Ojeté Octavie II zlevnily

22 komentářů

Marios
7. října • 21:33

Škodovka je draha jen pro člověka který se diva do ofiko ceniku... Ja si svoji OII koupil treba o 60 000 kc levneji nez je ofiko cena a navic jsem tam mel vybavu za dalsich cca. 15 000 kc( MD, 4 repro vzadu)

Petr
7. října • 21:53

To je ale bezne u vsech znacek, vis? Skodovka je predrazena zastarala plecka. Navic bezpecnost nejhorsi ve tride, vybava zadna, 30 let stare motory...

m-a-r-t-a-s
8. října • 9:19

Bezpečnost nejhorší ve třídě? To slyším prvně. Je k tomu nějký link?Žádná výbava? Nevšiml jsem si, že bych něco v jejich konfigurátoru postrádal.30 let staré motory? Pokud to mám brát tak, že se v naftových motorech spaluje nafta a v benzinových benzín, tak to jsou ještě starší motory než 30 let. Jinak nevím, co je na těch motorech krom principu tak staré.

Jarda
8. října • 17:18

ad bezpecnost: ask google, je to proste tak. Netvrdim ze absolutne je to spatne, ale ostatni jsou holt lepsi.ad vybava: Podstatneho nechybi nic (snad krome vyhrivani predniho skla), proste u kazde vybavy chybi neco podstatneho aby bylo treba auto dovybavit a tim padem si priplatit. Opet nehodnotim jestli je to dobre nebo spatne, je to proste druh pristupu. U asijske produkce je to obracene - v aute je vsechno a volitelna vybava je tim padem chuda (porovnejte pocet stranek katalogu Skodovky a treba Toyoty).ad motory: pro aktualni motory to bohuzel plati, nastesti diky nakupu licence od Fiatu se u dyzlu blyska na lepsi casy. U benzinu se taky objevuji docela nadejne kousky, takze u OIII uz tahle vytka zrejme konecne nebude platit.

CyberVic
9. října • 15:20

Co se motoru tyce, placas nesmysly. Najdi mi napriklad rozumnou alternativu k motoru 1,8TSI 118kW u jinych znacek. Nebo 2,0TFSI 147kW? To je taky 30 let starej motor. Nebo nepodstatna soucast motoru, tedy prevodvka. Je sesti a sedmi kvaltova DSG archaicka? Kdo to v tyhle tride krome brasku a sestricek z koncernu nabizi?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ToLa
10. října • 20:45

Ale já neznám nikoho normálního kdo by si koupil 147kW a k tomu 7kvalt DSG... Za ty penize si muzes koupit u jinych znacek auto:-D

ZocelenyDrapalik
7. října • 10:09

Skodovka bude drzet ceny?? Zbozne prani. Naopak, Skoda jako vyrazne predrazeny model na ceskem trhu pujde vyrazne dolu. Podle vyjadreni mluvci MB Skody, chce automobilka do dvou let srovnat ceny na evropskem trhu tak, aby se v jednotlivych zemich vyrazne nelisily. To pro CR, kde je suverene nejdrazsi, znamena pokles cen. Je jasne, ze mluvci autobazaru se nam bude pokouset mazat med kolem ust, ale pravda je takova - o co dele drzela Skoda v minulosti ceny neumerne vysoko (a tim i vysoke ceny ojetin), o to rychleji budou skodovky ztracet cenu v budoucnu. Vcetne ojetin. To by si mel uvedomit kazdy, kdo je masirovan vetami o zazracnem aute "drzicim ceny". Ta doba je nenavratne pryc.

Zelí
7. října • 11:24

V roce 96 byla oktávie v nejvyšší výbavě slx v nejdražším provedení za 500 tisíc. Dneska je víceméně v téže výbavě v ceně o 25%vyšší. Nicméně průměrné platy v čr jsou na dvojnásobku, takže oktávie pro spotřebitele vpodstatě zlevnila !!!!

Jakub
7. října • 17:07

no ale co koupit za takovyh 600.000, kdyz clovek nechce francouzsky plecky (ren, cit,peug)? nehajim skodovku, jen ze vyber neni tak velky. sam mam audi, ale skoda mi porad prijde jako kvalitni auto, klidne bych O2 mel i jako soukrome.

Pidižvík
7. října • 17:20

Mazda - T oyota s prihliadnutím na výsledky TUV reportu o poruchovosti vozidiel .
Osobne by som momentálne (ak by som nehladel na peniaze:)) bral RAV-4 Team.
Ja Škodu nezavrhujem z hľadiska kvality ale pre prevzatie odporných praktík predaja materskej automobilky , kde v základnej výbave ( pre CZ a SVK) na rozdiel od vozidiel rovnakej značky v D nenájdete nič...

Zelí
7. října • 20:32

RAV-4... myslel jsem, že se bavíme o autech a ne o křížencích traktoru a pouštní bugy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
8. října • 12:33

On mluvil o Toyotě RAV-4 a ne o Octavii Scout TDI :-P

Vavroch
7. října • 13:28

Tohle nemůžše vykládat člověku, který před 12 lety honil autíčka po koberci. B-]

Zelí
7. října • 20:30

Ať mu mamka utře sopel a může v tom klidně pokračovat.

Pidižvík
7. října • 11:07

Zákazník v Česku (a rovnako na Slovensku) je neustále podvádzaný reklamnými akciami o domnelom znižovaní cien nových aut . Momentálne "vďaka" ekonomickým otrasom je ideálna situácia na pokles cien nových automobilov ,ak si automobilky chcú zachrániť svoju kožu .
Autá sú na našom trhu extrémne predražené . V Anglicku je zaujímavá situácia už dlhšie , kde pre jazdenie vlavo je taký pretlak automobilov a s cenami, ktoré sú rádovo o stá tisíce nižšie než na eu.kontinente . Bude ale zaujímavé sledovať , ako hamižné automobilky budú hanebne vydierať vlády o kompenzáciu finančných strát s hrozbami rastúcej nezamestnanosti. Verte tomu , že každá automobilka svoje po čase dosiahne , lebo páky na korupčné ovplyvnenie vládnych rozhodnotí stoja na parkoviskách pred automobilkami . To že držia čierneho Petra je ale pre zákazníka len dobre .

mikes
8. října • 8:02

Auta v UK levnejsi nez na pevnine?! Ze by se za prestvabu na levostranne rizeni poskytovala z fabriky sleva?! Ja pamatuju opak, vzdycky byly drazsi...

kk
7. října • 8:58

Já koupil porsche z 80tých let za 300 a ted mám nabídku 500t. Takže proč ne lepší urok jak v bance.

Duke
7. října • 8:16

...pro budoucí majitele určitě pozitivní zpráva, pro nás současné, co to chtějí brzy vyměnit už tak moc ne...

Koumeles
7. října • 8:48

norlmalni clovek si nekupuje auto za ucelem ulozeni penez

Gutalax
7. října • 9:48

Ani nemluv, v 18 letech jsem byl natolik naivní, že jsem myslel, že budu do auta max cpát benzín... Teď vidím, že těch investičních věcí je víc, o každoroční ztrátě -50 tisíc ani nemluvě... Auto = nejhorší možná investice. Ale stejně je to můj mazlík :-P

Pan Kája
7. října • 16:20

Ale když si člověk koupí vzácný kousek, může na tom velmi vydělat.:-) Pff, tak mě napadá, jakto, že si většina lidí nekupuje tak 1-2 stará auta a prodávají se i nová, když se to poměrně nevyplatí...nemyslím to ironicky, je to docela zajímavé téma na zamyšlení.

Gutalax
8. října • 12:25

pro Pan Kája: Čoveče, nejseš členem SE-Tuningu.cz ? Vidím, že nežiješ jen tuněním camdriverů :-)

Doporučujeme

Články odjinud