Okruhové Lamborghini SCV12 na další upoutávce. Naplno se odhalí ještě v létě

Italská značka pokračuje v upoutávkách na svou okruhovou hračku SCV12. Oficiální premiéra už nebude daleko.

Viděli jsme fotky maskovaného prototypu, z on-board záběrů jsme si mohli poslechnout zpěv motoru V12 a nedávno unikly i patentové snímky. Okruhový speciál SCV12 nyní Lamborghini ukazuje na další upoutávce, a to v klasickém stylu zatemnělé siluety, naznačující proporce a konečný design vozu.

Rok 2020: Své Lamborghini si sestavíte online, zatímco okolo něj běhají lidé s telefony

Rok 2020: Své Lamborghini si sestavíte online, zatímco okolo něj běhají lidé s telefony

Společně s fotkami prototypu si tak můžeme dát vzhled SCV12 do určitého kontextu. Výrazným prvkem jsou nepochybně nízko položené LED světlomety na přídi nebo výrazné boky a masivní zadní křídlo. Jak už víme, SCV12 bude nabízet větší aerodynamický přítlak než vozy kategorie GT3.

Ze současného Aventadoru bude nepochybně vycházet nadále atmosférický motor, který má ovšem v SCV12 zajistit výkon přes 830 koní (610 kW) – pro srovnání, dosud nejostřejší Aventador SVJ produkuje 770 koní (566 kW). Hmotnost novinky zatím neznáme, ale šasi z karbonu stejně jako další díly mají vozu zajistit působivý poměr výkonu a hmotnosti.

Mercedes-AMG GT Black Series odhalil cenu. Je dražší než některé supersporty

Mercedes-AMG GT Black Series odhalil cenu. Je dražší než některé supersporty

Okruhovému využití napovídá i použití klasické šestistupňové sekvenční převodovky, a to v rámci zadního push-rod zavěšení, přičemž oproti Aventadoru bude SCV12 využívat pohon jen zadních kol. Lamborghini bude mít pro auto také speciální obutí od Pirelli, které nasadí na hořčíková kola, 19palcová vpředu a 20palcová vzadu.

Přesné datum premiéry zatím Lamborghini s novou upoutávkou nezmiňuje, dříve však mluvilo o odhalení ještě během léta.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 81 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků