Omlazená octavia právě zažívá premiéru ve Vídni. Podívejte se, jak se mění

47 komentářů

tonik
24. ledna • 16:02

spz dat z osvětlenim do narazniku a čelo pěkně hladke tj kufr

Tony
31. ledna • 14:34

Světla jsou od toho, aby dobře svítila a to se pozná až v provozu, ale po estetické stránce za 5.

Tony
31. ledna • 14:34

Světla jsou od toho, aby dobře svítila a to se pozná až v provozu, ale po estetické stránce za 5.

Stanislav Cibulka
19. ledna • 1:54

Ty světla na předku jsou prostě odporný o tom je zbytečný diskutovat a pokud i ruský novinář řekl když to uviděl že škoda si tím zadělala na velký malér a aby se nedivila že to lidi neskousnou a nebudou to kupovat.Je to do očí bijící problém a škoda jak se ukázalo ignoruje všechny kolem sebe a tím tu věc ještě víc podkopala důvěru zákazníku a za to by měla ODVOLAT CELÝ VEDENÍ pokud to nechává dojít až do výroby.Je to chyba škody že nenechala provýst studii o líbivosti modelu a rovnou to tam dala a ani mrknutím oka neuznala svou chybu a řeči o rozlišení modelů považuju jen za trapnou výmluvu prominte pane Kaban ale tohle je něco co byjste měl opravdu přehodnotit a nevnucovat něco o co opravdu není zájem a rozdělit světla takto považuju za nesmysl tak si to aspon nechte poradit od lidí co škodu mají opravdu rádi a pokud teda to tak obhajujete měl by jste vy sám tento model vlastnit at všem ukážete že se zbytek národa plete .3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Václav
11. ledna • 21:36

Mně je celkem putna jak auto vypadá z venku, ale musí byt pohodlné, bezpečné, spolehlivé a musí mne padnout do ruky. A to pro mne Octavia splňuje. Někdy mně připadá, že lidé by chtěli výkonově Lambo, vzhledu Volva s velikostí karavanu a pohodlím Bentley za cenu Dacie.

dpcstb
12. ledna • 21:57

v dnesnej dobe je uz skoro jedno co kupis, vsetky auta su +- dobre.

Zelí
11. ledna • 17:19

Obdivuji pana Kabaně, že to dokázal na schvalovačkách prosadit !!!!
Vzpomínám si jak v rozhovoru při představování OIII popisoval jaké sváděl boje při schvalovačkách kvůli zadnímu prolisu u spézetky. A to je ve srovnání s tímhle čtyřokem vpředu vyložená prkotina.
Takže prosadit tyhle světla musel být od Kabaně vyloženě vyjednávací majstrštyk. Klobouk dolů. Je otázkou, jestli to stálo za to.

Helmut von Niedersachsen
11. ledna • 7:20

Live je to pěkné, jde o zvyk. Nadávají ti, co to neviděli, zrovna jako nadávali na facelift OII. Takovej klasickej folklór kontra party českejch pepíků, co tvrdí, že oni nejsou český pepíci, co jezdí ve škodofkách, protože mají bolševickej design, ale přitom ladí deformovaného asiata nebo volítanou vránu po smrti :D

dpcstb
12. ledna • 21:56

zvyknut sa da aj na sibenicu, ale ten o2 facelift vyzera zvratkovo aj po rokoch.

e&h Hus52 8 W-
11. ledna • 11:03

Ja ja, ein betrofener Helmut von Niedersachsen. ;-)Jasne. Kdo neskace, neni Cech. Kdo nekupuje Oktu (kazde 3 roky novou) neni Cech. Kdo umi i nejaky jiny jazyk nez Cestinu, neni Cech. A kdo nehodla zatocit s 'kontra partou', taky neni Cech.Cloveka muze hrat na dusi jedine to, ze podobni 'hrdobci' jsou snad ve vsech narodech. Takze je to nestesti celeho sveta!

Helmut von Niedersachsen
12. ledna • 11:09

Mistrě Jane Husi, není Vám zima?

Mirek
11. ledna • 9:37

A to jsko že ty bumerangy místo světel se u faceliftu OII povedly? A to ti napovídal kdo?

Kuk Vykuk
11. ledna • 0:16

Světe drž se, má to už i USB vzadu a magnetickou svítilnu co se může hodit :-D:-D:-D

sumi
10. ledna • 23:49

Nejhorší facelift století...opět Škoda Octavia !!!
Hnusné.

fish
10. ledna • 23:30

Skodovku ani ne posmrti, mám X-traila v plný palbě, superrrr, blbci skofkáři.....

David
11. ledna • 9:18

...odporné

David
11. ledna • 9:16

Jste uplne stejnej jako vetsina...uááá JA MAM X.TRAIL (nebo cokoliv jinyho) A JSEM NEKDO...ostatni jsou debilove protoze jezdi v jinych autech....jak české..a odporé...

sumi
10. ledna • 23:48

X-TRAIL je pěkný SUV , jenže nemá slušný motor.
1.6 dci od Renaultu je dobrý tak do malýho Kaškaje..:-))

Shimi
11. ledna • 11:04

sumi: Však si ho můžeš koupit s 2.0 dCi 130 kW. Sice to také není žádné terno na takového mastodonta, ale určitě lepší jak 1.6.

JohnST
10. ledna • 22:34

Pockal by som si co na to povie trh a ake budu predajne vysledky. Vidim, ze na tomto fore je dost dizajnerov co tomu fakt rozumeju.B-]:-D

kidKhyd86
10. ledna • 21:29

Skutecne velice rozumne dat jednotlivym modelum vlastni identitu. Predevsim pak po temer dekade sjednocovani designu cele modelove rady. :-P
Skodovka ovsem spravne vytusila, ze to fungovat bude. Volici zvolili Zemana prezidentem, protoze si po 8 letech jiz nepamatovali, co je zac. Takze vlastni identita ted bude trhak - tedy predevsim kapes kupujicich.

milanekjablonecak
10. ledna • 22:08

Dávat dohromady automotiv a politiku, tak na to musí mít člověk skutečně rozevřenou náruč.

897hhU^27
11. ledna • 0:46

Mlhovky a dalkova spolecne a za slunneho dne, coz? :-D

pozorovatel
10. ledna • 21:28

prodeje rozhodnou, pokud budou vyšší, tak se asi hodně lidí bude muset Kabaňovi omluvit.

mpolan
11. ledna • 13:01

Myslíš, že na prodeje Octavie opravdu má takový vliv design? Ale notak...

pozorovatel
11. ledna • 21:10

No máš snad pocit, že Octavia je technicky o světelné roky lepší než konkurence? Já ne. Ničím jiným, než designem nebo technikou nebo od obojího trochu její druhé místo v prodejích nižší střední v Evropě těžko vysvětlí, snad jenom nějaká teorie spiknutí, ale na ty já nevěřím.

bzzz
13. ledna • 11:48

Provozni naklady + sleva od prodejce... design se resi mozna narazove u vyssiho/vysokeho managementu, ve zbytku fleetu nema vliv, tim spise, ze designy jsou spise diskutabilni nez 'spatne'.

qwertz
11. ledna • 13:53

Asi jo. Podle vetsiny diskutujicich Skodovka okupuje fleety a v akovem pripade muze pozice spise ztracet.Jinak hodne sluzebaku je "na vyber", 2-3 predvolene znacky a podobne. Pak se odpor k tomut odesignu projevit muze.

rozdelenej-sfetlomett
10. ledna • 21:33

To voni se mu mozna i vomluvej. Ale rida skodovky to bude muset tak nejak politicky obhajit soudruhum z vlkohradu. Rozkaz znel totiz jasne: Nekanibalizovat! :-))

kh sduh+32908cj wsioy w76
10. ledna • 21:20

Skoda Octavia 3.5: Design, ktery pri havarii prezije i posadku - protoze je nabouranej uz od vyroby B-]

XYZ
10. ledna • 21:04

Vypada to dobre - me se napr. libi o 100% vic nez predchozi model.. Nekomu se proste libi a nekomu ne.. To je v poradku a komu se nelíbí tak sahne jinde, jak proste..

eurohujer
10. ledna • 20:22

Nevim co blbnete, cesky sluzebni auto ma trochu jinej dizajn nez starsi cesky sluzebni auta, tak co? U sluzebaku je jedno jak vypada hlavne jestli tahne odspoda a je jedno kolik zere a kolik stojej gumy a servis. Je to delnas s velkym kufrem a to se ceni.

E15
11. ledna • 18:25

na českém trhu prodává Škoda jednotky procent své produkce, takže český trh služebních aut ji opravdu nevytrhne...

Antiautomat
10. ledna • 19:58

Jsme si vědomi, že třetí generace octavie měla dosud tvář, která se do značné míry podobala rapidu. A my opravdu chceme, aby každý z našich modelů byl svůj..
______________________Pan dizajner. Zaprve, cesky a slovensky snad rozumieme vsetci. Zadruhe, mozem k Vam do sablonenhauzu prist a namalovat to tak aby to nevyzeralo ako mopsel, ktory ma problem s vyprazdnovanim....Vdaka.

šofér
11. ledna • 15:52

To by mne, pane Kabáň zajímalo, kdo tedy, když né vy toho Rapida a OctaviiII navrhoval? Že by marťani? Nebo se Vám to tehdy podobné nezdálo? Tož hulte jiný matroš!

qwertz
10. ledna • 20:12

To byl asi zaměr. Posledni solidně vypadajicí byly O3 a F3. Pak se rozhodli design "inovovat", a kodiaq je už podobny hnus jako toto. :-PZatím co Golf, Leon, Tiguan, Ateca vypadají skvěle, škodovka směřuje dosti podivným směrem.

qwertz
10. ledna • 19:54

Ze předu je to auto naprostá příšernost. Automobilka prý už nějakou dobu uklidňuje prodejce, že na živo to nebude taková hrůza, nicméně FL třetí generace posunul laťku opět o něco níže. (aspoň že sledují znechucené reakce veřejnosti) Byla by srandy, kdyby se to prodávalo hůře. I druhá generace s korejskými světly proti tomuto "designovému skvostu" vypadá luxusně. :-O

rákos
10. ledna • 19:53

Těma světlama to celý rozdrbali.

sokar
10. ledna • 19:34

Věřím, že po faceliftu to "Kaloňovo" dílo zase dostane normální světla, protože si to trh žádá.

Josef
10. ledna • 18:34

To už zde dlouho nebylo... A prý vypadá díky 4 světlům jako Mercedes...:-)

jk)*xjhs64312H&^^2
10. ledna • 21:36

Si to vem: 4 svetla, 4 kola, volant - celej medved! B-]

qwertz
10. ledna • 19:55

Ten mercedes byl ovšem obdobně hnusný jako toto. :-/

mrazik
10. ledna • 21:01

Mercedesu to vydrzelo 2 nebo 3 roky, presne se mi to hledat nechce, a honem se vratil ke ,,klasicke" koncepci.

mz
11. ledna • 12:42

Máte pravdu, skoro. Mercedes měl 4 světla u W210, W211, W212 před faceliftem, tedy mezi roky 1995 - 2013, tedy nějakých 18 let...

dpcstb
12. ledna • 21:29

tie gulate boli v pohode. iba tie hranate vyzerali retardovane a tie im dlho nevydrzali. podobne to vidim u oktavky.

mpolan
11. ledna • 12:53

A jak dlouho měl čtyři HRANATÁ světla?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
11. ledna • 13:25

Hranate nebo kulate. I kdyby mela Oktavka svetla tvaru kosoctverce, stejne to bude nekvalitni sockomobil pro fleetaky.

Doporučujeme

Články odjinud