Viděli jsme fotky  maskovaného prototypu , z  on-board záběrů  jsme si mohli poslechnout zpěv motoru V12 a nedávno unikly i  patentové snímky . | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Viděli jsme fotky maskovaného prototypu, z on-board záběrů jsme si mohli poslechnout zpěv motoru V12 a nedávno unikly i patentové snímky. | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Okruhový speciál SCV12 nyní Lamborghini ukazuje na další upoutávce, a to v klasickém stylu zatemnělé siluety, naznačující proporce a konečný design vozu. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Okruhový speciál SCV12 nyní Lamborghini ukazuje na další upoutávce, a to v klasickém stylu zatemnělé siluety, naznačující proporce a konečný design vozu. | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Společně s fotkami prototypu si tak můžeme dát vzhled SCV12 do určitého kontextu. Výrazným prvkem jsou nepochybně nízko položené LED světlomety na přídi nebo výrazné boky a masivní zadní křídlo. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Společně s fotkami prototypu si tak můžeme dát vzhled SCV12 do určitého kontextu. Výrazným prvkem jsou nepochybně nízko položené LED světlomety na přídi nebo výrazné boky a masivní zadní křídlo. | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Jak už víme, SCV12 bude nabízet větší aerodynamický přítlak než vozy kategorie GT3. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Jak už víme, SCV12 bude nabízet větší aerodynamický přítlak než vozy kategorie GT3. | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Ze současného Aventadoru bude nepochybně vycházet nadále atmosférický motor, který má ovšem v SCV12 zajistit výkon přes 830 koní (610 kW) – pro srovnání, dosud nejostřejší Aventador SVJ produkuje 770 koní (566 kW). | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Ze současného Aventadoru bude nepochybně vycházet nadále atmosférický motor, který má ovšem v SCV12 zajistit výkon přes 830 koní (610 kW) – pro srovnání, dosud nejostřejší Aventador SVJ produkuje 770 koní (566 kW). | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Hmotnost novinky zatím neznáme, ale šasi z karbonu stejně jako další díly mají vozu zajistit působivý poměr výkonu a hmotnosti. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Hmotnost novinky zatím neznáme, ale šasi z karbonu stejně jako další díly mají vozu zajistit působivý poměr výkonu a hmotnosti. | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

Okruhovému využití napovídá i použití klasické šestistupňové sekvenční převodovky, a to v rámci zadního push-rod zavěšení, přičemž oproti Aventadoru bude SCV12 využívat pohon jen zadních kol. Více v článku... | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini

Okruhovému využití napovídá i použití klasické šestistupňové sekvenční převodovky, a to v rámci zadního push-rod zavěšení, přičemž oproti Aventadoru bude SCV12 využívat pohon jen zadních kol. Více v článku... | Lamborghini SCV12 | Zdroj: Lamborghini

 Foto: TaycanEVforum.com

| Foto: TaycanEVforum.com

 Foto: TaycanEVforum.com

| Foto: TaycanEVforum.com

Okruhový speciál SCV12 nyní Lamborghini ukazuje na další upoutávce, a to v klasickém stylu zatemnělé siluety, naznačující proporce a konečný design vozu. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini
Společně s fotkami prototypu si tak můžeme dát vzhled SCV12 do určitého kontextu. Výrazným prvkem jsou nepochybně nízko položené LED světlomety na přídi nebo výrazné boky a masivní zadní křídlo. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini
Jak už víme, SCV12 bude nabízet větší aerodynamický přítlak než vozy kategorie GT3. | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini
Ze současného Aventadoru bude nepochybně vycházet nadále atmosférický motor, který má ovšem v SCV12 zajistit výkon přes 830 koní (610 kW) – pro srovnání, dosud nejostřejší Aventador SVJ produkuje 770 koní (566 kW). | Lamborghini SCV12 Zdroj: Lamborghini
9
Fotogalerie

Okruhové Lamborghini SCV12 na další upoutávce. Naplno se odhalí ještě v létě

Italská značka pokračuje v upoutávkách na svou okruhovou hračku SCV12. Oficiální premiéra už nebude daleko.

Viděli jsme fotky maskovaného prototypu, z on-board záběrů jsme si mohli poslechnout zpěv motoru V12 a nedávno unikly i patentové snímky. Okruhový speciál SCV12 nyní Lamborghini ukazuje na další upoutávce, a to v klasickém stylu zatemnělé siluety, naznačující proporce a konečný design vozu.

Společně s fotkami prototypu si tak můžeme dát vzhled SCV12 do určitého kontextu. Výrazným prvkem jsou nepochybně nízko položené LED světlomety na přídi nebo výrazné boky a masivní zadní křídlo. Jak už víme, SCV12 bude nabízet větší aerodynamický přítlak než vozy kategorie GT3.

Ze současného Aventadoru bude nepochybně vycházet nadále atmosférický motor, který má ovšem v SCV12 zajistit výkon přes 830 koní (610 kW) – pro srovnání, dosud nejostřejší Aventador SVJ produkuje 770 koní (566 kW). Hmotnost novinky zatím neznáme, ale šasi z karbonu stejně jako další díly mají vozu zajistit působivý poměr výkonu a hmotnosti.

Okruhovému využití napovídá i použití klasické šestistupňové sekvenční převodovky, a to v rámci zadního push-rod zavěšení, přičemž oproti Aventadoru bude SCV12 využívat pohon jen zadních kol. Lamborghini bude mít pro auto také speciální obutí od Pirelli, které nasadí na hořčíková kola, 19palcová vpředu a 20palcová vzadu.

Přesné datum premiéry zatím Lamborghini s novou upoutávkou nezmiňuje, dříve však mluvilo o odhalení ještě během léta.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud