Já tomu trendu rozumím. Kde jinde se najde tolik Passátů TDI s najelými 110 000 km? No neberte to...
jojo, tak jest. A ještě k tomu to, že se k nám dovážejí havarované šroty, následně reinkarnují a jdou znovu do provozu, snižuje spolu s duševní úrovní českého autíčkáře ceny i kvalitních ojetých aut. A tříleté auto střední/vyšší třídy s jasným původem, nehavarované a s řádně vedenou servisní knížkou, které kvůli šrotu v autobazarech není prodejné za víc než 30% původní ceny, to už střihají ušima i soudruzi z NDR, Rakouska a Belgie.
To jste pane kolego trefil myslim naprosto presne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.