Omlazený Aston Martin DB9 trénuje na Nordschleife (spy photos)

Aston Martin si zachovává tvář snad od svého vzniku, posledním počinem je čtyřdveřový krasavec Rapide. Minulý rok se automobilka rozhodla poslat pod kapotu modelu Vantage dvanáctiválec, nyní připravuje facelift pro DB9.

Špionážní fotografové zachytili testovací vůz při testech na legendární Nordschleife - bohužel s celkem výrazným maskováním. Co se týká změn, nepůjde o nic velkého, krasavec dostane nové nárazníky, větší zadní spoiler a prahy vypůjčené z extrémnějšího modelu DBS.

O pracích na interiéru nic nevíme, úpravy by však byly pouze minimální. Nějaký ten koník navíc by se prý mohl dostat pod kapotu. Informace říkají také o novém designu kol a ceník doplní nové pakety.

Faceliftovaný DB9 pro modelový rok 2011 se představí světu na autosalonu v Paříži, do prodejů by se měl dostat počátkem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Aston Martin trénuje nyní na Nordschleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků