Olivier Bourges – budoucí generální tajemník skupiny PSA Peugeot Citroën

Olivier Bourges od 1. září 2014 nastupuje do skupiny PSA Peugeot Citroën a 1. října 2014 bude oficiálně jmenován generálním tajemníkem skupiny. V této funkci nahradí Pierre Todorova, který se rozhodl skupinu opustit a věnovat se novému pracovnímu projektu.

Olivier Bourges převezme veškeré úkoly generálního sekretariátu zahrnující právní otázky, institucionální vztahy, nemovitosti, audit, interní kontrolu a řízení rizik.

Jeho nadřízeným bude předseda představenstva Carlos Tavares a stane se rovněž členem výkonného výboru. Současně bude zajišťovat úkoly sekretariátu dozorčí rady.

Olivier Bourges (47) zahájil svou pracovní kariéru v roce 1992 na ministerstvu hospodářství a financí, na ředitelství finanční správy státní pokladny, kde se zabýval financováním, zejména v bankovním odvětví a odvětví bytového fondu, dále působil v zahraničí, jako zastupující výkonný ředitel Světové banky ve Washingtonu.

Od roku 2000 pracoval ve skupině Renault, kde měl nejprve na starosti vztahy s investory a poté rentablitu automobilů. V roce 2006 se stal hlavním vedoucím pro strategii a monitorování automobilových programů Nissan North America v Nashville a v roce 2008 byl jmenován do funkce „Corporate Controller“ skupiny Renault.

V roce 2009 se vrátil na Ministerstvo hopodářství a financí, kde se ujal funkce zástupce ředitele agentury pro prodniky s účastí státu (Agence des Participations de l'Etat – APE). Od roku 2013 zastával funkci zástupce generálního ředitele pro veřejné finance, na starost měl zejména transformační operace a projekty.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků