Omlazené Alfy Romeo Giulia a Stelvio mají české ceny. Naftových 160 koní můžete mít za milion

19 komentářů

iudex
21. března • 12:46

Giulia je stále krásna. Z môjho pohľadu jej k dokonalosti chýba len pár vecí: manuálna prevodovka pre benzíny, podladený V6 a zaujímavejšia paleta farieb pre bežné verzie (zelená je famózna, ale je len pre Quadrifoglio). No a nižšie ceny u nás, tie cenníkové sú na úrovni 3er a to potom Giuliu uprednostní málokto. Napr. v Nemecku sú ceny Giulie o cca. 8-10t nižšie ako porovnateľné 3er a to už je zaujímavé.

EL2020
21. března • 16:52

Svého času šla objednat i ta červená metla za 75 tis k běžným verzím a pak najednou nějak vypadla z nabídky....

ericn
21. března • 19:00

Tak za 75tis Kč se nedivím, to si k Alfě prostě nekoupíš....

EL2020
22. března • 11:46

Za mě by ta barva byla must have

Kankunen
21. března • 11:43

V neděli jsem si Giulii prohlížel, základ vynikající, ale detaily mdlé. I ta stará 147ka má výraznější prolisy, které tomu autu dávají šmrnc.

ericn
21. března • 11:24

Tomu autu k většímu rozšíření chybí jednoznačně 2.0 benzin s výkonem 200-220k s 6st manuálem a hlavne karoserie kombi 😉

iudex
21. března • 15:21

Tak v Nemecku si môžeš kúpiť aj slabší benzín s 200k. Ten na rozdiel od silnejšieho je RWD, akurát má furt automat. Ale dá sa kúpiť za super cenu, tu napr. za 35t eur: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html...

ericn
21. března • 18:58

Motor fajn, automat by se asi taky přežil, i když mimo emisí nechápu proč? Ale to chybějící kombi je citelný "fail" modelu...

Luise
21. března • 21:15

Tak citelný fail nevím, mercedes konci jak s kupe, tak kombi. Bude to taky citelný fail?

Luise
21. března • 21:19

Možná je pravé proto ale čas pro Alfu udelat kombi. V ČR je kombik modla, a máme tady pocit, ze každý jezdí kombi, jenže neplatí to už ani pro celou Evropu, natoz pro svět. Mimo Evropu je kombik rarita. Takže mercedes konci s kombi a je jen otázka času, kdy budou následovat další. Buď sedan nebo suv, blízká budoucnost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ericn
22. března • 7:28

Tvl pokud chceš v Eropě prodávat střední třídu (pro Alfu hlaví trh), musiš mít kombi. Na nepraktický sedan se*e pes 😋 (proto má ta nízké prodeje). Ber to tak, že auto musí byt multifunkční a to hlavní v rodině obvzlášť 👍

Luise
23. března • 11:02

Ber to tak, že auto musí byt multifunkční a to hlavní v rodině obvzlášť 👍, mám 330i sedan a mám rodinu, včetně dítěte. Multifunkční je to až až a když jsem se zeptal ženy, jestli by nebylo lepší pořídit SUV nebo Kombi, tak mě poslala do míst, kam slunce nesvítí, takže tak :)

Luise
23. března • 11:00

A já ti říkám, že na kombi sere pes. Mercedes vypouští kombi z prodeje, protože kromě některých částí Evropy (neplatí to ani pro celou Evropu), se kombi neprodává a ani nenabízí. Čína, která je hlavní odbytiště dneska už pro všechny prémie, kupuje jenom sedany. Pro těch pár čechů, to nikdo v budoucnu nabízet nebude, protože už i Evropa přesedá z kombi na SUV. Takže bude sedan a SUV. Něco si o tom přečti....

EL2020
21. března • 16:50

Na to, že je to nějaká totálně odrbaná plečka mi to teda zase tak super nepřipadá...

Q
21. března • 12:05

Ano, kombi a rozumný benzín s manuálem chyběly hned od začátku. Nyní už určitě nepřijdou. Výsledkem je, že Gulií se za celou dobu produkce prodá méně, než se kdysi prodávalo modelu 156 za jediný rok.

JK
21. března • 15:09

Tak 156 byla ve své době skvěle vypadající auto s rozumnou cenovou politikou. Je to asi historicky druhá nejprodávanější sériovka značky po modelu 33. Už u 159 bylo vidět, že jim se 156 vyrostla chuť a napálili ceny do nesmyslu. Od té doby se jen paběrkuje a to je 159 dodnes jedno z nejkrásnějších aut, které lze na cestě potkat. Exteriér je neuvěřitelně nestárnoucí.

USA
21. března • 10:54

alfa-chrocht
to zni odporne

Jakub
20. března • 22:18

Škoda že už se neprodávají s manuálem. Ale prostě nabídka odpovídá poptávce

Freddka
20. března • 21:13

Proste to vypada dobre i po par letech, o tom zadna.

Doporučujeme

Články odjinud