Omlazený Hyundai Genesis Coupe: u nás od 769 990 Kč

Na český trh nyní nastupuje Hyundai Genesis Coupe v provedení připraveném pro modelový rok 2011. Hyundai Genesis Coupe prý chce oslovit zejména řidiče, kteří preferují sportovní a dynamickou jízdu při slušných pořizovacích a provozních nákladech. Pohon nového kupé Hyundai Genesis obstarávají alternativně buď  čtyřválec 2,0 l o výkonu 154 kW (210 k), nebo šestiválec V 3,8 l/223 kW (303 k), umožňující dosažení největších rychlostí 222, resp. 240 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,0, resp. 6,4 s u výkonnější verze. Dvoudveřová karoserie je dlouhá 4 630 mm, široká 1 865 mm a vysoká 1 385 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na Hyundai Genesis Coupe se vztahuje rozšířená pětiletá komplexní záruka. Ta kromě unikátní samotné pětileté záruky bez omezení km, asistenční služby v rámci EU zdarma a kondičních prohlídek zdarma, jež jsou poskytovány u všech nových osobních vozů značky Hyundai, nabízí ještě další výhody.  Po dobu 5 let má zákazník výměnu oleje a olejového filtru včetně materiálu zdarma, dále může využít možnosti nadstandardní služby „pick-up service“. Ta spočívá v tom, že servis vozidlo vyzvedne u zákazníka před opravou a vrátí zpět po ní. Zákazník tak neztrácí čas cestou do a ze servisu. Aby měl majitel vozu ještě větší potěšení ze svého sportovního automobilu, obdrží vůz po servisu vždy umytý a vyčištěný.

K zajímavému kupé patří i zajímavá cena, která začíná u již prakticky plně vybavené verze s motorem 2.0 l TCI na částce 769 990 Kč. Více než třísetkoňové stádo pod kapotou vás pak přijde na 829 990 Kč. Genesis coupe je k dostání u vybraných autorizovaných prodejců značky Hyundai.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků