Omlazená octavia právě zažívá premiéru ve Vídni. Podívejte se, jak se mění

Josef  |  10. 01. 2017 18:34  |  [94.113.114.xxx]

To už zde dlouho nebylo... A prý vypadá díky 4 světlům jako Mercedes...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 19:55  |  [78.45.123.xxx]

Ten mercedes byl ovšem obdobně hnusný jako toto.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  10. 01. 2017 21:01  |  [90.181.184.xxx]

Mercedesu to vydrzelo 2 nebo 3 roky, presne se mi to hledat nechce, a honem se vratil ke ,,klasicke" koncepci.

Odpovědět  |   | 
mz  |  11. 01. 2017 12:42  |  [78.45.120.xxx]

Máte pravdu, skoro. Mercedes měl 4 světla u W210, W211, W212 před faceliftem, tedy mezi roky 1995 - 2013, tedy nějakých 18 let...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2017 12:53

A jak dlouho měl čtyři HRANATÁ světla?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  11. 01. 2017 13:25  |  [188.95.127.xxx]

Hranate nebo kulate. I kdyby mela Oktavka svetla tvaru kosoctverce, stejne to bude nekvalitni sockomobil pro fleetaky.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 01. 2017 21:29

tie gulate boli v pohode. iba tie hranate vyzerali retardovane a tie im dlho nevydrzali. podobne to vidim u oktavky.

Odpovědět  |   | 
jk)*xjhs64312H&^^2  |  10. 01. 2017 21:36  |  [77.47.35.xxx]

Si to vem: 4 svetla, 4 kola, volant - celej medved!

Odpovědět  |   | 
sokar  |  10. 01. 2017 19:34  |  [46.33.96.xxx]

Věřím, že po faceliftu to "Kaloňovo" dílo zase dostane normální světla, protože si to trh žádá.

Odpovědět  |   | 
rákos  |  10. 01. 2017 19:53  |  [90.176.178.xxx]

Těma světlama to celý rozdrbali.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 19:54  |  [78.45.123.xxx]

Ze předu je to auto naprostá příšernost. Automobilka prý už nějakou dobu uklidňuje prodejce, že na živo to nebude taková hrůza, nicméně FL třetí generace posunul laťku opět o něco níže. (aspoň že sledují znechucené reakce veřejnosti) Byla by srandy, kdyby se to prodávalo hůře. I druhá generace s korejskými světly proti tomuto "designovému skvostu" vypadá luxusně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 01. 2017 19:58  |  [217.195.168.xxx]

Jsme si vědomi, že třetí generace octavie měla dosud tvář, která se do značné míry podobala rapidu. A my opravdu chceme, aby každý z našich modelů byl svůj..
______________________

Pan dizajner. Zaprve, cesky a slovensky snad rozumieme vsetci. Zadruhe, mozem k Vam do sablonenhauzu prist a namalovat to tak aby to nevyzeralo ako mopsel, ktory ma problem s vyprazdnovanim....Vdaka.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  10. 01. 2017 20:12  |  [78.45.123.xxx]

To byl asi zaměr. Posledni solidně vypadajicí byly O3 a F3. Pak se rozhodli design "inovovat", a kodiaq je už podobny hnus jako toto.

Zatím co Golf, Leon, Tiguan, Ateca vypadají skvěle, škodovka směřuje dosti podivným směrem.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 01. 2017 15:52  |  [212.37.64.xxx]

To by mne, pane Kabáň zajímalo, kdo tedy, když né vy toho Rapida a OctaviiII navrhoval? Že by marťani? Nebo se Vám to tehdy podobné nezdálo? Tož hulte jiný matroš!

Odpovědět  |   | 
eurohujer  |  10. 01. 2017 20:22  |  [37.48.45.xxx]

Nevim co blbnete, cesky sluzebni auto ma trochu jinej dizajn nez starsi cesky sluzebni auta, tak co? U sluzebaku je jedno jak vypada hlavne jestli tahne odspoda a je jedno kolik zere a kolik stojej gumy a servis. Je to delnas s velkym kufrem a to se ceni.

Odpovědět  |   | 
E15  |  11. 01. 2017 18:25  |  [109.80.100.xxx]

na českém trhu prodává Škoda jednotky procent své produkce, takže český trh služebních aut ji opravdu nevytrhne...

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  10. 01. 2017 21:04  |  [217.30.64.xxx]

Vypada to dobre - me se napr. libi o 100% vic nez predchozi model.. Nekomu se proste libi a nekomu ne.. To je v poradku a komu se nelíbí tak sahne jinde, jak proste..

Odpovědět  |   | 
kh sduh+32908cj wsioy w76  |  10. 01. 2017 21:20  |  [77.47.35.xxx]

Skoda Octavia 3.5: Design, ktery pri havarii prezije i posadku - protoze je nabouranej uz od vyroby

Odpovědět  |   | 
pozorovatel  |  10. 01. 2017 21:28  |  [86.49.51.xxx]

prodeje rozhodnou, pokud budou vyšší, tak se asi hodně lidí bude muset Kabaňovi omluvit.

Odpovědět  |   | 
rozdelenej-sfetlomett  |  10. 01. 2017 21:33  |  [77.47.35.xxx]

To voni se mu mozna i vomluvej. Ale rida skodovky to bude muset tak nejak politicky obhajit soudruhum z vlkohradu. Rozkaz znel totiz jasne: Nekanibalizovat!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 01. 2017 13:01

Myslíš, že na prodeje Octavie opravdu má takový vliv design? Ale notak...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  11. 01. 2017 13:53  |  [78.45.123.xxx]

Asi jo. Podle vetsiny diskutujicich Skodovka okupuje fleety a v akovem pripade muze pozice spise ztracet.

Jinak hodne sluzebaku je "na vyber", 2-3 predvolene znacky a podobne. Pak se odpor k tomut odesignu projevit muze.

Odpovědět  |   | 
pozorovatel  |  11. 01. 2017 21:10  |  [86.49.51.xxx]

No máš snad pocit, že Octavia je technicky o světelné roky lepší než konkurence? Já ne. Ničím jiným, než designem nebo technikou nebo od obojího trochu její druhé místo v prodejích nižší střední v Evropě těžko vysvětlí, snad jenom nějaká teorie spiknutí, ale na ty já nevěřím.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 01. 2017 11:48  |  [194.228.134.xxx]

Provozni naklady + sleva od prodejce... design se resi mozna narazove u vyssiho/vysokeho managementu, ve zbytku fleetu nema vliv, tim spise, ze designy jsou spise diskutabilni nez 'spatne'.

Odpovědět  |   | 
kidKhyd86  |  10. 01. 2017 21:29  |  [77.47.35.xxx]

Skutecne velice rozumne dat jednotlivym modelum vlastni identitu. Predevsim pak po temer dekade sjednocovani designu cele modelove rady.
Skodovka ovsem spravne vytusila, ze to fungovat bude. Volici zvolili Zemana prezidentem, protoze si po 8 letech jiz nepamatovali, co je zac. Takze vlastni identita ted bude trhak - tedy predevsim kapes kupujicich.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  10. 01. 2017 22:08  |  [37.188.134.xxx]

Dávat dohromady automotiv a politiku, tak na to musí mít člověk skutečně rozevřenou náruč.

Odpovědět  |   | 
897hhU^27  |  11. 01. 2017 00:46  |  [77.47.35.xxx]

Mlhovky a dalkova spolecne a za slunneho dne, coz?

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  10. 01. 2017 22:34

Pockal by som si co na to povie trh a ake budu predajne vysledky. Vidim, ze na tomto fore je dost dizajnerov co tomu fakt rozumeju.

Odpovědět  |   | 
fish  |  10. 01. 2017 23:30  |  [77.236.192.xxx]

Skodovku ani ne posmrti, mám X-traila v plný palbě, superrrr, blbci skofkáři.....

Odpovědět  |   | 
sumi  |  10. 01. 2017 23:48  |  [176.74.128.xxx]

X-TRAIL je pěkný SUV , jenže nemá slušný motor.
1.6 dci od Renaultu je dobrý tak do malýho Kaškaje..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 01. 2017 11:04  |  [80.95.126.xxx]

sumi: Však si ho můžeš koupit s 2.0 dCi 130 kW. Sice to také není žádné terno na takového mastodonta, ale určitě lepší jak 1.6.

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 01. 2017 09:16  |  [46.135.82.xxx]

Jste uplne stejnej jako vetsina...uááá JA MAM X.TRAIL (nebo cokoliv jinyho) A JSEM NEKDO...ostatni jsou debilove protoze jezdi v jinych autech....jak české..a odporé...

Odpovědět  |   | 
David  |  11. 01. 2017 09:18  |  [46.135.82.xxx]

...odporné

Odpovědět  |   | 
sumi  |  10. 01. 2017 23:49  |  [176.74.128.xxx]

Nejhorší facelift století...opět Škoda Octavia !!!
Hnusné.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 01. 2017 00:16

Světe drž se, má to už i USB vzadu a magnetickou svítilnu co se může hodit

Odpovědět  |   | 
Helmut von Niedersachsen  |  11. 01. 2017 07:20  |  [37.48.34.xxx]

Live je to pěkné, jde o zvyk. Nadávají ti, co to neviděli, zrovna jako nadávali na facelift OII. Takovej klasickej folklór kontra party českejch pepíků, co tvrdí, že oni nejsou český pepíci, co jezdí ve škodofkách, protože mají bolševickej design, ale přitom ladí deformovaného asiata nebo volítanou vránu po smrti :D

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  11. 01. 2017 09:37  |  [95.173.78.xxx]

A to jsko že ty bumerangy místo světel se u faceliftu OII povedly? A to ti napovídal kdo?

Odpovědět  |   | 
e&h Hus52 8 W-  |  11. 01. 2017 11:03  |  [149.238.52.xxx]

Ja ja, ein betrofener Helmut von Niedersachsen.

Jasne. Kdo neskace, neni Cech. Kdo nekupuje Oktu (kazde 3 roky novou) neni Cech. Kdo umi i nejaky jiny jazyk nez Cestinu, neni Cech. A kdo nehodla zatocit s 'kontra partou', taky neni Cech.

Cloveka muze hrat na dusi jedine to, ze podobni 'hrdobci' jsou snad ve vsech narodech. Takze je to nestesti celeho sveta!

Odpovědět  |   | 
Helmut von Niedersachsen  |  12. 01. 2017 11:09  |  [193.108.107.xxx]

Mistrě Jane Husi, není Vám zima?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 01. 2017 21:56

zvyknut sa da aj na sibenicu, ale ten o2 facelift vyzera zvratkovo aj po rokoch.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 01. 2017 17:19  |  [93.153.75.xxx]

Obdivuji pana Kabaně, že to dokázal na schvalovačkách prosadit !!!!
Vzpomínám si jak v rozhovoru při představování OIII popisoval jaké sváděl boje při schvalovačkách kvůli zadnímu prolisu u spézetky. A to je ve srovnání s tímhle čtyřokem vpředu vyložená prkotina.
Takže prosadit tyhle světla musel být od Kabaně vyloženě vyjednávací majstrštyk. Klobouk dolů. Je otázkou, jestli to stálo za to.

Odpovědět  |   | 
Václav  |  11. 01. 2017 21:36  |  [109.231.155.xxx]

Mně je celkem putna jak auto vypadá z venku, ale musí byt pohodlné, bezpečné, spolehlivé a musí mne padnout do ruky. A to pro mne Octavia splňuje. Někdy mně připadá, že lidé by chtěli výkonově Lambo, vzhledu Volva s velikostí karavanu a pohodlím Bentley za cenu Dacie.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  12. 01. 2017 21:57

v dnesnej dobe je uz skoro jedno co kupis, vsetky auta su +- dobre.

Odpovědět  |   | 
Stanislav Cibulka  |  19. 01. 2017 01:54  |  [89.239.10.xxx]

Ty světla na předku jsou prostě odporný o tom je zbytečný diskutovat a pokud i ruský novinář řekl když to uviděl že škoda si tím zadělala na velký malér a aby se nedivila že to lidi neskousnou a nebudou to kupovat.Je to do očí bijící problém a škoda jak se ukázalo ignoruje všechny kolem sebe a tím tu věc ještě víc podkopala důvěru zákazníku a za to by měla ODVOLAT CELÝ VEDENÍ pokud to nechává dojít až do výroby.Je to chyba škody že nenechala provýst studii o líbivosti modelu a rovnou to tam dala a ani mrknutím oka neuznala svou chybu a řeči o rozlišení modelů považuju jen za trapnou výmluvu prominte pane Kaban ale tohle je něco co byjste měl opravdu přehodnotit a nevnucovat něco o co opravdu není zájem a rozdělit světla takto považuju za nesmysl tak si to aspon nechte poradit od lidí co škodu mají opravdu rádi a pokud teda to tak obhajujete měl by jste vy sám tento model vlastnit at všem ukážete že se zbytek národa plete .

Odpovědět  |   | 
tonik  |  24. 01. 2017 16:02  |  [77.92.222.xxx]

spz dat z osvětlenim do narazniku a čelo pěkně hladke tj kufr

Odpovědět  |   | 
Tony  |  31. 01. 2017 14:34  |  [109.69.210.xxx]

Světla jsou od toho, aby dobře svítila a to se pozná až v provozu, ale po estetické stránce za 5.

Odpovědět  |   | 
Tony  |  31. 01. 2017 14:34  |  [109.69.210.xxx]

Světla jsou od toho, aby dobře svítila a to se pozná až v provozu, ale po estetické stránce za 5.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 211 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 45 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A