Omlazený Hyundai ix20 dorazil do prodeje. Cena startuje na 279 990 Kč

Hyundai začal na českém trhu prodávat další ze svých letošních novinek. Po modernizované i30 a i40 přichází omlazená ix20.
Omlazený Hyundai ix20 dorazil do prodeje. Cena startuje na 279 990 Kč

Automobilka Hyundai zahájila prodej modernizované verze modelu ix20. K dispozici jsou výbavy Start, Trikolor a Komfort, respektive motory 1.4i, 1.6i, 1.4 CRDi a 1.6 CRDi. Za nejdostupnější verzi po faceliftu s menším benzinovým motorem a první výbavou Start zaplatí zájemci 279 990 Kč.

Omlazený Hyundai ix20 přichází. Výroba začne v květnu

Omlazený Hyundai ix20 přichází. Výroba začne v květnu

Modernizovaná ix20 dostala přepracovaný design přední části. Jiná je maska, kterou můžete dostat v jednom ze dvou provedení, měnila se také světla nebo designy litých kol (16-17 palců) a nové jsou i kryty základních ocelových disků. V rámci faceliftu prošly změnou především motory. Ty nově plní normu Euro 6.

Hyundai ix20 vs. Škoda Fabia Combi: Opravdu víc než jen kombi?  

Hyundai ix20 vs. Škoda Fabia Combi: Opravdu víc než jen kombi?  

Největší technickou novinkou je příchod nové automatické převodovky. Namísto čtyřstupňového automatu dorazil automat šestistupňový. Ten si můžete pořídit v kombinaci s motorem 1.6i o výkonu 92 kW (124 k). První cena této verze činí 379 990 Kč ve výbavě Trikolor. Ve srovnání s manuální převodovkou jde o příplatek 40 000 Kč.

Hyundai ix20 dorazil v roce 2010 a od té doby eviduje automobilka zhruba 200 000 prodaných vozů. Také na českém trhu jde o oblíbený model. Za prvních pět měsíců letošního roku u nás prodala korejská automobilka 2284 exemplářů.  

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků