Facelift modelu 508 poznáte díky nové čelní masce, v níž je začleněno výrazné aktuální logo Peugeotu, obklopené ploškami v barvě karoserie. Od starší verze se liší čelními světly, která jsou nyní ve všech výbavách diodová, v jejich rozích najdeme pásy pro denní svícení s tradičním motivem lvích drápů. Zdroj: Peugeot

Facelift modelu 508 poznáte díky nové čelní masce, v níž je začleněno výrazné aktuální logo Peugeotu, obklopené ploškami v barvě karoserie. Od starší verze se liší čelními světly, která jsou nyní ve všech výbavách diodová, v jejich rozích najdeme pásy pro denní svícení s tradičním motivem lvích drápů. Zdroj: Peugeot

V novém se představují znaky výrobce i na bocích a středech kol se skrytými maticemi. Zadní světlomety mají také jinou grafiku a dynamickou funkci při blikání, v tmavém pásu na zádi pak najdeme nápis Peugeot, díky němuž mají tyto partie působit širším dojmem. Zdroj: Peugeot
Benzin je zastoupen ve formě plug-in hybridu s čtyřválcovou 1.6 o systémovém výkonu 132 kW (180 k) nebo 165 kW (225 k). Pokud však bažíte po čistě zážehové jednotce PureTech 130 nebo dokonce sportovním provedení PSE, dají se objednat individuálně v prodejní síti Peugeot. Zdroj: Peugeot
Uvnitř čekejte palubní desku a prostředí s typickým uspořádáním i-Cockpit, digitální přístrojový štít je tvořen 12“ obrazovkou a disponuje novými režimy zobrazení. Infotainment je nyní aktuálního typu i-Connect Advanced s navigací TomTom, aktualizacemi vzduchem a bezdrátovým připojením Apple CarPlay a Android Auto. Zdroj: Peugeot
508 po faceliftu je na českém trhu k dostání ve dvou stupních výbavy. Zdroj: Peugeot
30
Fotogalerie

Omlazený Peugeot 508 má české ceny. Zůstal mu jediný nafťák, jenom ten se vejde pod milion

Vylepšený fastback a kombík SW se lvem ve znaku míří na český trh. Výbavou nešetří a stylem také ne.

Druhá generace modelu 508 vstoupila na český trh již před pěti lety, nyní dorazilo jeho vylepšené provedení i s cenami pro tuzemského zákazníka. Poznáte jej díky nové čelní masce, v níž je začleněno nové výrazné logo Peugeotu, obklopené ploškami v barvě karoserie.

Od starší verze se vůz liší čelními světly, která jsou nyní ve všech výbavách diodová, v jejich rozích najdeme pásy denního svícení s motivem lvích drápů. V novém se představují znaky výrobce i na bocích a středech kol se skrytými maticemi. Zadní svítilny mají také jinou grafiku a dynamickou funkci při blikání, v tmavém pásu na zádi pak najdeme nápis Peugeot, díky němuž mají tyto partie působit širším dojmem.

Uvnitř čekejte palubní desku a prostředí s typickým uspořádáním i-Cockpit, digitální přístrojový štít je tvořen 12“ obrazovkou a disponuje novými režimy zobrazení. Infotainment je nyní aktuálního typu i-Connect Advanced s navigací TomTom, aktualizacemi vzduchem a bezdrátovým připojením Apple CarPlay a Android Auto. Pod jeho 10“ displejem opět najdeme ovládací prvky ve stylu kláves klavíru, máme zde ale i hlasové ovládání po vyslovení povelu „Ok Peugeot.“

Přední sedadla mají ve vyšší výbavě certifikát AGR pro zdravé sezení a mohou být vybavena masážní funkcí, objednat si můžete dva nové druhy čalounění. Ve všech výbavách pak máte dvě USB-C zástrčky vpředu a další dvě vzadu. Na středovém tunelu se nachází kompaktní přepínač jízdních režimů automatické převodovky, který nahrazuje starší páčku ve tvaru rukojeti pistole.

508 po faceliftu je na českém trhu k dostání ve dvou výbavách. Základ Allure obsahuje šestici airbagů, paket Safety s automatickým brzděním, varováním před opuštěním jízdního pruhu, čtením dopravních značek, tempomat, online 3D navigaci, hands free odemykání a startování, dvouzónovou klimatizaci, 17“ litá kola, přední i zadní parkovací senzory a zadní kameru, plus sadu stylových prvků exteriéru a interiéru. Lepší provedení GT přidává například adaptivní tempomat s vedením v jízdním pruhu, paket LED osvětlení, výhřev předních sedadel, 18“ kola a doplňky v sadě Pack Look GT ve sportovním duchu.

Zatímco před pěti lety startovala 508 na 730.000 Kč se základní výbavou Active, nyní stojí od 990.000 Kč s naftovým motorem 1.5 BlueHDI o výkonu 96 kW (130 k) a osmistupňovou automatickou převodovkou. Benzin je zastoupen ve formě plug-in hybridu s čtyřválcovou 1.6 o systémovém výkonu 132 kW (180 k) a 165 kW (225 k). Pokud bažíte po čistě zážehové jednotce PureTech 130 nebo dokonce sportovním provedení PSE, dají se objednat individuálně v prodejní síti Peugeot.

Peugeot 508 a 508 SW
Výbava Motor Cena fastback Cena kombi SW
Allure BlueHDi 130 990.000 Kč 1.025.000 Kč
Allure Hybrid 180 1.200.000 Kč 1.235.000 Kč
Allure Hybrid 225 1.250.000 Kč 1.285.000 Kč
GT Hybrid 225 1.320.000 Kč 1.360.000 Kč

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud