Omlazený Mercedes-Benz třídy A má české ceny. Na výběr je úsporná nafta i drtivě rychlé AMG

13 komentářů

OnlyTruth
21. listopadu • 13:18

A220 a A250 su fakt dobre (jednoznacne v stvorkolkach) , takisto amgcka

Marek
20. listopadu • 11:54

Pre B ste zabudli 180d je základ.
A pre tieto malé Mercedesy bol vždy vrchol 220d, 250ka diesel v ňom nebola ani nebude 😅

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 10:43

Snímač otisků prstu??? Prosím jak to funguje, tohle je pro kravatáky?

smějící se bestie 2
20. listopadu • 11:28

Jo, zase zbytečný čipy navíc a samozřejmě vyšší cena.

smějící se bestie 2
20. listopadu • 10:18

A jaký hezký, to bylo původně autíčko.
Co vede ty návrháře, konstruktéry k tomu, že téměř ze všech malých aut, udělají " inovacemi " nakonec auto vyšší třídy !

petr r. (petrumr)
20. listopadu • 10:48

první A mělo smysl, to bylo fakty povedený auto do města a pro seniory, já bych ještě to přirovnal k focusu, taky to přestali vyrábět bez náhrady.

Nemyslím si.
20. listopadu • 12:30

Nebylo, průser v losím testu, celkově za jízdy dost houpavé a se základním benzínovým motorem s automatem nešlo pomalu vyjet kopec, jak to bylo slabé.

smějící se bestie 2
20. listopadu • 13:23

Taková auta nejsou od toho, aby " trhala " asfalt.

Nemyslím si
20. listopadu • 13:33

Pokuď ti při noze na podlaze jede 40 za hodinu, tak se o trhání asfaltu nebavíme. Měl jsem to asi před dvaceti lety půjčené od příbuzných v Krkonoších. A zatáčky také žádná sláva. Po dálnici už to frčelo normálně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
smějící se bestie 2
20. listopadu • 14:12

No, když nevíš na co je řadící páka a převodovka, tak se nediv.

Nemyslím si
20. listopadu • 14:53

Znalosti o převodové skříni výkon vozu nezvýší, inteligente.

smějící se bestie 2
20. listopadu • 18:30

To není o výkonu, ale o použití jednotlivých převodových stupňů, podle profilu vozovky.

homer
21. listopadu • 15:39

Dyk psal v automatu profile.

Doporučujeme

Články odjinud