Poněkud neprávem přehlížená stylovka: Test ojetiny VW New Beetle

19 komentářů

milda
17. září • 9:50

Budete testovat i Golf IV?

Boris
6. července • 12:03

Tohole brouka jsem taky dost viděl v bazarech, když jsem si tam vybíral auto, dokonce jsem i viděl jak si dcerunka jednoho tatínka jednoho pořizovala, já osobně jako chlap, potřebuju ten motor slyšet, krásná 1.9 nebo 2.0 TDi, to je radost pro moje uši

Driver
3. července • 7:44

NewBeetle je super auto. Je to vlastně česky nepřesně řečeno jedničková oktávka. Takže držák. A to je zároveň jeho problém. Je to design minivozu na vozu nižší střední. Fiat500 je taky částečně technika Punta. Ale je v malé karosérii. Italové jsou mistři konstruktéři a tohle trefili. Miniauto Fiat 500 se povedlo tím, že je to miniauto. New Beetle JE MAXI A DRAHÝ. Má výhodu těch super TDI motorů pro toho, kdo je využije. Pro barbíny, co jezdí do práce a z práce a díky velkým rozměrům okamžitě odřou prahy, to je prostě VELKÉ A DRAHÉ. Jezdil jsem v TDI NewBeetle 74kW po faceliftu v plné palbě akorát mi tam tehdy chyběla ta 2Din velká NAVI, jinak kůže, vyhřívané sedačky, super druhé autíčko, proti Smartu luxus ale tohle ocení málo kdo.

mpolan
3. července • 7:58

Držák to moc není, co jsem mohl vidět. Hlavně na podvozku ne.
Beetle přišel v době, kdy takový "styl" nikdo neocenil a to, co se cenilo, byly skutečně staré vozy, ne imitace retrostylu. Nakonec, ani ten design nedokázali udělat pořádně.

Antiautomat
2. července • 11:48

...najvacsi problem je to, ze sa dizajnom dinosaurus prepadol do doby cicavcov a uplne nepochopena filozofia auta - a hlavne SPOLOCENSKEHO STATUSU, skratka pokus znasilnit nieco co vzniklo v dobe uplne inej ako dnes - a parazitovat na mene niecoho, co so sucansostou nema absolutne nic. Povodneho Chrobaka schvalil Adolf Hitler, ako 'ludoveho auto pre kazdeho'. Na tu dobu (prvy rozdiel oproti new beetle), malo auto bezprecedentne poziadavky - prepravit dve dospele osoby a tri deti (rozumej rodina, druhy rozdiel oproti dnesku) stokilometrovou rychlostou. Navyse ako KdF /Kraft durch Freude/, mal podporu statu a spolocnosti. Netusim ako niekto tam mohol prist na napad uviest toto v nasej dobe. Zrejme prilis vela studoval...

king014
1. července • 20:57

Ještě jsem nepotkal tohohle nového brouka aby nevypadal silně opotřebeně, se zvukem toho TDI je to fakt zážitek, takovej malotraktor. Fiat 500 vypadá daleko lépe, i PT Cruiser byl zajmavější

Znalec
9. července • 14:10

Fiat hnus,pt cruiser hnus,,ford ka na zblití,mini nic extra..nicméně všechny zhora zmiňované jsou šmejdy,špatné konstrukce a motoru..Ostatně jako všechno z dilny PSA a jim podobných hrůz automobilového průmyslu....Jedině koncern umi udělat pořadný auto..nikdo jiný...Brouk je pojem,,nikdo to nevyvrátí a že je pro ženský je kravina.Navrhl jej Adolf,Porsche dostal na starosti konstrukci i s Ledvinkou a vzniklo z toho lidový levný auto..Nebylo nikdy stvořeno pro ženy,ale pro obyčejný německý lid....A že se toho blbky chytly jako dnes Chlapáckých aut Q7,je prostě dobou,,že baby divně přebírají móresy chlapů,misto aby vařily a seděly v Pežotu 107 když jedou na nákup...

Pablo
28. května • 7:17

Znalec je opravdu "Znalec", ví o tom prd, ale chytrý je jak rádio Jerevan. Takové mám nejradši.

Aladin
1. července • 14:23

Sto lidí, sto chutí. Problém tohoto vozu byl pouze jeden, vyjel příliš brzo. Stejně tak Audi A2. V té době byli lidé zvyklí platit pouze za rozměry. Platilo dogma, větší = lepší. Tudíž nikdo nepřijal cenu. Osobně si myslím, že cena byla opravdu sebevědomá, ale to je i dnes např. u Audi A1 a jiných a jak se v nějakých zemích prodávají.

mpolan
3. července • 7:56

Cena zdaleka neodpovídala provedení, to byl zásadní problém Beetlu i A2.
Beetle uvnitř nevypadal nijak zázračně ani stylově, taktéž vnější design byl podivný a konstrukční základ poněkud historický... A za to chtěl VW to, co za GTI, není se čemu divit.
A2 byla úlet s hliníkovou karoserií, což auto činilo nesmyslně drahým jak na pořízení, tak na provoz (opravy jsou noční můrou všech majitelů). Navíc uvnitř taky nevypadá nijak extra a není ani moc spolehlivé. Vše pak dorazily problémové a nenažrané motory FSI, které navíc nerady papají klasický N95.

Driver
3. července • 7:54

A4 byla tak hnusná, že by ji nekoupil nikdo nikdy. A nutno dodat, že ten NewBeetle je taky paskvil čistě designově ty proporce vypadají divně, není to ono. Nápad dobrý, ale je to jak bublina. Pro ty vepředu je zbytečně moc místa. Jako v Sharanu :-D Myslím si, že měli NewBeetle stavět na podvozku a platformě Pola, mohla být cena mnohem níže, proporce by byly lepší, lépe by se barbínám parkovalo a vypadalo by to víc jako Fiat 500 a šlo by to na dračku.

Znalec
9. července • 13:58

Idiot..

Driver
3. července • 7:54

Oprava A2

JirkaX
2. července • 9:26

Největší problém tohoto vozu je malý kufr. Jedna malá přepravka ho zaplní. Měl jsem ho jednou zapůjčen jako náhradní auto přes víkend, zbytek nákupu šel na sedačky.A ty jsou zase blbě přístupný jelikož je to dvoudveřák. Nový model je na tom lépe.

Driver
3. července • 7:49

Tak si kup Craftera :-D Proč jsi nesklopil zadní sedačku/sedačky? Okamžitě kufr jako v Passatu Variant ;-)

Martin
1. července • 11:54

Nevychadzal novodoby Beetle nahodou z Golfu 3. generacie a nie 4. generacie ako sa uvadza v clanku?!Inak super auto, ktore nastartovalo "retro vlnu" na prelome milenia na oboch stranach Atlantiku.

Tom
3. července • 8:14

Ne, nevychazi. Prvni novodoba generace je golf IV, tj platforma PQ34, druha novodoba generace je golf V, tj platforma PQ35

Gašpo
1. července • 10:32

Tak neviem. Obvykle narážam na názory, že sa jedná o predražený mexický šmejd. Síce nie až taký průser ako bol Ford K, ale že je lepšie sa tomu vyhnúť. Osobne mi je to jedno, ja toto auto považujem za "dámske". Síce dnes už "dámy" preferujú pseudo SUVčka, pardon, crossovery.:-D

Jiří
1. července • 10:51

jeto koncernová sračka pardon modla, takže je to přece nejlepší..

Doporučujeme

Články odjinud