Oliver Stefani je pátým šéfdesignérem Škody. Co dokázali ti před ním?

V připraveném přehledu se můžete seznámit se zásadními počiny mužů, kteří se v minulých dvaceti letech nejvíce podíleli na tom, jak je dnes vnímána automobilka Škoda. Nyní dochází k dalším střídání stráží. Slováka Jozefa Kabaně střídá Němec Oliver Stefani.

Auta, která mají velmi dobrý poměr ceny a užitých vlastností, navíc s designem, který je sice moderní, ale příliš neprovokuje. To jsou vozy Škoda, které se nabízejí zákazníkům v době, kdy je tato tradiční česká značka součástí koncernu Volkswagen. Našlo se ale i několik výjimek.

V následujícím přehledu se podívejte se na to, jak se vyvíjel design aut s logem Škoda v uplynulých dvaceti letech pod vedením čtyř dosavadních šéfdesignérů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků