Olivier Bourges – budoucí generální tajemník skupiny PSA Peugeot Citroën

Olivier Bourges od 1. září 2014 nastupuje do skupiny PSA Peugeot Citroën a 1. října 2014 bude oficiálně jmenován generálním tajemníkem skupiny. V této funkci nahradí Pierre Todorova, který se rozhodl skupinu opustit a věnovat se novému pracovnímu projektu.

Olivier Bourges převezme veškeré úkoly generálního sekretariátu zahrnující právní otázky, institucionální vztahy, nemovitosti, audit, interní kontrolu a řízení rizik.

Jeho nadřízeným bude předseda představenstva Carlos Tavares a stane se rovněž členem výkonného výboru. Současně bude zajišťovat úkoly sekretariátu dozorčí rady.

Olivier Bourges (47) zahájil svou pracovní kariéru v roce 1992 na ministerstvu hospodářství a financí, na ředitelství finanční správy státní pokladny, kde se zabýval financováním, zejména v bankovním odvětví a odvětví bytového fondu, dále působil v zahraničí, jako zastupující výkonný ředitel Světové banky ve Washingtonu.

Od roku 2000 pracoval ve skupině Renault, kde měl nejprve na starosti vztahy s investory a poté rentablitu automobilů. V roce 2006 se stal hlavním vedoucím pro strategii a monitorování automobilových programů Nissan North America v Nashville a v roce 2008 byl jmenován do funkce „Corporate Controller“ skupiny Renault.

V roce 2009 se vrátil na Ministerstvo hopodářství a financí, kde se ujal funkce zástupce ředitele agentury pro prodniky s účastí státu (Agence des Participations de l'Etat – APE). Od roku 2013 zastával funkci zástupce generálního ředitele pro veřejné finance, na starost měl zejména transformační operace a projekty.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků