Omlazený Hyundai Genesis Coupe: u nás od 769 990 Kč

22 komentářů

Adamantium
31. března • 9:57

Ten interiér vypadá hodně lacině, u auta za 750k+ (a ještě k tomu u Korejce) bych také čekal nějaké ovládací tlačítka na volantu popř. větší displej s navi..

Skyline
31. března • 10:10

Je potreba si uvedomit, ze se nedivas na auto za 750k+, ale na auto za 390k+, coz je cena zakladniho 2.0T modelu v USA.

Adamantium
31. března • 11:47

To je sice hezké, ale v článku je uvedena cena za 2.0T verzi 770k Kč. To je pro mě podstatné, cena v USA je mi úplně ukradená. Pokud by to bylo za tu cenu i u nás, pak na adresu interiéru neřeknu ani slovo..

Skyline
31. března • 14:17

Vsak ano, ja jen upozornuji na to, ze ta relativni strohost ma svuj duvod a tim je podstatne nizsi cena auta, nez jakou prezentuje Hyundai CR. Soucasne je ale nutne si uvedomit, ze velka vetsina tech penez, o ktere je to auto tady drazsi, nejde Hyundai, ale nasemu nenazranemu statu. Genesis se nevyrabi v Evrope, coz znamena nemale clo a k tomu jeste jedno nemale DPH, ktere v USA neni.

Adamantium
1. dubna • 16:50

Mea Culpa, neuvědomil jsem si, že v USA sice stojí auto polovinu, ale také je to úplně jiná verze výbavy, bral jsem to automaticky jako 2 totožná auta.. ;-) Že stát je nenažraný zloděj, to nemá ani cenu rozebírat..3-[

jandaxx
31. března • 15:46

+ těch 100 litrů, které jdou nenažranému dovozci, vůči cenám v SK. Si zapomenul napsat:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
31. března • 16:38

Dovozce dela business a radsi dam 100k jemu nez statu. Na rozdil od statu totiz vim, za co sve penize platim a kdyz nechci, platit je nemusim.

Petr  Griga
31. března • 13:38

Je opravdu otázka, zda jsou toto fotky evropské verze. Na jiných serverech najdeš fotky, kde na volantu máš kompletní ovládání (radio, telefon, tempomat)

brian
2. dubna • 11:44

pokial si nalistujes cennik , aspon ten slovensky tak najdes vo vybave ovládanie audiosystému na volante

JoKo_
31. března • 12:33

ale fotky mas z us verzie... :)

Adamantium
31. března • 14:10

Aha :-D

Skyline
31. března • 8:47

Tak se divam, ze jedine auto, ktere tady chce Hyundai prodat je to novinarske plus par referencnich pro dealery :-D Ale tak co, hosi aspon udelaji autu reklamu a slovensti dealeri vydelaji nejake to ojro.Mimochodem, velmi dobre zpracovane je propagacni video na nemeckych strankach hyundaie:
www.hyundai.de ...

Tomas B
31. března • 9:10

tak jsem juknul na to Slovensko a ten rozdíl je fakt 90-100tis.Kč. Takže asi nebude problém nejmíň tuhle slevu dostat u nás ;-)

Rokba
31. března • 11:36

Otázkou je, jakou slevu ještě dostaneš na Slovensku?:-D

Tomas B
31. března • 12:29

určitě tam ještě prostor bude :-D

Petr
31. března • 6:05

... zajimave je, ze ceny na Slovensku jsou zhruba o 100.000 niz.. to uz je o necem jinym, mit zadokolku s 300k a automatem za 750.000.

Petr  Griga
31. března • 13:44

Zdá se mi to také dost, ale na druhou stranu, auto je naprosto v plné výbavě, včetně kůže, sedadel v elektrice... Konkurenti typu VW SCirocco, Megane RS jsou ve stejné výbavě dražší. Takže se vlastně dá říci, že cena odpovídá nabídce na trhu.

jandaxx
31. března • 15:44

Kilo za osm u turbenýho dvoulitru? Hodně slabá a nekonkurenceschopná nabídka. Teda ano. Pokud by byla cena na úrovni té v SK.

Petr
31. března • 18:33

Ty jsi ten trouba co na semaforech zrychluje z 0-100? Tak konecne vim o koho jde.

jandaxx
31. března • 19:42

Ne, já jen porovnávám parametry auta s konkurencí. K nadávkám se nesnižuji, to dělají jen chudší duchem. Stovka za 8 u auta, který má 210PS a tváří se sportovně, je poněkud slabé.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
2. dubna • 10:37

0-100 je udaj k nicemu. dulezitejsi je jizdni dynamika.

Shimi
31. března • 21:17

to jandaxx: Mohl bych poprosit o vyjmenování té konkurence, hlavně tedy v kontextu s její velikostí, hmotností a koncepcí pohonu, děkuji.

Doporučujeme

Články odjinud