Ten interiér vypadá hodně lacině, u auta za 750k+ (a ještě k tomu u Korejce) bych také čekal nějaké ovládací tlačítka na volantu popř. větší displej s navi..
Je potreba si uvedomit, ze se nedivas na auto za 750k+, ale na auto za 390k+, coz je cena zakladniho 2.0T modelu v USA.
To je sice hezké, ale v článku je uvedena cena za 2.0T verzi 770k Kč. To je pro mě podstatné, cena v USA je mi úplně ukradená. Pokud by to bylo za tu cenu i u nás, pak na adresu interiéru neřeknu ani slovo..
Vsak ano, ja jen upozornuji na to, ze ta relativni strohost ma svuj duvod a tim je podstatne nizsi cena auta, nez jakou prezentuje Hyundai CR. Soucasne je ale nutne si uvedomit, ze velka vetsina tech penez, o ktere je to auto tady drazsi, nejde Hyundai, ale nasemu nenazranemu statu. Genesis se nevyrabi v Evrope, coz znamena nemale clo a k tomu jeste jedno nemale DPH, ktere v USA neni.
Mea Culpa, neuvědomil jsem si, že v USA sice stojí auto polovinu, ale také je to úplně jiná verze výbavy, bral jsem to automaticky jako 2 totožná auta.. ;-) Že stát je nenažraný zloděj, to nemá ani cenu rozebírat..3-[
+ těch 100 litrů, které jdou nenažranému dovozci, vůči cenám v SK. Si zapomenul napsat:-D
Dovozce dela business a radsi dam 100k jemu nez statu. Na rozdil od statu totiz vim, za co sve penize platim a kdyz nechci, platit je nemusim.
Je opravdu otázka, zda jsou toto fotky evropské verze. Na jiných serverech najdeš fotky, kde na volantu máš kompletní ovládání (radio, telefon, tempomat)
pokial si nalistujes cennik , aspon ten slovensky tak najdes vo vybave ovládanie audiosystému na volante
ale fotky mas z us verzie... :)
Aha :-D
Tak se divam, ze jedine auto, ktere tady chce Hyundai prodat je to novinarske plus par referencnich pro dealery :-D Ale tak co, hosi aspon udelaji autu reklamu a slovensti dealeri vydelaji nejake to ojro.Mimochodem, velmi dobre zpracovane je propagacni video na nemeckych strankach hyundaie:www.hyundai.de ...
tak jsem juknul na to Slovensko a ten rozdíl je fakt 90-100tis.Kč. Takže asi nebude problém nejmíň tuhle slevu dostat u nás ;-)
Otázkou je, jakou slevu ještě dostaneš na Slovensku?:-D
určitě tam ještě prostor bude :-D
... zajimave je, ze ceny na Slovensku jsou zhruba o 100.000 niz.. to uz je o necem jinym, mit zadokolku s 300k a automatem za 750.000.
Zdá se mi to také dost, ale na druhou stranu, auto je naprosto v plné výbavě, včetně kůže, sedadel v elektrice... Konkurenti typu VW SCirocco, Megane RS jsou ve stejné výbavě dražší. Takže se vlastně dá říci, že cena odpovídá nabídce na trhu.
Kilo za osm u turbenýho dvoulitru? Hodně slabá a nekonkurenceschopná nabídka. Teda ano. Pokud by byla cena na úrovni té v SK.
Ty jsi ten trouba co na semaforech zrychluje z 0-100? Tak konecne vim o koho jde.
Ne, já jen porovnávám parametry auta s konkurencí. K nadávkám se nesnižuji, to dělají jen chudší duchem. Stovka za 8 u auta, který má 210PS a tváří se sportovně, je poněkud slabé.
0-100 je udaj k nicemu. dulezitejsi je jizdni dynamika.
to jandaxx: Mohl bych poprosit o vyjmenování té konkurence, hlavně tedy v kontextu s její velikostí, hmotností a koncepcí pohonu, děkuji.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.