Ojetina snadno jako plechovka koly z automatu? Tohle opravdu existuje!

Stačí vložit symbolickou minci o průměru víčka nádrže a stroj vám vydá váš vysněný vůz. Přesně jako automat na nápoje nebo pamlsky. Potíž je akorát v tom, že kvůli tomu musíte do Spojených států.

Naskakuje vám při představě jednání s prodejcem ojetiny vyrážka? Nám ani ne, ale jsou lidé, kteří handlování tohoto typu bytostně nesnáší a snaží se mu za každou cenu vyhnout. A podle toho, na jakých základech si postavila obchodní model u nás v podstatě neznámá americká společnost Caravana, to vypadá, že podobných zájemců o starší vůz není málo. Tedy alespoň v USA.

Test ojetiny Škoda Superb II: Aura výjimečnosti s technikou kompaktu

Test ojetiny Škoda Superb II: Aura výjimečnosti s technikou kompaktu

Tomuto nápadu předcházel dřívější způsob sjednávání testovacích jízd nebo přímo nákupu nových automobilů bez návštěvy autosalonu, který se rozmohl v Číně nebo Singapuru. A někdo se začal ptát, jestli by to samé nemohlo fungovat s ojetými vozy.

Možná je pro vás vize nákupu ojetiny bez toho, abyste si ji pořádně prohlédli a vyzkoušeli, daleko horší než smlouvat se samotným prodejcem, nicméně někteří američtí spotřebitelé to evidentně vidí jinak. Návštěva tradičního autobazaru je pro ně stresující jako čistění kanálku u zubaře, a právě na jejich komunikační problém nabídla firma Caravana řešení.

Test ojetiny Seat Leon II: Více emocí, ale i šetření. Dotklo se spolehlivosti?

Test ojetiny Seat Leon II: Více emocí, ale i šetření. Dotklo se spolehlivosti?

Po Spojených státech staví z dálky viditelné osmipatrové showroomy, ve kterých má třicítku aut. Chcete-li si nějaké koupit, stačí si na internetové stránce vytvořit účet, vybrat konkrétní model ze seznamu dostupných vozů, zaplatit a na druhý den si ho můžete vyzvednout. Právě následující proces je pro zákazníka tak trochu divadlo.

Na přijmu po ověření informací dostanete velkou minci, kterou vložíte do zařízení připomínající jukebox, přičemž prosklená věž vám posléze vydá zakoupený automobil.

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Jak je to s případnými reklamacemi technického stavu či závad, americká média nespecifikují. Každopádně Caravana má své „prodejní automaty“ na ojetiny už v devíti velkých městech. Kromě nejnovějšího v Gaithersburgu v Marylandu také v Nashvillu, Dallasu či Tampě.

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků