Hodně nepřehledný je svět automobilů, a co teprve ten s ojetými vozy. Pomáháme vám orientovat se v nepřehledné džungli ojetin, radíme, jak nenaletět při jejich koupi.
Pokud se na ojetou Octavii RS nebudete dívat jako na vyhraněné sportovní auto, vlastně v ní můžete najít příjemného společníka na každý den.
Naftová ojetina někdy bývá pořádná past, ale kdo dobře vybírá, může se těšit na mimořádně spolehlivý a úsporný provoz auta, které si udrží hodnotu.
Společnost EY provedla výzkum zaměřený na preference zákazníků při nákupu nových i ojetých automobilů. Asi nepřekvapí, že hlavním kritériem zůstává cena, nicméně v popředí jsou i další záležitosti.
Testovali jsme ojetou Škodu Octavia RS 2.0 TSI, kterou jsme kromě jiného vzali na motorovou brzdu, abych zjistili, jak si její motor stojí po 174 000 km.
Jen málo aut má potenciál bez větších problémů překonat metu milionu najetých kilometrů. Předminulá generace třídy E taková je, jen musí mít správný motor a údržbu.
Nejnovější průzkum ukázal, jak se v průměru liší ceny nejžádanějších ojetin v závislosti na různých zemích. Kam se vyplatí vyrazit pro ojetý automobil?
Proč jsou tato ojetá auta tak levná? Jsou totiž riziková. Přesto by se nemuselo jednat o špatnou koupi, pokud neplánujete najíždět veliké porce kilometrů.
Jen asi polovina kupujících chce znát skutečný stav najetých kilometrů u ojetého auta. Většina lidí chce vědět hlavně to, zda nebylo kradené nebo není v exekuci.
Některé velmi špatné ojetiny se maskují v solidním kabátě. Vybrali jsme desítku těch, kterým je z různých důvodů lépe se úplně vyhnout.
O ojetých Fordech koluje spousta mýtů a legend. Některé jsou dost negativní, ale na trhu je jen málo aut, která by byla lepší než právě ojeté Mondeo třetí generace.
Jakoukoli škodovku čeká na českém trhu úspěšná bazarová kariéra. Vybrali jsme po pětici těch, které představují tu NEJ volbu – v pozitivním i negativním smyslu.
S nástupem přímého vstřikování paliva se rozmáhá nový fenomén. V motorech se velmi rychle tvoří nadměrné množství karbonových úsad.
S Mercedesem třídy R máte 16% pravděpodobnost, že si na výmolech zničíte podvozek.
Magazín Consumer Reports vybral nejméně spolehlivá auta mezi ojetinami. Jistě, je to statistika amerického trhu, ale i tak je to jistě zajímavé.
V Rapidu už dostanete v motoru 1.2 TSI automaticky širší a odolnější řetěz. Nicméně tohle auto má i jiné přednosti.
Společnost zaměřená na prověřování původu aut zveřejnila vlastní statistiku modelů, u kterých eviduje nejvyšší procento ojetin s pozměněným stavem najetých kilometrů. Octavii doplňují na „stupních vítězů“ Fabia a Passat.
Lámali jste si někdy hlavu nad tím, kolik vlastně vaše auto ztratí na hodnotě po určité době? Je to trochu věda a vždycky záleží na pověsti konkrétního modelu a aktuálních náladách trhu ojetých vozidel.
Pro řidiče, kteří si nemohou dovolit nové nebo zánovní auto, by nové opatření znamenalo poměrně výrazný zásah do rozpočtu. Takzvaná ekologická daň se přitom platí už sedm let, ačkoliv deklarovaný cíl neplní.
Dacia Duster si zatím cenu drží dobře. Jak ale vypadá, když má za sebou pořádnou porci kilometrů?
Nošovické SUV bylo nahrazeno novou generací pojmenovanou Tucson. Model ix35 tak nyní čeká bazarová kariéra.
Nejvyšší správní soud rozhodl, že bazary nemusí znát skutečný stav najetých kilometrů u prodávaných ojetin. Vyhnou se tak pokutě.
Zájem o ojetá auta na tuzemském trhu neuvadá. Navíc se k nám vozí stále starší auta.
První generace Fabie zlepšila automobilce pověst především na zahraničních trzích. I po letech má jako ojetina stále silné postavení, ale kvalitní udržované auto už se hledá docela obtížně.
Vedle nových aut testujeme také ojetiny nejrůznějších kategorií. Zde je seznam těch, které jsme si půjčili z bazaru během letošního roku.
Nepostačuje roadster rodinným potřebám? Tohle Audi by mohla být relativně dostupná cesta, jak odvézt rodinu a zároveň neslevit z požadavků na dynamiku.
Zatímco statistikám spolehlivosti letos kraluje Mercedes, na konci tabulek se opět tradičně drží Fiaty a Dacie. Mezi nejmladšími auty ale dostala pětku i Škoda Octavia.
Jistě, servisní náklady vás mohou přivést na mizinu, ale pokud nemáte úplně omezený rozpočet a budete trpěliví při hledání kvalitní ojetiny, je tohle naprosto skvělá koupě.
Lidé prahnou po ojetých dieselech, protože v nich vidí značnou úsporu na palivu. Ale mnohým velmi brzy zbudou jen oči pro pláč a neuvěřitelně drahý účet za opravy.
Proč nepoctiví obchodníci s ojetinami používají tyhle otřepané triky znovu a znovu? Protože fungují. Svět chce být zkrátka klamán – málokde to platí tak spolehlivě jako v autobazaru.
Hybridní Toyota Prius vypadá jako ojetina snů. Zdobí ji totiž neprůstřelná spolehlivost a opravdu nízká spotřeba paliva – a co víc může zájemce o auto z druhé ruky chtít?
Chcete solidní ojeté auto s pohonem všech kol, ale odmítáte módní kategorii SUV? Vybrali jsme zajímavé čtyřkolky z několika cenových hladin.
Hledáte ojeté SUV? S těmito pěti prakticky nemůžete šlápnout vedle, jen musíte vybrat správný motor.
Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Za cenu konzumního auta si můžete pořídit pravověrný sporťák. Přinášíme těch pět nejlepších, které se dají provozovat s rozumnými náklady.
Podobná témata: Luxusní auta, MAT, Honda, Ferdinand Piëch, Byznys, Lamborghini, Paříž 2016, Bionafta, Svolávací akce, Leaf, Mustang, Návod, Audi Q5, Ford S-Max, Škoda Octavia, Rarita, Bezpečnost, Hot Hatch, Ceny, Maserati
Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.
Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?
První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.
Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.
Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!
Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.
Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.
Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.