Facelifty italům nikdy nešly. Snad každé italské auto je po faceliftu ošklivější než to původní. Zajímavé je, že třeba u francouzů je to naopak.
některé se povedly, např. Uno nebo Multipla
Souhlas, problém je v tom, že italská auta většinou facelift nepotřebují, ale zákazníci/trh/odvětví jsou na tento proces zvyklí díky jiným značkám, kde design nehraje tak důležitou roli, takže implementace technologického progresu u nich není tak invazivní. Na druhou stranu, např. Alfa 159 dodnes nevypadá jako skoro 20 leté auto, ale její soudobá konkurence zestárla v některých případech až skokově.
Asi jako souhlas, podle mě je možná problém v tom, že ten původní design je prostě perfektní, takže jak se do něj hrábne, může se to leda zhoršit. A tady se navíc i šetřilo...
ako s guliou alfa konecne pochopila, ze prednokolka nie je premia.. ale zial elektrodoba v eu ju znici .. skoda, je to super alternativa
Kdo to rozhod? Zadní náhon jsem měl na třech autech a bez zátěže nahovno, smyk na kruháči kdykoliv. 4x4 je prémiový poněvadž je nejdražší.
ono to tak funguje, ze pre zaciatocnikov je najbezpecnejsi predny pohon, potom 4x4 a kto uz vie fakt ovladat auto tak vie najviac spravit so zadnokolkou.. tak ci tak som mal vsetky pohony a ano na daily je najpohodlnejsie a najjednoduchsie 4x4.. tak ci tak nejde len o zadnokolku ale o ulozenie motora - a to je premiove na tom
Potom máš asi problém s ovládaním pravej nohy.
Ty fotky jsou dělané tak, aby byly vidět prolisy pomocí stínů, protože ten design bez hran je jinak takový ocucaný.
Může být, na druhou stranu to funguje jako celek. Kdybych měl před sebou Giulii, Trojku a Céčko a volil jen očima, tak bych z venčí váhal mezi Céčkem a Giu a po otevření dveří vzal Giu, protože současné interiéry mercedesů jsou prostě nevkusně ošklivé. Ale jak říkám, kdyby to bylo jen o vzhledu, což je subjektivní disciplína.
To je škaredé ty světla. To by udělali líp i v Číně.
Ta grafika předních světel je divná. Je to až okatě neroubovaný světlo z Tonale, do tvaru Giulie a Stelvia, ale tak ten paskvil - facelifit Alfy 156 - měl a má taky svoje příznivce, tak proč ne. Pohled na architekturu interiéru je pořád pohlazení po duši proti trčícím tabletům do všech světových stran.
Souhlas, to se moc nepovedlo, ty tři vlnky jsou tam jako pěst na oko, vůbec to neladí s původním tvarem. Stejně tak kouřová zadnísvětla, to je facelift jak z časů Favorit Silverline. A stejně tak budíky v interiéru mohli nechat, když už "retro", tak pořádné. Mezi nimi pak mohl být klidně nějaký superdisplay. Takže vlastně všechno zmíněné k horšímu.
"Zadní svítilny zase dostaly novou grafiku a kryt s kouřovým efektem" :-D :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.