Poněkud neprávem přehlížená stylovka: Test ojetiny VW New Beetle

Gašpo  |  01. 07. 2017 10:32  |  [88.101.88.xxx]

Tak neviem. Obvykle narážam na názory, že sa jedná o predražený mexický šmejd. Síce nie až taký průser ako bol Ford K, ale že je lepšie sa tomu vyhnúť. Osobne mi je to jedno, ja toto auto považujem za "dámske". Síce dnes už "dámy" preferujú pseudo SUVčka, pardon, crossovery.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  01. 07. 2017 10:51  |  [88.102.197.xxx]

jeto koncernová sračka pardon modla, takže je to přece nejlepší..

Odpovědět  |   | 
Martin  |  01. 07. 2017 11:54  |  [217.144.31.xxx]

Nevychadzal novodoby Beetle nahodou z Golfu 3. generacie a nie 4. generacie ako sa uvadza v clanku?!

Inak super auto, ktore nastartovalo "retro vlnu" na prelome milenia na oboch stranach Atlantiku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  03. 07. 2017 08:14  |  [185.137.18.xxx]

Ne, nevychazi. Prvni novodoba generace je golf IV, tj platforma PQ34, druha novodoba generace je golf V, tj platforma PQ35

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  01. 07. 2017 14:23  |  [94.230.144.xxx]

Sto lidí, sto chutí. Problém tohoto vozu byl pouze jeden, vyjel příliš brzo. Stejně tak Audi A2. V té době byli lidé zvyklí platit pouze za rozměry. Platilo dogma, větší = lepší. Tudíž nikdo nepřijal cenu. Osobně si myslím, že cena byla opravdu sebevědomá, ale to je i dnes např. u Audi A1 a jiných a jak se v nějakých zemích prodávají.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 07. 2017 09:26  |  [85.70.18.xxx]

Největší problém tohoto vozu je malý kufr. Jedna malá přepravka ho zaplní. Měl jsem ho jednou zapůjčen jako náhradní auto přes víkend, zbytek nákupu šel na sedačky.A ty jsou zase blbě přístupný jelikož je to dvoudveřák. Nový model je na tom lépe.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:49  |  [79.142.150.xxx]

Tak si kup Craftera Proč jsi nesklopil zadní sedačku/sedačky? Okamžitě kufr jako v Passatu Variant

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

A4 byla tak hnusná, že by ji nekoupil nikdo nikdy. A nutno dodat, že ten NewBeetle je taky paskvil čistě designově ty proporce vypadají divně, není to ono. Nápad dobrý, ale je to jak bublina. Pro ty vepředu je zbytečně moc místa. Jako v Sharanu Myslím si, že měli NewBeetle stavět na podvozku a platformě Pola, mohla být cena mnohem níže, proporce by byly lepší, lépe by se barbínám parkovalo a vypadalo by to víc jako Fiat 500 a šlo by to na dračku.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:54  |  [79.142.150.xxx]

Oprava A2

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:56

Cena zdaleka neodpovídala provedení, to byl zásadní problém Beetlu i A2.
Beetle uvnitř nevypadal nijak zázračně ani stylově, taktéž vnější design byl podivný a konstrukční základ poněkud historický... A za to chtěl VW to, co za GTI, není se čemu divit.
A2 byla úlet s hliníkovou karoserií, což auto činilo nesmyslně drahým jak na pořízení, tak na provoz (opravy jsou noční můrou všech majitelů). Navíc uvnitř taky nevypadá nijak extra a není ani moc spolehlivé. Vše pak dorazily problémové a nenažrané motory FSI, které navíc nerady papají klasický N95.

Odpovědět  |   | 
king014  |  01. 07. 2017 20:57  |  [46.135.32.xxx]

Ještě jsem nepotkal tohohle nového brouka aby nevypadal silně opotřebeně, se zvukem toho TDI je to fakt zážitek, takovej malotraktor. Fiat 500 vypadá daleko lépe, i PT Cruiser byl zajmavější

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  02. 07. 2017 11:48  |  [217.195.168.xxx]

...najvacsi problem je to, ze sa dizajnom dinosaurus prepadol do doby cicavcov a uplne nepochopena filozofia auta - a hlavne SPOLOCENSKEHO STATUSU, skratka pokus znasilnit nieco co vzniklo v dobe uplne inej ako dnes - a parazitovat na mene niecoho, co so sucansostou nema absolutne nic.

Povodneho Chrobaka schvalil Adolf Hitler, ako 'ludoveho auto pre kazdeho'. Na tu dobu (prvy rozdiel oproti new beetle), malo auto bezprecedentne poziadavky - prepravit dve dospele osoby a tri deti (rozumej rodina, druhy rozdiel oproti dnesku) stokilometrovou rychlostou. Navyse ako KdF /Kraft durch Freude/, mal podporu statu a spolocnosti.

Netusim ako niekto tam mohol prist na napad uviest toto v nasej dobe. Zrejme prilis vela studoval...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  03. 07. 2017 07:44  |  [79.142.150.xxx]

NewBeetle je super auto. Je to vlastně česky nepřesně řečeno jedničková oktávka. Takže držák. A to je zároveň jeho problém. Je to design minivozu na vozu nižší střední. Fiat500 je taky částečně technika Punta. Ale je v malé karosérii. Italové jsou mistři konstruktéři a tohle trefili. Miniauto Fiat 500 se povedlo tím, že je to miniauto. New Beetle JE MAXI A DRAHÝ. Má výhodu těch super TDI motorů pro toho, kdo je využije. Pro barbíny, co jezdí do práce a z práce a díky velkým rozměrům okamžitě odřou prahy, to je prostě VELKÉ A DRAHÉ. Jezdil jsem v TDI NewBeetle 74kW po faceliftu v plné palbě akorát mi tam tehdy chyběla ta 2Din velká NAVI, jinak kůže, vyhřívané sedačky, super druhé autíčko, proti Smartu luxus ale tohle ocení málo kdo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 07. 2017 07:58

Držák to moc není, co jsem mohl vidět. Hlavně na podvozku ne.
Beetle přišel v době, kdy takový "styl" nikdo neocenil a to, co se cenilo, byly skutečně staré vozy, ne imitace retrostylu. Nakonec, ani ten design nedokázali udělat pořádně.

Odpovědět  |   | 
Boris  |  06. 07. 2017 12:03  |  [77.237.134.xxx]

Tohole brouka jsem taky dost viděl v bazarech, když jsem si tam vybíral auto, dokonce jsem i viděl jak si dcerunka jednoho tatínka jednoho pořizovala, já osobně jako chlap, potřebuju ten motor slyšet, krásná 1.9 nebo 2.0 TDi, to je radost pro moje uši

Odpovědět  |   | 
milda  |  17. 09. 2017 09:50  |  [90.176.61.xxx]

Budete testovat i Golf IV?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octavia Trumf má 150 koní za 444.900 Kč

Zbavuje se Škoda zásob motoru 1.4 TSI? Octa…

Zatímco ve standardním ceníku je motor 1.4 TSI dostupný od 454.900 korun, akční Octavia Trumf se slušnou výbavu jej nabízí o 10.000 Kč levněji.

8.  1.  2018 | | 150 N/A
Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Potvrzeno: Nová Škoda Fabia míří do Ženevy!

Na březnovém autosalonu v Ženevě představí Škoda Auto omlazenou verzi modelu Fabia. V prodeji by se vůz mohl objevit už v polovině roku 2018.

15.  1.  2018 | | 37 N/A
Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo na ulici v Českém Těšíně

Zvláštní tah Hyundai: Maskované SUV stálo n…

Snímky maskovaného prototypu vozu Hyundai vyfotil náš čtenář v Českém Těšíně. Vůz stál zaparkovaný na sídlišti a nikdo jej nestřežil…

9.  1.  2018 | | 26 N/A
Přehled: Co chystají automobilové značky na rok 2018? (2. část)

Přehled: Co chystají automobilové značky na…

Kromě přehršle SUV a crossoverů se příští rok automobilky chystají uvést na trh i slušnou řádku sportovně zaměřených vozů.

25.  12.  2017 | | 18 N/A
Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle redakce Autorevue.cz

Toto jsou nejlepší auta roku 2017 podle red…

Prvním dnem roku 2018 definitivně uzavíráme ohlédnutí za rokem minulým. Toto jsou nejlepší auta podle „testovacích“ redaktorů Autorevue.cz.

1.  1.  2018 | | 21 N/A