Omlazené Volvo S40 zachyceno na domácí půdě (spy photos)

Omlazené Volvo S40 zachyceno na domácí půdě (spy photos)

Špionážní fotografové se nezdržují v poslední době ve Švédsku jen tak pro parádu. Automobilky zde testují své připravované vozy a domácí Volvo není v tomto směru výjimkou.

Jak můžeme z fotografií vidět, faceliftovaný model dostane trochu pozměněné přední partie. Více profilovaná je maska vozu, nové jsou nasávací otvory a spodní část předního nárazníku. Černé lišty pod světlomety jsou jen pro obelhání soupeře, podobně je tomu u prahů dveří a na zadním nárazníku, který zřejmě dostane po stranách integrované mlhovky. Modernizací mají totiž projít i zadní svítilny.

Ohledně nových motorů žádné nové informace nemáme, ale dle neoficiálních zpráv podstoupí jemný „remake“ i interiér vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Volvo S40 dostane facelift

bazar

Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 112 482 km
Cena: 210 000 Kč
Volvo XC90 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 118 730 km
Cena: 560 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2012
Stav: 156 631 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 193 679 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2009
Stav: 175 886 km
Cena: 380 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2007
Stav: 282 174 km
Cena: 166 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků