Omezená edice Subaru BRZ Series.Yellow má ostřejší podvozek

Omezená edice Subaru BRZ Series.Yellow má ostřejší podvozek

Subaru se chystá příští rok prodávat limitovanou sérii modelu BRZ. Jmenuje se Series.Yellow a jak název napovídá, dostanete ji pouze ve žluté barvě. Zvenku speciální Subaru BRZ, které vznikne pouze v pěti stovkách kusů, poznáte také podle odlehčených 17" kol, jejichž design byl navržen speciálně pro tento model.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ Series.Yellow má speciální kola, poladěný podvozek a samosvor Torsen. Ještě stojí za to připomenout, že v rámci faceliftu má BRZ silnější motor

Pod kapotou pracuje posílený dvoulitr boxer, jehož výkon vzrostl na 205 koní a točivý moment na 211 Nm. Ale zásadní věci se v rámci faceliftu modelu BRZ, který se odráží i v limitované edici Series.Yellow, týkají něčeho jiného. Například diferenciál, v tomto případě samosvorný Torsen, má zkrácený převod 4,3:1 místo 4,1:1.

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost  

Limitovaná edice má také Performance Paket, takže dostanete účinnější brzdy Brembo, tlumiče Sachs, upravený stabilizační systém a přepracovaný podvozek.

V interiéru se detaily omezují jen na žluté prošívání sedaček. Jinak interiér následuje příkladu faceliftovaného modelu a dostanete poměrně bohatou výbavu včetně dvouzónové klimatizace, zábavního systému s dotykovým displejem a podobně. Otázkou je, jak to bude s dostupností žlutého Subaru BRZ na českém trhu, ale na to si ještě musíme počkat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků