Poněkud neprávem přehlížená stylovka: Test ojetiny VW New Beetle

Gašpo  |  01. 07. 2017 10:32

Tak neviem. Obvykle narážam na názory, že sa jedná o predražený mexický šmejd. Síce nie až taký průser ako bol Ford K, ale že je lepšie sa tomu vyhnúť. Osobne mi je to jedno, ja toto auto považujem za "dámske". Síce dnes už "dámy" preferujú pseudo SUVčka, pardon, crossovery.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 07. 2017 10:51

jeto koncernová sračka pardon modla, takže je to přece nejlepší..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  01. 07. 2017 11:54

Nevychadzal novodoby Beetle nahodou z Golfu 3. generacie a nie 4. generacie ako sa uvadza v clanku?!

Inak super auto, ktore nastartovalo "retro vlnu" na prelome milenia na oboch stranach Atlantiku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 07. 2017 08:14

Ne, nevychazi. Prvni novodoba generace je golf IV, tj platforma PQ34, druha novodoba generace je golf V, tj platforma PQ35

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 07. 2017 14:23

Sto lidí, sto chutí. Problém tohoto vozu byl pouze jeden, vyjel příliš brzo. Stejně tak Audi A2. V té době byli lidé zvyklí platit pouze za rozměry. Platilo dogma, větší = lepší. Tudíž nikdo nepřijal cenu. Osobně si myslím, že cena byla opravdu sebevědomá, ale to je i dnes např. u Audi A1 a jiných a jak se v nějakých zemích prodávají.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 07. 2017 09:26

Největší problém tohoto vozu je malý kufr. Jedna malá přepravka ho zaplní. Měl jsem ho jednou zapůjčen jako náhradní auto přes víkend, zbytek nákupu šel na sedačky.A ty jsou zase blbě přístupný jelikož je to dvoudveřák. Nový model je na tom lépe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:49

Tak si kup Craftera Proč jsi nesklopil zadní sedačku/sedačky? Okamžitě kufr jako v Passatu Variant

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54

A4 byla tak hnusná, že by ji nekoupil nikdo nikdy. A nutno dodat, že ten NewBeetle je taky paskvil čistě designově ty proporce vypadají divně, není to ono. Nápad dobrý, ale je to jak bublina. Pro ty vepředu je zbytečně moc místa. Jako v Sharanu Myslím si, že měli NewBeetle stavět na podvozku a platformě Pola, mohla být cena mnohem níže, proporce by byly lepší, lépe by se barbínám parkovalo a vypadalo by to víc jako Fiat 500 a šlo by to na dračku.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54

Oprava A2

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  09. 07. 2020 13:58

Idiot..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:56

Cena zdaleka neodpovídala provedení, to byl zásadní problém Beetlu i A2.
Beetle uvnitř nevypadal nijak zázračně ani stylově, taktéž vnější design byl podivný a konstrukční základ poněkud historický... A za to chtěl VW to, co za GTI, není se čemu divit.
A2 byla úlet s hliníkovou karoserií, což auto činilo nesmyslně drahým jak na pořízení, tak na provoz (opravy jsou noční můrou všech majitelů). Navíc uvnitř taky nevypadá nijak extra a není ani moc spolehlivé. Vše pak dorazily problémové a nenažrané motory FSI, které navíc nerady papají klasický N95.

Odpovědět  |   | 
king014  |  01. 07. 2017 20:57

Ještě jsem nepotkal tohohle nového brouka aby nevypadal silně opotřebeně, se zvukem toho TDI je to fakt zážitek, takovej malotraktor. Fiat 500 vypadá daleko lépe, i PT Cruiser byl zajmavější

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  09. 07. 2020 14:10

Fiat hnus,pt cruiser hnus,,ford ka na zblití,mini nic extra..nicméně všechny zhora zmiňované jsou šmejdy,špatné konstrukce a motoru..Ostatně jako všechno z dilny PSA a jim podobných hrůz automobilového průmyslu....Jedině koncern umi udělat pořadný auto..nikdo jiný...Brouk je pojem,,nikdo to nevyvrátí a že je pro ženský je kravina.Navrhl jej Adolf,Porsche dostal na starosti konstrukci i s Ledvinkou a vzniklo z toho lidový levný auto..Nebylo nikdy stvořeno pro ženy,ale pro obyčejný německý lid....A že se toho blbky chytly jako dnes Chlapáckých aut Q7,je prostě dobou,,že baby divně přebírají móresy chlapů,misto aby vařily a seděly v Pežotu 107 když jedou na nákup...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 07. 2017 11:48

...najvacsi problem je to, ze sa dizajnom dinosaurus prepadol do doby cicavcov a uplne nepochopena filozofia auta - a hlavne SPOLOCENSKEHO STATUSU, skratka pokus znasilnit nieco co vzniklo v dobe uplne inej ako dnes - a parazitovat na mene niecoho, co so sucansostou nema absolutne nic.

Povodneho Chrobaka schvalil Adolf Hitler, ako 'ludoveho auto pre kazdeho'. Na tu dobu (prvy rozdiel oproti new beetle), malo auto bezprecedentne poziadavky - prepravit dve dospele osoby a tri deti (rozumej rodina, druhy rozdiel oproti dnesku) stokilometrovou rychlostou. Navyse ako KdF /Kraft durch Freude/, mal podporu statu a spolocnosti.

Netusim ako niekto tam mohol prist na napad uviest toto v nasej dobe. Zrejme prilis vela studoval...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:44

NewBeetle je super auto. Je to vlastně česky nepřesně řečeno jedničková oktávka. Takže držák. A to je zároveň jeho problém. Je to design minivozu na vozu nižší střední. Fiat500 je taky částečně technika Punta. Ale je v malé karosérii. Italové jsou mistři konstruktéři a tohle trefili. Miniauto Fiat 500 se povedlo tím, že je to miniauto. New Beetle JE MAXI A DRAHÝ. Má výhodu těch super TDI motorů pro toho, kdo je využije. Pro barbíny, co jezdí do práce a z práce a díky velkým rozměrům okamžitě odřou prahy, to je prostě VELKÉ A DRAHÉ. Jezdil jsem v TDI NewBeetle 74kW po faceliftu v plné palbě akorát mi tam tehdy chyběla ta 2Din velká NAVI, jinak kůže, vyhřívané sedačky, super druhé autíčko, proti Smartu luxus ale tohle ocení málo kdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:58

Držák to moc není, co jsem mohl vidět. Hlavně na podvozku ne.
Beetle přišel v době, kdy takový "styl" nikdo neocenil a to, co se cenilo, byly skutečně staré vozy, ne imitace retrostylu. Nakonec, ani ten design nedokázali udělat pořádně.

Odpovědět  |   | 
Boris  |  06. 07. 2017 12:03

Tohole brouka jsem taky dost viděl v bazarech, když jsem si tam vybíral auto, dokonce jsem i viděl jak si dcerunka jednoho tatínka jednoho pořizovala, já osobně jako chlap, potřebuju ten motor slyšet, krásná 1.9 nebo 2.0 TDi, to je radost pro moje uši

Odpovědět  |   | 
milda  |  17. 09. 2017 09:50

Budete testovat i Golf IV?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat