Omlazené Alfy Romeo Stelvio a Giulia potvrzují další motory. Základem je 160koňová naftová zadokolka

14 komentářů

Předseda
10. února • 8:30

Facelifty italům nikdy nešly. Snad každé italské auto je po faceliftu ošklivější než to původní. Zajímavé je, že třeba u francouzů je to naopak.

kix
11. července • 23:55

některé se povedly, např. Uno nebo Multipla

JK
11. února • 21:02

Souhlas, problém je v tom, že italská auta většinou facelift nepotřebují, ale zákazníci/trh/odvětví jsou na tento proces zvyklí díky jiným značkám, kde design nehraje tak důležitou roli, takže implementace technologického progresu u nich není tak invazivní. Na druhou stranu, např. Alfa 159 dodnes nevypadá jako skoro 20 leté auto, ale její soudobá konkurence zestárla v některých případech až skokově.

EL2020
10. února • 16:05

Asi jako souhlas, podle mě je možná problém v tom, že ten původní design je prostě perfektní, takže jak se do něj hrábne, může se to leda zhoršit. A tady se navíc i šetřilo...

OnlyTruth
9. února • 9:30

ako s guliou alfa konecne pochopila, ze prednokolka nie je premia.. ale zial elektrodoba v eu ju znici .. skoda, je to super alternativa

homer
11. února • 13:30

Kdo to rozhod? Zadní náhon jsem měl na třech autech a bez zátěže nahovno, smyk na kruháči kdykoliv. 4x4 je prémiový poněvadž je nejdražší.

OnlyTruth
13. února • 10:18

ono to tak funguje, ze pre zaciatocnikov je najbezpecnejsi predny pohon, potom 4x4 a kto uz vie fakt ovladat auto tak vie najviac spravit so zadnokolkou.. tak ci tak som mal vsetky pohony a ano na daily je najpohodlnejsie a najjednoduchsie 4x4.. tak ci tak nejde len o zadnokolku ale o ulozenie motora - a to je premiove na tom

Jk
11. února • 14:47

Potom máš asi problém s ovládaním pravej nohy.

Kankunen
9. února • 9:16

Ty fotky jsou dělané tak, aby byly vidět prolisy pomocí stínů, protože ten design bez hran je jinak takový ocucaný.

JK
9. února • 11:53

Může být, na druhou stranu to funguje jako celek. Kdybych měl před sebou Giulii, Trojku a Céčko a volil jen očima, tak bych z venčí váhal mezi Céčkem a Giu a po otevření dveří vzal Giu, protože současné interiéry mercedesů jsou prostě nevkusně ošklivé. Ale jak říkám, kdyby to bylo jen o vzhledu, což je subjektivní disciplína.

,,,
9. února • 8:02

To je škaredé ty světla. To by udělali líp i v Číně.

JK
8. února • 19:53

Ta grafika předních světel je divná. Je to až okatě neroubovaný světlo z Tonale, do tvaru Giulie a Stelvia, ale tak ten paskvil - facelifit Alfy 156 - měl a má taky svoje příznivce, tak proč ne. Pohled na architekturu interiéru je pořád pohlazení po duši proti trčícím tabletům do všech světových stran.

EL2020
9. února • 22:17

Souhlas, to se moc nepovedlo, ty tři vlnky jsou tam jako pěst na oko, vůbec to neladí s původním tvarem. Stejně tak kouřová zadnísvětla, to je facelift jak z časů Favorit Silverline. A stejně tak budíky v interiéru mohli nechat, když už "retro", tak pořádné. Mezi nimi pak mohl být klidně nějaký superdisplay. Takže vlastně všechno zmíněné k horšímu.

.
8. února • 17:57

"Zadní svítilny zase dostaly novou grafiku a kryt s kouřovým efektem" :-D :-D

Doporučujeme

Články odjinud