Hodně nepřehledný je svět automobilů, a co teprve ten s ojetými vozy. Pomáháme vám orientovat se v nepřehledné džungli ojetin, radíme, jak nenaletět při jejich koupi.
Ceny ojetých Volkswagenů Tiguan klesají ke dvěma stům tisícům. Ideální čas podívat se na oblíbené SUV z pohledu zájemce o bazarový kus.
Druhá generace focusu přinesla nové motory, více komfortu, i střídmý, až nudný vzhled. Jak funguje po letech?
Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.
Mercedes GLK spojil obhroublý design terénní legendy G s pohodlím a servisními náklady lidovějšího céčka. A zdá se, že čas by na tom neměl mnoho změnit.
Lexus IS druhé generace přišel na trh v roce 2005. V prodeji vydržel osm let. Jak funguje jako ojetina?
Mercedesu třídy R těžko přijdete na chuť pohledem. Svezte se však a objevíte jedno z nejlepších aut na dálkové cesty. Ovšem údržba uhnaných kusů žádá královský rozpočet.
Nissan Juke je automobilový anarchista opovrhující obvyklým žebříčkem hodnot. Odlišný světonázor mu naštěstí nebrání v plnění obvyklých povinností.
Věk automobilů v USA neustále roste. Aktuální údaje ukazují, že průměrně mají vozy za velkou louží 11,6 let.
Peugeot 607, ohromný elegán a průkopník filtrů pevných částic, je tu už šestnáct let. Během nich spadl až na dvacetinu původní ceny a místo manažerů láká dobrodruhy.
Transatlantický design Hyundaie ix55 nesedne každému, těžko však v segmentu velkých SUV najdete spolehlivější ojetinu. Korejský touareg má ale i jiné přednosti.
Mitsubishi ASX je důkazem, že i Japonci — jinak proslavení spolehlivostí — mohou mít špatný den. Přesto není třeba malé SUV zatracovat.
I když se výsledky tradičního žebříčku TÜV nedají vždy brát zcela bez výhrad, u některých vozů je zřejmé, že při jejich konstrukci nebo výrobě neproběhlo vše ideálně. Patří totiž mezi nejporuchovější v mnoha věkových kategoriích.
BMW E30 se pomalu stává z auta pro mladé driftery vyhledávaným youngtimerem. Má ale skutečně perspektivu?
Podle statistik německého TÜV to vypadá, že nejkvalitnější Škodovku vyráběl před dvěma až třemi lety bratislavský závod Volkswagenu. Právě tam se totiž montuje model citigo.
Značky Mercedes-Benz a Porsche ovládly přední pozice v novém žebříčku spolehlivosti, který se sestavuje na základě hodnocení z technických kontrol. Týká se jen hojně zastoupených vozů na německých silnicích.
Thalií u nás jezdí mraky a skoro se o nich nemluví. To je dobré znamení – malý turecký sedan s velkým kufrem nestíhají žádné fatální problémy.
Francouzské automobilky se nebojí experimentovat. Kombinace kupé a MPV jménem Avantime, která se poprvé ukázala v roce 1999, budí rozruch dodnes.
Státem zabavená a následně prodávaná auta nemusejí vzbuzovat mnoho důvěry, aktuální „nabídka“ je ale velice zajímavá. Což takhle takřka nejetý pětilitrový Mustang za zlomek původní ceny?
Alfy Romeo dlouhá léta charakterizoval sportovní duch i schopnost kdekoliv se pokazit. S unifikovanou technikou od Fiatu přišly o část charakteru, zato jsou použitelnější.
Populace stárne, možností svižně se svézt ubývá a závady řady ojetých aut jsou čím dál proradnější. Malá praktická venga udržovaná v kondici dlouhou zárukou časem vynese trumfy.
Vstup mezi střední SUV se značce Audi povedl. Q5 ocení ti, kteří si rádi dopřejí kvalitu, ale necítí potřebu zbytečně se předvádět. Na co si dát při výběru ojetého ingolstadtského modelu pozor?
Avensis druhé generace zaujal až nejaponskou“ propracovaností, stejně jako problematičností některých dieselů. V čem je jiná třetí generace?
Citroënů C3 s malými nájezdy najdete po bazarech dost. Důvod, proč si v tomto případě nepřiplatit pár desítek tisíc za nový vůz, vidíme v již nenabízeném motoru.
Opel Astra generace J je na poměry své třídy opravdu masivní auto. A na dynamice a spotřebě paliva to bude znát. Špatné ale není.
Dnes aby skutečně pohodlné auto menších rozměrů člověk pohledal. Se správnou konfigurací podvozku a motoru je však tenhle Mercedes C naprosto pohádkový.
Skutečné sportovní auto se v rozumné cenové relaci hledá obtížně. Pokud nutně nemusíte mít zadokolku, poslední atmosférické Clio RS je vynikající volba.
Jistě vás napadne spousta dalších povedených a praktických ojetých aut, která stojí za úvahu. Vybrali jsme jich aspoň deset.
Na trhu nových aut už na dvanáctiválec jen tak nenarazíte. V nabídce ojetin jich je ale dost, ovšem problém je určit, který vlastně stojí za to.
Pověst kvalitního auta... tak to nikdy Lagunu nepotkalo. Může za to ale především problémová druhá generace. Třetí generace Laguny už takový průšvihář není.
Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.
Společnost Innotech chtěla původně vyrobit 25 exemplářů určených hlavně pro Ameriku, ale z toho nakonec sešlo.
Zapomeňte na obvyklá klišé o francouzských autech. MPV Picasso není špatné, ale bude vám trvat, než najdete povedený kus s dobrým motorem.
Podobná témata: Žigulík, Superauto, Fiat Punto, Praha, Seat, Audi, Top Gear, BMW X5, Suzuki, Renault Scénic, Mini, Limuzína, Kompakty, Kia Ceed, Rekord, Video, GT-R, Hypersporty, Statistiky, Prodeje
Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.
Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?
První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.
Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!
Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.
Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.
Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.
Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.