Ojetý Fiat Stilo MW 1,6i: přehlížený Ital (test)

108 komentářů

Karel
31. května • 23:44

Na https://kralmotoru.cz/media/fiat-stilo-kombi-re... ... jsem si o Fiatu četl recenzi a musím říct, že mě auto docela dost zaujalo. Příjde mi jako skvělý pracant, který má naprosto úžasný poměr cena výkon. Nemáte jej někdo doma, je něco na co si u něj při koupi dát pozor?

Hoki
26. března • 13:32

Těch plechových krasavců je daleko víc než 100, záleží na vkusu a zkušenostech. Pro mě jako normálního občana je to jenom k podívání. Jedno z nich mám a další stejně nikdy mít nebudu.B-]

Spaghetti Incident
25. září • 1:14

Fiat Stilo vlastním už 4,5 let. Je to podprůměrně spolehlivé auto s výbornou myšlenkou nedovedenou k dokonalosti. Mám najeto 72 tisíc a měnil jsem již stabilizátory přední nápravy, silentbloky zadní vlečené nápravy, všechny 4 cívky na válcích (chyba výrobku od BOSCHE, jejíž výměnu Fiat nechá na Vás, cca 6.500,- Kč), mlátil mi výfuk o pružinu zadní nápravy v každé zatáčce (poznali napotřetí...), vadná cívka u airbagu spolujezdce, vadný kontakt airbagu spolujezdce (sedačka).
Již od výroby výrazná vada na laku (opraveno podvodně na vrub pojišťovny ČSOB u autoservisu Dojáček), následovalo odlupování laku na 5. dveřích, které mi nechtěli uznat na záruku (!!!), opravii až po výhružkách, po necelém roce se toto znovu objevilo (nyní jedu reklamovat).
Všechny tyto vady jsem byl ochoten tolerovat (ve vztahu k nižší pořizovací ceně vozu a k tomu, že se většina problémů se objevila v záruce).
Shrnutí ? Tyto problémy stály hodně nervů a času. Sami uvažte, stojí-li Vám za to kupovat Fiat.Je zřejmé, že kvality Fiatu dosahuje dnes již téměř jakákoli korejská automobilka za nižší pořizovací cenu.Věřte německám a britským statistikám.

Honza
29. srpna • 12:56

Chtěl bych reagovat na názor lidí kteří odsuzují FIAT jako vyložene špatnou značku po všech stránkách. Tito lidé jsou uplně mimo pač tohle může napsat jen člověk který o autech nemá absolutně žádný přehled a už s principu zavrhne značku jen proto že je to ITAL. Pánové vždyť si srovnejte co v základní výbavě nabízela domací škodovka v tehdejších letech kdy se vyrábělo stillo. Netahejte sem nic jiného. Berte pouze škodovku.
Náš národ vyrábí škodovky tak se můžeme proti Fiatu ohánět pouze tímto vozem. Nepřísluší nám haňit značku ktérá je technicky a designově mnohem dál neš naše domácí produkce. Vždyť ani vlastní auto nedokážem vyrobit samy. Musí nám pomáhat náš německý soused. Srovnejte si i motorycky auta italské a německé produkce ve stejných letech a stejného objemu. O výbavě se ani nebudem bavit. Podívejte se co chystá ten italský "šmejd" za nové motory např. do Alfy Romeo. Spousta lidí uznává právě Alfu Romeo a ne Fiat i když jde o stejnou fabriku i spolu s Lancií. Motory ve fiatu jsou ty samé co v AR. Chce to jen se trošku zamyslet a ne kritizovat jen s principu někoho na koho se nechytáme. Vychvalujme a pomlouvejme auta na základě skutečností a né předsudků. Domluvil jsem :-)

ivan
21. dubna • 1:11

Zvazuji koupi fiatu stilo, maji je ted v kaci jak hatcback tak kombik. Mam trochu obavu jestli nebude kombik moc tezky a liny, ale jako ctyrclenna rodina potrebujeme vetsi kufr. Dale resim motor. Jestli tu 1,4 se 6 stupnovou prevodovkou nebo 1,6. Vykon maji skoro srovnatelny a libi se mi ten 6. stupen, ze by se to nemuselo az tak vytacet. Hlavne vsak potrebuji sviznejsi auto abych mohl na okreskach predjizdet a nejet za smradlavou avii. Je mezi temi motory vyrazny rozdil v akceleraci? Diky predem za nazory a rady.

ivan
21. dubna • 1:11

Zvazuji koupi fiatu stilo, maji je ted v kaci jak hatcback tak kombik. Mam trochu obavu jestli nebude kombik moc tezky a liny, ale jako ctyrclenna rodina potrebujeme vetsi kufr. Dale resim motor. Jestli tu 1,4 se 6 stupnovou prevodovkou nebo 1,6. Vykon maji skoro srovnatelny a libi se mi ten 6. stupen, ze by se to nemuselo az tak vytacet. Hlavne vsak potrebuji sviznejsi auto abych mohl na okreskach predjizdet a nejet za smradlavou avii. Je mezi temi motory vyrazny rozdil v akceleraci? Diky predem za nazory a rady.

Murphy
13. dubna • 18:14

... jo jo, taky jedním MW jezdím - JTD 85kw, najeto 185tkm... Autíčko jezdí výborně, ikdyž zrovna ten můj kousek mi přijde malinko hlučnější... A na výbavu Dynamic jsem si zvyknul sakra rychle ;-) Mimochodem, nedávno jsem nafásnul jako služební auto Golfa IV a opravdu bych nevěřil, jak propastný rozdíl může být mezi dvěma auty, které jsou přibližně stejného roku výroby a patří do stejné třídy... ;-)

Antiautomat
13. dubna • 12:18

Iba dva komentare /jeden anglicky a jeden nemecky/F.I.A.T. -> Fix It Again Tony
F.I.A.T. -> Fehler In Allen Teilen:-D:-D:-D

Enzo
13. dubna • 14:42

F.I.A.T. First In Automotive Technology. Uz starej Enzo Ferrari rikal ze za veskerym pokrokem v automobilovym prumyslu stoji FIAT. B-]

Skyline
13. dubna • 14:44

A kdyz to rikal starej Enzo, tak to musi byt pravda. A ted tu o Smolickovi, mladej EnzoB-]

Enzo
13. dubna • 14:50

O Smolíčkovi jindy, po tom co jsem videl novej nissan Tiida tak bych si šel radši zlítat Skyline. Je to variace na megane a 307. Fakt zbesilost. A tvrdit o Fiatu ze neprinasel, neprinasi pokrok do automobilovyho prumyslu je zbesilost jeste vetsi.

Skyline
13. dubna • 15:22

Tiida je hnusna, no a co? Cromu ani Multiplu ale neporazi, tak dobri jeste nejsou.A Enzo, ukaz mi, kde jsem napsal, ze Fiat neprinasi zadnej pokrok. Mam pocit, ze ti pohled na muj nick zatemnil mozek, jinak si nedovedu vysvetlit, kdes na tu kravinu prisel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Enzo
13. dubna • 17:12

Croma se mi libi, tobe ne, ale to mi je fuk. Primo si nenapsal ze Fiat neprinasi pokrok, ale ironie z tvyho komentare primo kape. Tak proto ty slova, se slovem Skyline to nema nic spolecnyhoB-]

wolff
13. dubna • 15:49

JInak porovnávat Tiidu s Multiplou a Cromou chce hodně odvahy. Multipla je pohlavní, perfektně navržené auto, do kterého by se byť při skoro menších vnějších rozměrech Tiidy vlezly dvě. A Croma je nádherný auto. Neříkám, že ve světlé je hezká,a le neznám jediného současného Nissana, který by se s ní mohl rovnat. Jen si to chce to auto prohlídnout...

Skyline
13. dubna • 23:48

Design je vec subjektivni, uz jsem ti to psal jednou, Croma je hnusna a Multipla taky, nevim, co vic bych si mel prohlizet. Tiida ujde aspon vevnitr, zvenku je to des. Mel bys dospet a pochopit, ze lide, kterym se nelibi to, co tobe, nemusi byt nutne mimo, jen proste maji jiny vkus. Pripadas mi jak na zakladce, kdyz se deti hadaji o to, jestli je lepsi Rammstein nebo Britney. Nebo si fakt myslis, ze me nejakym argumentem presvedcis, ze auto, ktere se mi hnusi, je pekne?

wolff
16. dubna • 8:37

No to samozřejmě ne. Ale já nepsal o nějakým autě že je hnusné. Multipla a Croma už vůbec ne...prostě nejsou hnusné. nemusí se ti líbit, ale ty troubo hnusné nejsou. Hnusný je Roomster, hnusný je Rhodius, hnusná je Tiida, hnusná je Thalia, tedy auta bez nápadu, bezpohlavní slátaniny. Multipla a Croma (made by Giugiaro) už vůbec ne. Proč tě posílám si ty auta prohlídnout? Proto, že si je zjevně neviděl, jinak by si nepsal takové pikačoviny. Mimochodem, ono je to fuk. Máš smůlu v tom, že doba kdy nissan dělal pěkný auta je nenávratně, víš kde?

Skyline
16. dubna • 12:57

Ehm, uz to vzdej. Ses jak malej. Ze je hnusny Roomster, Rhodius a Thalia neznamena, ze Fiat na tom neni stejne. Ze se ti libi? No a?

wolff
13. dubna • 14:47

No hlavně nissan je nejpokrokovější... Ti jsou tak pokrokoví, že je museli koupit ti s píkou ve znaku. :-D:-D

Skyline
13. dubna • 15:19

Ehm, ja na rozdil od Enza netvrdim, ze Nissan je zakladem vseho, ale neprekvapuje me, zes to nepochopil.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
wolff
13. dubna • 15:47

Ono nejde o to to pochopit, ale jde o to znát fakta. Kdybys nebyl diletant a něco o autech věděl, tak to nezpochybňuješ. Bohužel tato progresivita Fiat přivedla na pokraj hrobu, tudíž dnes už od Fiatu kromě vynikající techniky nemůžeme čekat zázraky. Ono totiž dnes trh nechce nějaké technické finesy, ale pouze image a měkčené plasty. A z toho začali u Fiatu vycházet. Víš problém byl v tom, že když Fiat a nebo Citroen zaváděl věci, o kterých se japoncům a nebo němcům zdálo, tak to bylo sice hezký, ale vyšší cenu a zvýšenou poruchovost nikdo neocenil.Ono se třeba stačí podívat jak je na tom třeba AR 75 a třeba Nissan z 80 roku. On ten rozdíl je celkm markantní na to, aby bylo vidět kdo udával tón ve vývoji. A povětšinou to byl opravdu Fiat, v oblasti bezpečnosti snad švédi, sem tam francouzi (zejména Citroen, který tak dost s Italy spolupracoval, mimochodem nějakou dobu vlastnil i Maserati) a někdy Mercedes. Ostatní se téměř celé vývojové období jen vezli. Speciálně Japonci. Ale o tom třeba někdy jindy. Ono je to mimochodem vidět i dnes, kde jsou japonci v F1 a kde Fiat. Jedni na začátku výsledkové listiny a ostatní na chvostu. Čím to bude? Ale nepřekvapuje mě, že to nechápeš. P.S. Nissan sem měl rád, jenže od doby co se spojili s podle mě nejhorší francouzskou značkou s píkou an kapotě začal vyrábět už jen stvůry alá kvaška... (poslední schopné auto Almera Pirmera už to nevytrhnou)

Skyline
13. dubna • 23:43

Wolffe, prosim te uklidni se. Ja nechapu, proc o me nekdo tvrdi, ze jsem zaslepenej hondista, protoze takovy hovadiny, jaky predvadis, by me fakt ani nenapadly. Navic me prijde srandovni, jak porad vytahujes Nissan - chapu, ze kdyz mam nick "Skyline", tak to Nissany evokuje, ale srovnavat Alfu a Nissan z 80. let fakt nemam zapotrebi (krome toho v 80. letech se mi libi predevsim Toyota, Honda, BMW a Jaguar, ale to snad ani nema smysl psat). Tvoje rozpolcenost je az usmevna - na jedne strane se do me navazis, ze jsem diletant, kdyz zpochybnuju vedouci ulohu strany..pardon Fiatu v dejinach automobilismu a hned o par vet dal ji zpochybnujes sam, kdyz priznavas, ze zas tak horky to nebylo a ton udavali i jini. Sice samozrejme Japonci podle tebe nevymysleli nikdy nic (coz pekne kontrastuje s tim, ze me na zacatku obvinujes, ze o autech nic nevim), ale budiz, kdo videt nechce, ten videt ani nebude.A ta F1 - jak uz psal TECH, to je tak trapny argument, ze ho snad ani nemuzes myslet vazne. Kde bylo Ferrari pred 10 lety? Kde bylo pred 20? Chapu, ze jsi jeste asi mladoch, ale mozna bys mel vedet, ze kdyz jezdil za McLaren Senna s Prostem, tak to, co meli za zadkem nebyl Fiat, ale Honda. Jinak obecne motorsport je moc hezka vec, ale nejak zapominas, ze je pomerne dost ruznych disciplin a ze by vsude vyhraval Fiat si snad nemyslis ani ty. Kazdopadne bud rad, ze se Ferrari zrovna celkem dari (i kdyz na konkurenci uz 2 roky nestaci a ani Sumak nedokazal porazit Renault) a muzes se tim ohanet, protoze prijde doba, kdy to mozne nebude. A kdyz uz sem porad cpes ten Nissan, tak vez, ze pro me z velke casti spolupraci s Renckem skoncil a krome 350Z nebo SUV bych si u nich nemel co koupit. Nastesti jim do toho Francouzi nekecaji v Americe a vice-mene ani v Japonsku a tam ta auta vypadaji "trochu" jinak.Nakonec jeste jedna poznamka k tvemu "udavani tonu" - v 80. letech mel Nissan krome Primery GT taky Sunny GT-iR (2.0 turbo), 200 SX (1.8 turbo), 300ZX (twinturbo i jako kabriolet), Skyline GT-R 32 a dalsi. Mozna bys me mohl poucit, co krome 75 mela AR tak svetoborneho, ze bylo jasne, kdo udava ton (nezapomen - a nebo spis douc se - jaky podvozek ma GT-R).

wolff
16. dubna • 8:45

To je těžký. Víš co je nejhorší? Když někdo zpochybňuje argumenty druhých a alibisticky považuje za dobré to, co se jako dobré maximálně tváří. Co se týká nissanu v zámoří tak mám pocit že s Infinity sem toho najezdil víc než ty,a uznávám jeho kvality,a le nic co by se v Evropě neumělo vyrobit. P.S. Ty zásluhy japonců, krom toho že jsou zdravou konkurencí bych chtěl vidět a znát.
Co se týká motorsportu, tak kdyby si nebyl takový diletant tak by si se podíval někam do análů a zjistil by si, že většinu ztávadů, kterých se Fiat účastnil taky vyhrál, což se o jiných značkách říct nedá.
P.S. To, že prost neměl z prdelí nějaký rok Ferrari o ničem nevypovídá. To, že Ferrari bylo v krizi je pravda,a le to že i přes to končilo v šampionátu na lepších pozicích než dnes Toyota a Honda je pravdou taky...

Skyline
16. dubna • 13:04

S tebou to fakt nema smysl. Hlaska "nic, co by se neumelo vyrobit v Evrope" je k smichu. Na to bych mohl rict to stejne o Fiatu - "nic, co by se neumelo vyrobit v Japonsku". Zasluhy Japoncu nikdy nepoznas, protoze i kdybys mel pred sebou jejich seznam, napises, ze je to blbost a ze to vsechno vymyslel Fiat. Zbytecna prace.Podivej se do analu komu chces, ty ses proste fakt ultrafanatik. Jasne, kam Fiat vlezl, tam vsechno vyhral, uzasny. PS: vypovida to o tom, ze nikdo nevyhrava vecne. Fakt nechapu, jak muze byt nekdo tak zmagorenej jako ty, ze sice uz dva roky Ferrari titul nema, ale je pritom vlastne nejlepsi. Nicmene s timto pristupem uz chapu, proc si myslis, ze Fiat vyhraje vsechno, kam vleze - ty totiz porazky proste neuznavas, nevidis. S tebou je kazda diskuse predem odsouzena k nezdaru, vzdyt ani na podesate nehodlas uznat, ze mi muze nejaky auto prijit hnusny a meles neco o tom, ze to neni pravda. Proboha wolffe, jak neco v designu muze byt PRAVDA?!? Bud se ti to libi, nebo ne, to je cely. Mas vubec nejaky kamarady? To jim taky vysvetlujes, ze kdyz se ti neci holka nelibi, ze je hnusna a je to tak a je to tak? Prober se.

TECH
13. dubna • 20:47

Tak pozor Wolfe, F1 sem netahej, je neskutečný že vždy použiješ jen to co se ti hodí..To že je Ferrari úspěšné není zrovna zásluha jen Italů.Krom toho pamatuji si velice dobře 21 let Ferrari bez titulu.(jezdecký)...ten chaos co tam byl...atd.V motorech byla např Honda špice.....JInak nic proti Ferrari, dokazali hodně moc.Ale bylo hodně roků, kdy to byla ostuda!Je potřeba bejt nad věci...

wolff
16. dubna • 8:38

Nejspíš máš velký traumata co?:-D

wolff
13. dubna • 14:40

A česky to je: Fiat je šmejd a hotovo. Lepší jezdit na kole než s Fiatem, jezdit s Fiatem je o ostudu.

jack
14. dubna • 11:19

uz jsem zažil hodně duševních a zakoplexovaných žebráků a ty jsi jejich král;-)Stilo 1.4 dyn.včera, první bouračka:-(

Lukas
13. dubna • 10:01

Rad bych vedel jak jste prisli na to, že testovany vuz ma ASR + MSR. ABS + EBD ma zcela urcite to maji vsechny, ale ASR+MSR nema. Jednak by muselo byt v interieru pod tlacitkem CITY jeste jedno tlacitko ASR, které tam není. Sám mám stejne stilo r.v.2003 1.9 JTD 85kw najeto pri nakupu 78tis (realne neco malo pres 100tis) Ted po cca 4 mesicich mam najeto cca 4 tis. Co se tyce stability vozu v zatackach naprosto vynikajici. Tuhost zadni napravy je ovsem problematicka. Pri prejizdeni vlakových prejezdu mam pocit ze se mi musi utrhnout. Razeni je typicky italske dlouhe ne moc presne drahy (uvidime jestli si s tim v servisu poradi) Jinak vyborny vuz spotreba ve meste do 6,3l vestinou kolem 5,8

Thim
13. dubna • 10:40

Okrem toho, tvoje Stilo nie je "stejné". JTD je predsa dízlák, nie? ..teda iné črevá.

Thim
13. dubna • 10:35

Môj Stilo 1.8i 16V Dynamic to má. Ja preto pripúšťam, že by ho o málo menší motor mohol mať.

Lukas
13. dubna • 17:02

POkud to ma ASR tak tam musi byt tlacitko. ASR se musi dat vypinat. Pokud tam to tlacitko neni nemelo by tam byt ASR

Thim
13. dubna • 17:57

To je aj mne je jasné. Tlačidlá CITY a ASR pri prevodovej páke boli medzi prvými, ktoré som si všimol a študoval v manuáli.

Jaroslav
13. dubna • 8:44

Měl jsme služební Stilo 1,9 JTD MW r.v. 2002. Nesouhlasim s autorem ohledně plastů. Naopak interiér vozu považuji za velmi povedený a kvalitně zpracovaný. Autem jsme jezdil 4roky, celkem asi 150tis km a uvnitř nic nevrzalo. Bohužel můj Fiat měl mouchy, které mě stále utvrzují v tom, že to je jen Fiat. Pěkné auto, s dobrý motorem, dobrou výbavou za přijatelnou cenu, ale když vás opakovaně nechá ve štichu tak je to k vzteku. KOnkrétně u mě neustále stávkoval imobilizér, kdy auto nešlo nastartovat. V servisu to nejprve opravovali, přehrávali software, pak zkusili imobilizér kompletně vyměnit a za čas se závada objevila zas. Reklamace opravy ve Fiatu nikomu nepřeju. Děsné jednání!
KOlega, který mě stejný vůz měl pro změnu potíže s ranním startování, kdy mu řídící jednotka neupravovala poměrem mezi přívodem paliva/vzduchu do motoru při studených startech a auto opakovaně nemohl nastarovat. Nejprve tvrdili, že to je špatnou naftou, pak filtrem, atd atd. Po roce dohadování a nekonečných oprav, kdy diagnostika neukazovala žádnou závadu pomohlo přehrání SW pro řídící jednotku, od té doby je klid.

Thim
13. dubna • 8:10

Presne minulý mesiac som v bazáre kúpil takmer 6-ročné ojazdené Stilo (134 tisíc km). Pred príchodom bazáru som mal na muške úplne iné značky: Renault, Daewoo/Chevrolet či japonské motory. Mal som strop - max. 200 000 Sk a aktívna klimatizácia (v horúčavách mi inak za volantom hrozí mikrospánok). Po dvoch dňoch vyberania a skúšania som zistil, že pod 200 tisíc sa nedá kúpiť kvalitné príp. servisované auto, s ktorým by som mohol byť spokojný: jeden zakapuje, druhý smrdí, tamtomu niečo pri otáčkach búcha, a tamten má zase rozladenú geometriu. Už som bol aj rozhodnutý pre jeden Renault. Ale zatiaľ, čo som čakal na výpočet splátok, som sa ešte prechádzal medzi autami a buchol mi do očí Fiat za 219 tácov.
Okamžite som šiel moje rozhodnutie zrušiť. Boli síce prekvapení, ale vyhoveli mi. Nemusel som ešte ani naštartovať a to auto ma ihneď oslovilo. Je z neho výborný rozhľad a veľmi dobre sa v ňom sedí. Klimatizáciu ma digitálnu dvojzónovú, páčkový tempomat, o ktorom v bazáre ani nevedeli (pod volantom nebol viditeľný). Na karosérii ani škrabanec, lak ako nový. Má autoalarm a imobilizér priamo v kľúči s antiskenom a plávajúcim kódom, ktorý je vymieňaný s počítačom po naštartovaní. Sedadlá má kvalitné - plyšové. Napriek drobnostiam po mesiaci neľutujem. Povymieňal som na ňom optrebované súčiastky a ide ako nové. Je však veľmi dôležité spomenúť, že Fiaty ako Stilo majú jeden nepríjemný komplex, s ktorým sa už musel každý majiteľ Stila stretnúť - Airbag Failure - spôsobené buď nevydarenými kontaktami pod sedadlami alebo piezoelektrickým snímačom pod zadkom (spolu)jazdca. To už však neovplyvňuje kvalitu jazdy okrem pípania v palubnom počítači po naštartovaní.Takže súhlasím s autorom, že je neprávom zabudnutý. Zasluhuje si pozornosť - už len kvôli základnej výbave.Ešte spotreba: 6,5 - 8,1 - 11,5

saya
13. dubna • 6:57

1,9jtd 85 kw mw Dynamic, r.v. 2003/4, naj 102tkm, elektronika v poradku, mechanika vyjma predni napravy, ktera mlati jaxvine, ale uz sem objednan na vymenu. Da se rict, ze leju pouze naftu (cca 6l/100 podle pocitace, zkousel jsem i na max usporu-da se do 4,2l/100, ale to neni jizda, ale plizeni) olej cca 1l na 10-15000 km, po 40000 kotouce. Auto je celkove povedene, ovsem par veci bych mu preci jen vytknul: po sklopeni zadnich sedadel nevznikne rovna plocha, ale v miste sklopeni je cca 10 cm schod, sedadlo ridice je sice vyskove stavitelne,ale pouze sedak a ne cele, takze pri spusteni nize vznika v oblasti beder mezera, kterou, hlavne v zime, pred vytemperovanim interieru tahne na zada, plastove oblozeni dveri se snadno poskrabe a nejvetsi vytka-vymena zarovek v prednich svetlech je prace na pul dne s rozebranim bud poloviny motoroveho prostoru, nebo sundani narazniku a vyndani svetel dopredu, na silnici ale prasklou urcite nevymenite :(.

stanley
16. prosince • 23:38

Tiez som stastnym vlastnik Fiat Stilo MW 1.8, musim povedat ze je to vydarene auto, aj ked nie tak zaznavane ako konkurencia. Sklopena zadna lavica so schodom je dan za jej variabilitu, ktora tento nedostatok vyrovnava. Co sa tyka ziaroviek je pravda, ze su zabudoven tak aby ich nikto nevybral. Po mojej skusenosti v Nemecku, kde aktualne zijem mi taktiet v znackovom servise Fiat ponukli vymenu ziaroviek az po vymontovani celeho predneho narzniku a svetlometu. To som nemohol akceptovat, pravdate neharazna za vymenu ziarovky a pracu. Preto som hladal alternativu v neznackovom servise(vymena aj so ziarovkou ca 20 Euro. Mozem potvrdit, ziarovky sa daju v pohode vymenit ca za 5 minut, auto musi byt len na zdvihaku-plosine. Potom je mozny dobry pristup k svetlometu zo spodu od kolesa bez akejkolvek demontaze ochrany blatnika zvnutra. Takze vsetkycm stilliarom ide to aj bez draheho servisu.
Pravdaze na pri poruche na ceste to svojpomocne nie je mozne.

Petr
13. dubna • 7:46

Mam 1.8 MW Dynamic 2003. Potvrzuji zadní lemy od kamínků (dal jsem si tam folie sám, v servisu tenkrát tvrdili, že neví na co se ptám) a gumu na pedálech. Výměnu žárovek jsem nedávno prováděl a je to fakt síla, přišel jsem do práce o půl dne později. Pravá ještě jde, na levou doporučuji natočit kolo, částečně uvolnit plastový kryt a pomoci si přes kolo.
Nejsem žádný skalní příznivce značky, ale jsem celkově spokojený. Výbava/cena/užitná hodnota je výborná. Záruku jsem si rozšířil na 4 roky.

Murphy
13. dubna • 18:06

Máš žárovky měnit u Dojáčka jako já a máš klid B-] Až na těch férových 800 Kč o které si hoši řeknou... :-D

rocky
12. dubna • 21:53

kde ste proboha přišli na vysokou hlučnost,já vlastním motor JTD ,kterej má 160tkm najeto a kupoval jsem ho kvůli abnormálně nízkej hlučnosti a to hlavně ve srovnání s motory TDI od VW,motory JTD mají bezkonkurenčně nejnižší hlučnost co se týče současných dieselů.

dad
12. dubna • 23:19

slyšel jsi někdy seštelovanýho forda nebo meďáka? To je ticho!!! Fiat, renault a pežot, to je rychot!!!

Jiří Duchoň, autor
13. dubna • 0:30

Obávám se, že srovnáváte nesrovnatelné. Mám na test Peugeot 406 HDi, tuhle jsme jej startovali spolu s Mondeem TDCi a musím říct, že Peugeot je tišší vevnitř i vně. Na druhou stranu je třeba přiznat, že common-rail je obecně tichý a kultivovaný, JTD, HDi či TDCi patří k tomu v současnosti nejlepšímu (vícevalcovů motory, zvláště BMW, ponechme stranou).

Antracit
13. dubna • 10:35

Netvrdil bych, např TDCi 2.0 96KW je na tom s hlučnosti a pazvuky dost bídně. Nemá zvuk ani jako diesel, ale jako rozbitý motor.

kejml
12. dubna • 21:24

Motory JTD 85 kW a 88 kW jsou hardwarově shodné, jsou 8V. Liší se pouze modernějším vstřikováním MultiJet (88 kW). Motor JTD 110 kW je ale opravdu 16V.
Také mi tam chybí informace o tom, že poslední rok nebo dva je montován motor 1.6 16V z produkce GM - Twinport.
Dále by stálo za to zmínit, že ceny Stila půjdou ještě více dolů, protože na trhu je už nástupce - Fiat Bravo.

commander
12. dubna • 21:07

Nechce se mi věřit, že autor článku - motoristický novinář- považuje otevíratelné okno zadních výklopných dveří za "efektní a oblíbené mezi konstruktéry", zatímco v praxi jej téměř nevyužijete. Mám ho v Laguně a dost často této finesy využívám....B-] ...a nejen pro přepravu dlouhých věcí. Často jsem nucen zaparkovat tak, že celé dveře nelze otevřít. To se pak to výklopné okno dost hodí. Nebo je to proto, že to Škodovka takové věci nedělá..:-D

Radek Ondrášík
12. dubna • 21:15

To mi připomenulo známou, která si koupila SUV. Když jsem ji asi po půl roce používání potkal a auto si prohlížel a přitom jsem otevřel výklopné okno zadních dveří byla dokonale v šoku. Do té doby totiž netušila, že tam něco takového má... ;-)Každopádně fakt, že vy osobně danou věc používáte neznamená, že obecně by se tato "fjůčurka" využívala v nějaké větší míře.

commander
12. dubna • 21:33

Neznamená, ale znám i jiné lidi, kteří to ve svých miláčcích mají (např. BMW 5) a jsou tím nadšení...B-]
Netvrdím, že o tom musí každý uživatel vědět, já si taky nečtu všechny návody. Na druhou stranu, vědět, že auto má kola, volant, že se do něj něco lije a "ono to jezdí", by nemuselo stačit:-D

Jiří Duchoň, autor
13. dubna • 0:22

Je mi líto, ale Vaše dva příspěvky jsem nepochopil. Polemizujete s tím, že otevírání samotného okna je u konstruktérů oblíbené, nebo že toho málokdo využívá? "Netvrdím, že o tom musí každý uživatel vědět, já si taky nečtu všechny návody. Na druhou stranu, vědět, že auto má kola, volant, že se do něj něco lije a "ono to jezdí", by nemuselo stačit". Tak to opravdu nevím, co jste nám chtěl sdělit... Ale přesto děkuji!

commander
14. dubna • 21:30

Nemáte zač. Možná to bude jen chtít si přečíst inkriminovaný článek, resp. dotčenou pasáž v něm, a můj první příspěvek (obojí v kontextu!). S pozdravem
PS: Pan Ondrašík to jaksi pochopil...

Mauin
12. dubna • 20:46

B-]

kosa
13. dubna • 19:20

ne větší než ty:-P

kosa
12. dubna • 20:02

auto to asi nebude nejhorší ale ten vzdled uvnitř...co to má bejt? ten fofrklacek jak z favorita, delší už asi bejt nemoh, ty sedačky...hrůza děs...VW group opravdu nemusim ale interiéry maj hezčí i v těch nejlevnějších šlupkách...

wrata
13. dubna • 10:54

sedačky? na dlouhy cestovani jedny z nejpohodlnějších co znám. asi jsi v tom autě opravdu ani neseděl... dlouhá šartlpáka? ani jevíš jak pohodlně se s ní řadí.

kosa
13. dubna • 11:05

budeš se divit ale většina aut má mnohem hezčí sedačky a kratší šaltrpáku a jezdí se tim minimálně stejně pohodlně...a nikdy sem neřek že sem v tom autě seděl, na to abych řek že je interiér hnusnej a odpovídatjící tak roku 1995 mi stačí fotky

Skyline
13. dubna • 14:46

To neni pravda. Nejdriv s tim musis najezdit tak 150k km a pak muzes tvrdit, ze je to hnusny. Stejne jako skaredou zenskou si musis nejdriv vzit, nez reknes ze je skareda - to z fotky proste nepoznas:-D

kosa
13. dubna • 14:53

novou fábií sem taky nejel a vim že je hnusná:-O:-D

Ich
12. dubna • 17:19

Rikate Fiat? To neznam B-]

alambert
13. dubna • 17:48

Ach můj bože,co jsem to zase napsal za trotlovinu.Všem se omlouvám,jsem zcela mimo a myslím to upřímně!

alambert
12. dubna • 16:21

nadpis by spíš měl být:Fiat Stilo: Právem přehlíženený ital...

wolff
12. dubna • 16:27

Jistě je to šmejd. Se škodovkou a jinými se nedá vůbec rovnat. Bál bych se do toho sednout.

alambert
12. dubna • 17:02

sorry,já jsem jen minikokot,co prudí:-/

alambert
13. dubna • 17:05

podepisovat se jako někdo jinej, nezdá se ti to trochu pod úroveň?aby ste rozuměli, ten druhej alambert není ten samej alambert jako ten první a ten který píše tehle příspěvek...to si jen nějakej puberťáček připadal vtipnej

Murphy
13. dubna • 17:58

nás neoblafneš - ten předchozí příspěvek je tvůj, asi na tebe přišla světlá chvilka sebereflexe :-P

Pavel
12. dubna • 16:15

No vždy podle reakcí tzv.skalních zastánců Fiatu jsem si myslel,že např.tyčky stabilizátorů jsou špatné jen ve Fabiích,nikdo kromě Roomsteru nedělal 2x crashtest a ono že by i Fiat?

jirka
12. dubna • 14:20

No, nejak se me akorat nezdaji ty osoupany pedaly, na tech 86tis. Muzu to sice srovnat jen se svym favoritem, ktery po 110tis nema zadnou znamku opotrebeni gumy na pedalu, s renaultem kangoo, kterej ma cca 300tis a gumy vypadaji podobne, a fiatem croma, kterej ma necelych 300 a opet gumy vypadaji podobne. Ze by v AAA byl nedostatek aut s nepretocenym tachometrem?:))

kejml
12. dubna • 21:18

Mám Stilo od nového, najeto 85tkm a můj spojkový pedál vypadá stejně. Nohu si na spojce opravdu, ale opravdu nevozím. Zřejmě soudruzi v Itálii někde udělali chybu.

Jiří Duchoň, autor
12. dubna • 18:55

Dobrý den, s těmi gumami na pedálech taky nevím, zbytek auta vypadal velmi zachovale. Je možné, že různí výrobci na podobné materiály používají směsi s různým složením, a tím i s různou odolností proti opotřebení.

JK
12. dubna • 20:31

Jo pane Duchoň, trefil jste hřebíček na hlavičku. Fiat koncern má poměrně zastaralé receptury na výrobu "černé" pryže pro svoje auta. Podle některých se vyrábí už takřka 30 let beze změny. Chtělo by to revizi. Proto má Fiat problémy s gumou.

dall
12. dubna • 20:37

mno... vážně myslíš, že si takové věci dělá Fiat sám a nenakupuje to od někoho, kdo to dělá i pro zbytek evropy?

JK
12. dubna • 20:52

Ale samozřejmě. Řeknu ti tajemství, děláme to i u nás, přesněji řečeno i já. A musím tě zklamat. Dělá se podle norem které dodal smotný Fiat a ty jsou oproti neměcké konkurenci žalostně zastaralé. My si nedovolíme udělat něco jiného, než je napsáno v požadavcích. Dostanou to, co si objednají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
War
13. dubna • 9:16

proto mají němci tak vysokej podíl ftalátů na plastech = mají moderní specifikaci ;-)

Vavroch
13. dubna • 13:21

Tento tread je o gumě, v té žádné ftaláty nejsou.

dall
12. dubna • 21:00

V tomto konkrétním případě si spíš myslím, že majitel měl neustále opřenou nohu o spojku, už jsem to viděl mockrát, ostatní pedály se zdají v pohodě. Co se týká nekvalitní pryže, moc se mi v současnosti nelíbí to, co je kolem oken, hodně špiní a je na tom vše vidět a nejde to smýt.

JK
12. dubna • 21:03

Ano to odpovídá, profily jsou prostě dělány dle předpotopní specifikace, ale je to přání koncernu Fiat.

Jiří Duchoň, autor
13. dubna • 0:17

Děkuji, zajímavá informace.

dall
12. dubna • 14:18

Dvojí zmáčknutí dálky tam není od toho, aby auto nešlo otevřít zevnitř ( nevím, k čemu by to bylo dobré ) ale proto, aby nešlo zvenčí vyháčkovat, odpojí se tím táhlo od zámku.
V době uvedení na trh bylo Stilo ve všech testech chváleno za velmi dobré vnitřní materiály a zpracování, ovšem pan AAA vidí Fiat, tak háže ustálené moudra...
Motory 1.6 se dělaly z dvojím zpřevodováním, ze začátky s poměrně dlouhým, ve městě líné, ale s vysokou maximálkou a větší spotřebou, později se převod zkrátil a auto subjektivně "líp jede"
Problémy u prvních kusů bývají taky s chybovými hláškami, většinou způsobené poklesem napětí s oděrem prahu a zadního lemu od odlétajících kamínků, později řešeno krycí fólií.
Jinak souhlas, že se jedná o moc fajn a nedoceněné auto.

doubt
13. dubna • 9:18

Mno ale já to tak s tím dvojím zmáčknutím u Mazdy mám. Když ti pak někdo rozbije okno a chce si odemknout zevnitř, nejde to. Musí tím oknem prolézt celý :)

Antracit
13. dubna • 10:31

Tohle mi možná zachránilo auto, mám Golfa IV, kde je to to samé a jak to okno rozbili, už se před domem báli vlézt dovnitř, za prvé by se pořezal a za druhé je přece jen dost těžké rychle tam vlézt a rychle vylézt.

TECH
12. dubna • 12:06

A co na to místní odborník na Fiaty Wolff??

wolff
12. dubna • 12:18

Místní odborník na to nic. článek by nebyl zlý, jen kdyby po tom, co si přečtu v textu, že materiály jsou kvalitní, dílenské spracování dobré, ani u ojetého automobilu nic nevrže a na konci mám v mínusech typicky odborníkovské zápory - materiály a dílenské spracování, tak pak nemá cenu cokoliv dodávat, snad jen Fiat je šmejd a je vůbec zázrak, že se nějaký takový krpl auto vůbec udrží na silnici. Fiat nemá prostě absolutně s takovou uber kvalitou na evropském trhu šanci. Měli by to zvláště na tak vyspělém automobilovém trhu jako je ten náš, kde jezdí samé kvalitní neporuchové BMW, Mercedesy, Audi, VW a škodovky (snad sem na žádné kvalitní auto nezapoměl) už dávno zabalit. Fiat si může koupit jen úplná socka, která nemá vkus, nemá peníze a neumí rozpoznat tu pravou, zejména německou, případně mladoboleslavskou kvalitu. Tam dělají jen ty dobře dílensky provedená auta z těch nejvybranějích plastů na trhu. Fiat má jen podřadné plasty. To každý odborník hned pozná, kvalitní a nekvalitní plast... (to je jasné, každá fabrika má dvě linky na výrobu plastových dílů - jedna co vyrábí zmetky je pro Fiat a ta druhá pro ostatní). A pozor, i kůže v Maserati je míň kvalitní než kůže v Maybachu, byť je třeba z jedné krávy...Ale hold ty krávy si lehaj jen na tu polovinu těla, kde ta kůže je určená pro Maserati a tu pro Maybach jen opečovávají, ty jsou ale chytrý... No to je asi vše. Tak to prostě je, to je jasný.

16. ledna • 21:15

Ty seš ultra piča, odstěhuj se k těm kurvam fašistickým předřazeným debile, sám seš socka picusu

dad
22. února • 2:29

Pro Wollf:
Hochu,
je vidět,že o Stilu MW víš velké kulové! Vlastnil jsem i tento kousek (díky manželce) a nestačil jsem se divit! Nadstandartní výbava,výborné jízdní vlastnosti. Medvěd to není,ale na výrobce i kategorii,to jezdí parádně! Drží stopu jako přibité i kolem 180 km/hod.,včetně zatáček. Moře místa,dobré sedačky-žádná únava z dlouhých tras. Je i dobře odhlučněné.Najezdil jsem s ním přes 80000 km (kolem 20000 ročně) a maximální spokojenost.Z oprav jen rozvody ve 120 tis., tyčky v předu,+ brzdové kotouče a desky,baterie. Prodával jsem ho docela nerad,když jsem již nepotřeboval druhé a velké auto! Mělo za sebou 186.000 km. Nic nevrzalo,neskřípalo,pohodička! Vzhled auta bude ještě dost dlouho zajímavý a zavazadlový prostor na špici! Jen elektronika občas napsala chybu,ale po novém startu bylo vše v pohodě.A ještě mě to v zimě cinklo,že začíná mrznout. Bavila mne výborná reprodukce hudby,fakt paráda!:-D 1,6 16V s LPG.

dad
22. února • 2:28

Hochu,
je vidět,že o Stilu MW víš velké kulové! Vlastnil jsem i tento kousek (díky manželce) a nestačil jsem se divit! Nadstandartní výbava,výborné jízdní vlastnosti. Medvěd to není,ale na výrobce i kategorii,to jezdí parádně! Drží stopu jako přibité i kolem 180 km/hod.,včetně zatáček. Moře místa,dobré sedačky-žádná únava z dlouhých tras. Je i dobře odhlučněné.Najezdil jsem s ním přes 80000 km (kolem 20000 ročně) a maximální spokojenost.Z oprav jen rozvody ve 120 tis., tyčky v předu,+ brzdové kotouče a desky,baterie. Prodával jsem ho docela nerad,když jsem již nepotřeboval druhé a velké auto! Mělo za sebou 186.000 km. Nic nevrzalo,neskřípalo,pohodička! Vzhled auta bude ještě dost dlouho zajímavý a zavazadlový prostor na špici! Jen elektronika občas napsala chybu,ale po novém startu bylo vše v pohodě.A ještě mě to v zimě cinklo,že začíná mrznout. Bavila mne výborná reprodukce hudby,fakt paráda!:-D 1,6 16V s LPG.

dad
22. února • 2:21

Hochu,
je vidět,že o Stilu MW víš velké kulové! Vlastnil jsem i tento kousek (díky manželce) a nestačil jsem se divit! Nadstandartní výbava,výborné jízdní vlastnosti. Medvěd to není,ale na výrobce i kategorii,to jezdí parádně! Drží stopu jako přibité i kolem 180 km/hod.,včetně zatáček. Moře místa,dobré sedačky-žádná únava z dlouhých tras. Je i dobře odhlučněné.Najezdil jsem s ním přes 80000 km (kolem 20000 ročně) a maximální spokojenost.Z oprav jen rozvody ve 120 tis., tyčky v předu,+ brzdové kotouče a desky,baterie. Prodával jsem ho docela nerad,když jsem již nepotřeboval druhé a velké auto! Mělo za sebou 186.000 km. Nic nevrzalo,neskřípalo,pohodička! Vzhled auta bude ještě dost dlouho zajímavý a zavazadlový prostor na špici! Jen elektronika občas napsala chybu,ale po novém startu bylo vše v pohodě.A ještě mě to v zimě cinklo,že začíná mrznout. Bavila mne výborná reprodukce hudby,fakt paráda!:-D

Jarda Petarda
4. března • 20:44

Podle úrovně toho příspěvku ta kůže v tom Maserati bude asi z tebe?

petr
8. února • 0:35

měl jsem škodovku a i fiata a fiat byl stokrát lepší,co se týče jízních vlastností,koroze,prostoru i poruchovosti,,,tak drž hubu

rat
14. dubna • 18:35

nějakej chytrej

mfilip
13. dubna • 11:23

mam te rad wollfe

Fry
12. dubna • 12:37

Asi tak... Ale já bych nikomu tento názor nerozmlouval, aspoň si ojeté Fiaty udrží svou nízkou cenu. Před dvěma lety jsem koupil za 100t. Mareu Weekend 2.0, ročník 98. Po jednorázové počáteční investici cca 15t Kč (cena vč. preventivní výměny rozvodů) už opravdu jenom liju benzín a měním olej, žádná koroze ani poruchy. Mám prostorné, pohodlné a vybavené auto - vše v elektrice, klima atd. Za ty prachy bych před dvěma lety koupil tak akorát stejně starou holou feldu.

Jarin
6. února • 22:56

:-D To máš svatou pravdu

Peter
12. dubna • 21:49

Měli by to zvláště na tak vyspělém automobilovém trhu jako je ten náš, kde jezdí samé kvalitní neporuchové BMW, Mercedesy, Audi, VW a škodovky (snad sem na žádné kvalitní auto nezapoměl) už dávno zabalit. - - myslím že s tými škodovkami si to prehnal, sú to auta ale klásť im prídavné meno: neporuchové je somarina.... viem každý je vlastenec, ale trochu môžeme byť aj objektývny. Mám skúsenosti z feliciou, kúpenou zanova, ale po piatich rokoch išlo s ňou dole vodou....nebola nespoľahlivá ale určite nie neporuchová. Tedo môžem hovoriť o fabii.

Fry
12. dubna • 23:32

A slovo ironie ti neříká nic? B-]

wolff
12. dubna • 12:49

Jo, jenže sem zvědavý, od koho ty ojetiny budeš kupovat, až Fiat nebude. Fiat nejsou jen ojetiny, ale i nový auta. A to je trochu zásadní problém. Pokud tohle někdo nechápe, pak je mi to líto. Prostě já si svýho Fiata nechám, bude jich tady nejspíš ubývat. Myslím, že se bez tak Fiat odsud stáhne. není důvod aby tady byl, je to pro něj zbytečně drahé a neefektivní. Ale není důvod aby setrvával ve východním Německu (Česku), ve kterým není kupní síla a vůle ty auta kupovat. A myslím, že by měl prodat němcům a nebo zpět východním němcům i Karosu.Hezká ukázka je Croma...Každý by si ji chtěl ojetou koupit, ale ony tak nějak nejsou. Tady se jich zatím prodalo 100 a v západním Německu ještě nejsou a do Itálie to je od nás daleko, pro mnoho lidí a ve švýcarsku draho.

slv
13. dubna • 13:00

Já jsem nového Fiata koupil, nebuď tak pesimistický. FIAT v ČR roste a poroste, protože jejich nové vozy jsou prostě parádní.
Koupili jsme STILO MWGN 1.4 16V a jede to celkem dost dobře (vzhledem k motorizaci). výbava, vlastnosti a 6ti stupňová převodovka z toho dělá bezkonkurenční auto. koncernové auto s 1.4 motorem by se ani skoro nerozjelo..
Jsem zvyklý na japonské vozy, na které nedám dopustit, ale FIAT na mě působí jako nejlepší alternativa z evropských značek...

kejml
12. dubna • 21:28

Víš proč si nikdo v česku Cromu nekoupí? Protože jí zevláci prodávají o 30% dráž, než v okolních zemích. Takže ať se klidně Fiat z ČR stáhne, nikdo je litovat nebude.
http://auto.idnes.cz/srovnani-cen-eu-skoda-octavia-je-v-cesku-nejdrazsi-fvu-/automoto.asp?c=A070402_181610_automoto_fdv

lewko
12. dubna • 15:26

wolffe,
Tak to sme dvaja. Ja si moje Stilo, 3dv., 1.6 budem musiet nechat chtiac nechtiac...priatelka by ma totiz asi zabila keby som ho predal... :) Totiz 3dv. ma naozaj krasny dravy design. A nakolko robime triatlon, po skolpeni zadnych sedadiel tam v pohode napcham bicykle a vybavu, idealny voz pre mlady par...Stilo je velmi dobre auto s vyhodnou cenou vzhladom k ponukanej vybave!K plastom sa uz nevyjadrujem, to nema cenu..., to je klasika, ked autu nemaju co vytknut napisu "slabe plasty"...a pritom to ani nie je pravda... B-]

Fry
12. dubna • 14:17

No já bych se nového Fiata nebál, ale nemám na něj prachy. :-)

pandan
12. dubna • 11:35

Uvádíte, že Stilo je opomíjené a za výhodné ceny. To konkrétní za 219 000 Kč. Přitom konkurenti v tabulce mají podstatně méně. Není v tom nějaký rozpor?

dall
12. dubna • 14:21

Ceny z AAA je potřeba brát jako velmi orientační

vaclav
15. února • 14:33

koupi v AAA si seredne rozmyslete-SEREDNE,vim o cem mluvim.

nnwm
12. dubna • 11:30

A mozem plne suhlasit uplne bez problemove vozidlo s jedinecnymi vlastnostami "hlavne kufor" tiez musim napisat bez problem vlastnim ho od roku 2003 jeden z prvych na SK iba predpisane kontorly jedine co nesuhlasim v clanku nekvalitne plasty? praveze tie su velmi dobre su pouzite aj v alfe a nik si na ne nestazuje:-P

mates
12. dubna • 11:17

jojo diky za testik, FIATa moc nemusim ale asi neni uz duvodu se mu zvlast vyhybat, pred nedavnem byl temer na zruseni a zda se ze se zase zveda, motoru bych se nebal, ale je to porad "jen" ital se svymi plusy i minusy....

vojta
12. dubna • 11:41

mrkněte na www.stilo.org, čtěte pozorně nebo najezděte se Stilem pár set tisíc kilometrů a pak budou Vaše komentáře kvalitnější.

Chovec
13. dubna • 7:12

1. Propagandu si vetkni nekam
2. Kolik kusu FIATu je potreba, aby clovek ujel par set tisic kilometru?Failure of Italian Automotive Technology...B-]

lukyn
22. března • 12:36

ty ses cvok tata mel uno a melo nalitano pres 700000 tis a este ho prodal,pravda bylo zrezli ale motor good 1,3 D

honza
18. května • 14:26

Určite máš VW :-D

filip
13. dubna • 15:04

Min nez toho co mas ty ;-)Je videt ze o znacce nevis vubec nic.

dad
12. dubna • 10:45

Docela velký skok od 30tis. aut k 200tisícovým Možná by nebylo špatné naspat že auta jsou recenzována na základě našich přání, nikoliv na přání bazarů. Jinak to tak spíš vypadá, že bazary zadávají vám nabídku na recenzi

Jiří Duchoň, autor
12. dubna • 11:01

Dobrý den, proti tomu se musím rozhodně ohradit. Možná byste měl vědět, že nejvíce se u nás obchoduje s ojetými vozy s cenou okolo 150 tisíc. Nehledě k tomu, že Stilo představuje v daném segmentu zajímavou nabídku, jejíž existenci si řada lidí uvažujících o "novém" autě ani neuvědomuje.

Doporučujeme

Články odjinud