Oliver Stefani je pátým šéfdesignérem Škody. Co dokázali ti před ním?

V připraveném přehledu se můžete seznámit se zásadními počiny mužů, kteří se v minulých dvaceti letech nejvíce podíleli na tom, jak je dnes vnímána automobilka Škoda. Nyní dochází k dalším střídání stráží. Slováka Jozefa Kabaně střídá Němec Oliver Stefani.

Auta, která mají velmi dobrý poměr ceny a užitých vlastností, navíc s designem, který je sice moderní, ale příliš neprovokuje. To jsou vozy Škoda, které se nabízejí zákazníkům v době, kdy je tato tradiční česká značka součástí koncernu Volkswagen. Našlo se ale i několik výjimek.

V následujícím přehledu se podívejte se na to, jak se vyvíjel design aut s logem Škoda v uplynulých dvaceti letech pod vedením čtyř dosavadních šéfdesignérů:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků