Ojetiny vyrobené v Česku a na Slovensku: Víme, kterým se vyhnout

8 komentářů

MISO
17. listopadu • 15:59

Tieto statistiky TUV by som bral s maximalnou rezervou.
Je to presne ako to tu niekto spomenul, o tom ako sa ludia staraju o svoj voz.
A na rovinu, ak si niekto v nemecku kupi Kiu, alebo Daciu, vacsinou su to ludia ktory kaslu na servis a potom to taj aj vyzera...
Koniec koncov v tabulke spolahlivosti je Kia niekde uplne inde. Toto je len blba statistika stanic Technickej kobtroly. Ked si niekto nevymeni vypalenu ziarovku pred STKackou...

Marex
17. listopadu • 14:05

Moje zkušenosti jsou jednoznačné. Starší evropské ojetiny jsou VŽDY problémovější v kritériu spolehlivosti, než japonské ojetiny, proto už evropskou ojetinu nechci ani vidět. U japonských ojetin je největší nepřítel koroze, ale od roku cca. 2007 výše se to zlepšilo, nicméně je zde na místě investice do kvalitního nástřiku spodku. Asi nejhorší zkušenosti, co se množství závad týče, (ne cena za jednotlivou opravu) jsem vždy zažil u koncernu. Motory jsem nemusel řešit nikdy, protože to byly vždy festovní a spolehlivé benzínové atmosféry, což už dnes u mladších, hlavně koncernových ojetin neplatí.

Antiautomat
17. listopadu • 12:43

Aka je kontrola kvality, taky je vysledok. Kontrola kvality je samozrejmym prvkom pri projekte (napr.navrh noveho modelu). Podstatne je, ze toto kriterium sa zadava a hodnoti (jeho vaha, dopad, naklady...) daleko predtym, ako sa vlastna vyroba zacne. Nasaledne, kriteria su zadane do seriovej vyroby.No, a ak sa to cele nastavi nespravne, pretoze debilek s prislusnou VS (ktora nijak nesuvisi s technikou) sa fusuje do niecoho comu nerozumie, potom vysledkom su problemy (trebars rozvody) a musi sa to dorabat dodatocne.

Mtb_
17. listopadu • 12:07

Autori kedy to začnete dávať konečne do tabuľky ???????????????????

Joe Doe
17. listopadu • 13:18

Si sa zblaznil? Vies aka je to namaha?

Michal
17. listopadu • 9:32

Myslím, že je každému jasné, že tato TUV statistika ve skutečnosti svědčí o tom, jak se o auta průběžně němci nestarají a jak špatná je servisní úroveň v DE. Mohl bych o tom vyprávět své. Normální zdravý člověk si auto na STK připraví a STK je pak obvykle formalita. Stále platí: jaký pán, takový krám, a je jedno, jakou značku za ten krám dosadíme.

LOL
17. listopadu • 18:51

V DE jde hlavně o to, že servis je drahý, tudíž to majitelé táhnou až do okamžiku, kdy do servisu "musí", tedy je tam např. pošle STK. Další faktor je, že čím levnější a starší auto, tím více se majitel zdráhá auto servisovat.

Staniol
17. listopadu • 13:42

Tomu by odpovídalo i množství závad na osvětlení, což bude ve většině případů jen prasklá žárovka...

Doporučujeme

Články odjinud