13:52

je zaujimave ze na zaciatku vyroby vedeli ponukat 1,6 180 a 225konovu bez hybridu.. a to boli dobre motory, mali to aj v 2 gen 308 GT (225 vo fl).. ako auto je fakt krasne ale to je malo ked tam nema poriadny motor.. v strednej triede ma byt normany benzin a 4x4 bezpodmienecne .. a potom zrusia 508ku lebo predaje nie su dobre.. predaje by boli dobre keby za tu cenu daju 2,0 4x4 s nejakymi 250 konami

Zaostalci
3. května • 12:44

Můžete se tu dohadovat mezi starověkým buranským dieslem nebo benzínem, který to má také za pár. Blízká budoucnost patří tomuto pohonu, tam už to zvládli:
https://1url.cz/frmef...

W.O.PRSCLEY
3. května • 16:37

Sám jsi buran, dezoláte.

Zaostalci
3. května • 19:02

Jen si tu nadávej, brzo také dočmoudíš a ten tvůj zoufalý rakovinomet skončí na šroťáku. Budoucnost patří elektrice.

Ubu
3. května • 9:23

PHEV je za tyto ceny neprodejný, podměrečný malý diesel za mega je také neprodejný, takže co vlastně chtějí prodávat?
Letos prodali se stejnou nabídkou motorů 6ks 508 (Superbu se prodalo 1600ks). Takže nechápu, jak se jim může vyplatit takový neprodejný model vůbec promovat na našem trhu, jiná maska a drápy ve světlech z tohoto nedochůdčete určitě prodejní trhák neudělají.

Honimir
3. května • 10:29

Asi tak...u auta střední třídy, kde se předpokládají delší cesty na být větší nafta a nebo hybrid. Ale PHEV, kterej si bere to horší z obou světů? Fakt jako ne.

Ubu
3. května • 12:03

Hybrid i plug-in hybrid jsou u auta střední třídy , kde se předpokládají delší cesty na kočku, ten je dobrý pro specifickou skupinu klientů do města a okolí (mamacar), ale tam už je dnes lepší čisté EV. Do auta střední třídy patří pořádný diesel nebo pořádný benzín.

Rejpal
5. května • 13:19

To moc nechápu.
Nejezdím dlouhé trasy každý den, ale pokaždé, kdy se vydám na nějakou delší, tak z ní velkou část popojíždím v koloně na české nebo německé dálnici. Tedy situace dělaná pro elektriku a autopilota.

Redaktor
3. května • 10:57

Když PHEV má výpočet udělaný tak, že se skutečná spotřeba ještě dělí a nabitá elektrika nepočítá. Tabulkově to je krásně zelené.

bob
3. května • 15:51

Tohle je právě ten problém. Čím lepší čísla na papíře, tím horší čísla v reálném provozu. Demence...

Ondra
3. května • 8:49

chudák dealer, který to dostane přidělený... Vždyť je to neprodejný za ty ceny! Pežotka za mega no TVL

VK
3. května • 8:36

takže stejně, jako před FL (až na pár výjiměk, kdy se to prodávalo z kraje s normálním motorem) to uvidíme jen zaparkované před autosalony.

Redaktor
3. května • 8:25

Super, malá nafta nebo špatný hybrid.

Honimir
5. května • 10:48

Za prvni 4 mesice prodali 9 508 a z toho ty plug-iny jen 2 :)))https://portal.sda-cia.cz/stat.php... Zbytek si asi vzal tu malou naftu. To nemuze brat nikdo jiny nez ty autosalony a nebo pro zamestnance tech autosalonu.Na takovy auto jsou ty prodeje fakt tragedie.

To jsem zvědav
3. května • 8:30

Proč si myslíš, že je ten hybrid špatný?

Ludovít
6. května • 5:05

Fanda v hospodě to říkal. On má Superba f čipu z Rajchu na hlínách a on je u nás v Řiťicích odborník.

Nojono
3. května • 18:27

Každý hybrid je špatný. Slepá a nesmyslná cesta od fosilu k BEV.

ericn
3. května • 19:22

Každý Plug-in je špatný, taháš sebou 300kg+ navíc a aby fungoval, musíš nabíjet. Jak 508 ztratila čistý velký benzin a velkou naftu, je to auto k ničemu. Prodeje tomu odpovídají, navíc od 1.2 mio Kč aby to nějak jelo… No comment 👎

jogurt
3. května • 22:32

No a neplugin hybrid sice netahá 300kg ale jen 100, ale zase nic nenarekuperuje (to ostatně plugin taky ne) a je to jen šidítko aby to vypadalo green & cool. O mildhybridech ani nemluvě, tam jen startergenerátor za těžké peníze dělá něco, co nikdo nepozná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rejpal
5. května • 13:22

Tak ono dneska některé automobilky hovoří o mild hybridu a jiné vlastně to samé nazývají rozšířený start/stop systém.

ericn
3. května • 23:12

Benzin 1.2PT váhu 1428kg a diesel 1.5HDi váhu 1482kg a oba hybridy 1736 kg = rozdíl 308/254 kg. HEV by měl jen o těch cca 100kg víc a reálně by pomohl snížit spotřebu ve městě. Toyota na to vsadila a funguje to 😉

jogurt
3. května • 23:21

No však je ten nesmysl plugin, tam je 300kg standard. U nepluginu to je díky zanedbatelné baterii výrazně méně, nesmyslnost hybridu tím redukována není.

Redaktor
3. května • 9:15

Z porovnávacích testů.

Franta
3. května • 9:57

;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Doporučujeme

Články odjinud