5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

François  |  07. 07. 2018 09:32

Podstatně méně prestižní Mégane ve srovnání s embéčkem...??? To je vtip dne! Co dne, týdne!

Odpovědět  |   | 
Stelvio  |  07. 07. 2018 09:57

To je realita dne. Zatimco Megane je lowcostovy hrac nizsi stredni, Octa jej hrave strci do kapsy nejen (ne)kvalitou interieru, ale zejmena kombinaci vybav a motoru.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:28

TDI-PD. Hm ani zadarmo

Odpovědět  |   | 
fogel  |  07. 07. 2018 09:59

Taky by mně zajímalo v čem je megane málo prestižní.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  07. 07. 2018 10:27

Na pitchu uz v znaku :)

Kto mal, ten vie :)

Odpovědět  |   | 
defekt  |  07. 07. 2018 10:31

Seš debil akorát tak !

Odpovědět  |   | 
Jarin.  |  08. 07. 2018 09:12

Nikdo ti nebere, že si chceš pořídit auto s kosočtvercem ... když se s kosočtvercem smíříš

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  07. 07. 2018 13:04

Nejhorší je stejně 3.14ča za volantem, troubo.

Odpovědět  |   | 
silan  |  08. 07. 2018 10:45

Škoda = jedna z nejprestižnějších prémiových značek na trhu!

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!  |  12. 03. 2020 06:15

DD komiku druholigová značka..ze zbytků vw.nemci by si ji určitě nechali přerůst přes hlavu.a kdyby nelili peníze tak tu jezdí favorit 3 facelift

Odpovědět  |   | 
Viola  |  01. 01. 2020 21:17

Pro dojíždění do práce jsem zvolil starší renault clio, které jsem koupila za 100 tisíc v autobazaru AAA, zatím jsem s autem nemusela do servisu pro závadu, jen běžné věci provozní údržby.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 11:44

Benzinove 1.8 a 2.0 ve Focusu trpi na klapky sani? A to od kdy? To se tykalo Mondea do r.v. 2003. Naopak tyhle motory jsou velmi povedene a usporne, 1.8 jeste bez dvouhmotoveho setrvacniku. Ale i ten ve 2.0 vydrzi hodne dlouho. Za me Focus s jakymkoliv benzinem je celkem jistota a pro rodinu slusne auto za primereny peniz.

Odpovědět  |   | 
1.8 ma zotrvacnik  |  13. 07. 2018 19:05

odkedy nema 1.8 zotrvacnik? Mam vam ho ukazat na mojej 1.8TDCI z roku 2006? Vydrzal 200k km.
https://www.autobazar.sk/10905635/ford-focus-i-1-8... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  17. 07. 2018 08:41

tdci asi nebude benzin...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:19

Ukazte mi v TDCi benzin :)

Odpovědět  |   | 
Petrasek  |  02. 01. 2020 11:32

Pořizoval jsem si v áčkách Ford focus s motorem 1,8 je to opravdu svižné auto, které jezdí za minimální provozní náklady, mám ho dva roky, a kromě oleje a pneumatik jsem na autě nemusel dělat vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Daniel Zbožan  |  08. 01. 2020 14:38

Když jsem si vybíral ojeté auto, tak jsem ho koupil v áčkách, netušil jsem, že součástí prodeje je i komplet vyřízení papírů a přihlášení, nemusel jsem se o nic starat.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  07. 07. 2018 11:46

Skodovky uz zase rezivi? Myslel jsem ze v tomto jsou dobre..

Odpovědět  |   | 
David Kotek  |  07. 07. 2018 12:04

A proč bych kupoval Focuse nebo debilní oktávku, když můžu mít do 150 000 tisíc Mondeo?? To je zas článek...

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  07. 07. 2018 12:11

To je taky pravda. Posledni MK3 nereznou, motory spolehlive a svezeni slusny. Jen najit nejake s rozumnymi km. Ono kolem 200tkm uz to bez investic taky nebyva.

Odpovědět  |   | 
Lm  |  07. 07. 2018 13:36

A co Opel Astra h podle mne slušné auto s 1.8

Odpovědět  |   | 
Mt  |  07. 07. 2018 15:26

Přesne, presli sme z Octavy na Astry H a J a spokojenost velika..

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  07. 07. 2018 14:42

Nejlepší volba je Octavia s 2.0 TDI BKD DSG se stočeným tachometrem. S tou se da protéct několik dovolených u moře.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  08. 07. 2018 08:34

To sedí,to jsou motory uplně na ho.2.0 tdi. 103 kw.

Odpovědět  |   | 
Petr V  |  07. 07. 2018 15:48

Osobně mám Octavii II 1,6 fsi 85kW , a nemůžu si stěžovat ,spotřeba 5.8-7.5 , co se týče koroze, rezaví úplně stejně jako jiné značky z roku 2007 😀 , v tom si člověk nevybere , zatím jezdím 3 roky bez větších investic , pokud člověk mění olej dříve než doporučených 30000 , tak motor v naprosté pohodě . Prostornost auta je skvělá .

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!  |  12. 03. 2020 06:17

A nevadí že oktafku má každý?:-o

Odpovědět  |   | 
Alík  |  07. 07. 2018 16:08

Megane III. 1,6 16V bez přesuvníku je věčný. Máme najeto 85k, vše v pohodě. Vozí nás po celé Evropě. Když dám na dálnici tempomat lehce nad 100 km/h, mám dlouhodobou spotřebu 5,6l/100km. Jezdíme ve 2 + kufry, většinou do Španělska. Olej měním po 15k km.
Ten motor jsem měl kdysi v Laguně II (byť s přesuvníkem) a problém s ním taky nikdy nebyl. Koneckonců ani s celou Lagunou.

Odpovědět  |   | 
Rings  |  07. 07. 2018 23:07

Na dálnici 100? To aby se ten rencek nerozpadl?

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  09. 07. 2018 11:29

Tvrdit o motore, ze je vecny, ked ma auto najazdene 85k km, je trochu zvlastne. A navyse pri jazdeni 100 km/h na dialnici.
Takuto vecnost by mohla zvladnut aj legendarna HTP

(nemam nic proti uvedenemu autu ani motoru, len to tvrdenie sa mi zda odvazne).

Odpovědět  |   | 
FuckingFreak  |  09. 07. 2018 22:47

Strejdy, co na dálnici brzdí v pravym pruhu kamiony, mam ještě radši než husťáky, co školí v levym pruhu maximální povolenou rychlost...

Odpovědět  |   | 
sobullko  |  10. 07. 2018 15:42

ja mam ten motor tiež v MIII, pri 55tis som tam dal lpg (brc-čko) a teraz mam 183k a pohoda... Problem je ze je to celkom leniva atmosfera, aj ked bezproblemova:DD ..ja mam r.2009 (takze este EURO4) bez priškrtenia ale aj tak to treba moc tocit aby to slo.. 130km/h toci skoro 4000... Ale tiez vyjadrujem spoko:) pre 2 ludi ideal... pre rodinu je to uz slabe.

Odpovědět  |   | 
silan  |  07. 07. 2018 19:03

Sterilita - nuda - šeď. Koncern.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  09. 07. 2018 09:45

Zásada je vybrat auto po majiteli, co ho nezhuntoval, dbal na servis a neměl v úmyslu už při koupi to po odepsání prodat... 80% všech ojetin z CZ jsou firemní zhuntované plečky a je jedno, jaké značky, prostě to je vyjeté do mrtě a rozpadá se to. Když budeš mít firemní káru každých pár let novou, budeš objíždět díry, brzdit před přejezdem, jezdit na olej v půlce intervalu nebo mýt ručně? Né, kartáčema sedřené laky, vybité podvozky, zhuntované motory atd... V tom kontextu vybírat mezi značkama je celkem úsměvné.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 07. 2018 15:13

Když 80% prodejů dělají firmy, vcelku logicky bude 80% aut v bazaru firemních.
A jinak děkujeme za informaci o tvém přístupu k firemním autům. Naštěstí každý není takový blb...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  09. 07. 2018 10:44

Vo vseobecnosti plati poucka:

Pri kupe ojazdenej europskej produkcie treba mat na dobry kus stastie.
Pri kupe ojazdeneho japonca treba mat na zly kus smolu.

Fakt je, ze japonskych kombikov je menej, ale problem to nie je:
https://www.mazdaihned.cz/car/jiglz0o8/...

Mazda 6 GTA, od dealera, za 155 tisic, prakticky plna vybava a ak sa nemylim, tak vzadu sa vyska vozidla nemeni ani plnom kufry, teraz si neviem spomenut, ako sa ten system vola.

Navyse ma toto auto na 99% full service history a elektronicku servisnu knizku, takze nekupujete macku vo vreci.

Odpovědět  |   | 
tom  |  09. 07. 2018 11:33

Mazda v dieselu? Dobry kup

Odpovědět  |   | 
Matty  |  09. 07. 2018 11:51

Tady bych se přikláněl jednoznačně k benzínu !

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 09:21

Ten 2.2 litrovy diesel je lepsi nez cokolovek, co v tom case do svojich aut montoval koncern.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  10. 07. 2018 19:31

kolega v práci zrovna pořídil dvojkovou oktávku u áček v slušný výbavě asi za 130 tis Kč, doufám že nekecám ted, každopádně jsem měl možnost v něm jet a jak nové

Odpovědět  |   | 
mve  |  15. 07. 2018 19:55

Rád vzpomínám na doby, kdy jste si s tím vy z Áček dali alespoň trochu práce. Tohle už nežere nikdo.

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  18. 07. 2018 22:23

Presne..v civilizovanem svete by to tem zm*dum uz davno zavreli.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 10. 2018 10:48

To já koupil v AAA úplně libovou Audi A6 tolik holek co jsem an to ulovil, je to fakt pekáč, za 240 tisíc krásné autíčko

Odpovědět  |   | 
Aloison  |  23. 07. 2018 15:31

pro mě jednoznačně ojetý auto, protože na nový nemám a když jo, tak přes leasing bych přeplatil několikrát... za mě teda jednoznačně nějaký autobazar a taková oktáva prostě se do 150 tis dá sehnat

Odpovědět  |   | 
Gargamel  |  23. 07. 2018 22:04

Kazdemu co vyhovuje, naco sa tu dohadovat. Preco na jednu stranu nevyuzit dopyt po diesloch. Najoptimalnejsie je kupit auto vo veku do dvoch rokov s najazdom asi tak do 70 000 km a predat ho este pred tym nez sa objaví "2" na zaciatku (190 000 km). Pocas doby uzivania "pridete" o minimalnu stratu a este takmer bez oprav a dalsi majitel nech sa "trapi" :D

Odpovědět  |   | 
Bohuslav Rambousek  |  24. 07. 2018 14:04

Na jaře jsem pořizoval z autobazaru dvojkovou octávku a nemůžu si stěžovat rpvní cesta do Chorvatska byla bez problémů. Jsem za ní opravdu rád, jezdí se s ní parádně i žena si jí nemůže vynachválit ta teda obzvlášť :)

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  03. 10. 2018 14:27

Já jsem si své ojete auto koupil v AAA auto v Brně, které jsem si vzal na úvěr vyřízený přímo na pobočce v AAA auto.

Odpovědět  |   | 
Olda  |  12. 10. 2018 16:14

Viděl jsem v AAA VW Tiquan, za 152 tisíc, každý mi říkal, abych to nebral, že to bude kasička na peníze, mám ho dva roky a najel 100 tis. km a žádná závada

Odpovědět  |   | 
Marek  |  02. 11. 2018 11:08

Dobrý den od koho máte povinné ručení od které společnosti je nejlevnější?

Odpovědět  |   | 
Vojtech  |  04. 11. 2018 18:29

Když jsem já hledal levnější povinné ručení, tak jsem si to zadal do srovnávacího portálu a nemusel jsem to pak složitě obcházet všechno sám.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  05. 11. 2018 12:19

A přes který srovnávací portál jste tedy nabídku povinného ručení srovnával?

Odpovědět  |   | 
Vojtech  |  08. 11. 2018 12:15

Podívejte se na srovnávací portál usetreno.cz, dá se přes ně vyřídit opravdu výhodné povinné ručení.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 01. 2019 12:35

Teda dovnitř sice nevidím, ale na těch fotkách se mi moc líbí ta dvojková oktávie combi. Vypadá hodně dobře. A nezastírám, že jsem příznivcem škodovek Dávám přednost ojetým autům, než něčemu novému a zbytečně drahému. Líbí se mi nabídka aut https://www.vanscentre.com/osobni-vozy/osobni/... . Mají i profesionální přístup.

Odpovědět  |   | 
Jindřich  |  13. 07. 2019 14:34

My máme auto koupené z autobazaru AAA auto, jezdíme s ním už 3 roky bez poruch, jediné co jsem musel řešit, tak nové pneumatiky na zimu.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  07. 08. 2019 12:33

Dobrý den, prosím u koho se nejvíce vyplatí sjednat povinné ručení, i havarijní pojištění na auto?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  09. 08. 2019 12:12

Každý rok jsem hodil do pojišťovny si to nechávat přepočítat, pak jsem to srovnával u ostatních pojišťoven, nakonec jsem všechny pojistky převedl na portál www.mujdok.cz, kde mi výhodnost a výročí smluv kontrolují, a vždy mne upozorní.

Odpovědět  |   | 
Daniel  |  10. 08. 2019 13:05

A kolikrát se to už stalo, že jste se díky tomu přepojistil na výhodnější smlouvu? a to přepojišťují přímo oni?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  14. 08. 2019 11:59

Už dvakrát jsem díky nim přešel na výhodnější pojistky, ono se takhle dá opravdu ušetřit, ale nejde si to hlídat sám.... přepojišťujete si to sám, nikde za Vás bez souhlasu nic neudělají.

Odpovědět  |   | 
Tobiáš  |  13. 11. 2019 14:11

Když si vezmete 150 tisíc v hotovosti, a půjdete do áček, tak si odvezete úplně bez problému auto do 5 let stáří, jistě se dají vybrat i starší vozy ve vyšší třídě. Já jsem si kupoval za 142 tisíc ojetou fábii, která byla 4 roky stará, a skvěle mi slouží.

Odpovědět  |   | 
Albert  |  08. 03. 2020 19:17

Za 150 tisíc jsem koupil Octávii combi ve velice luxusním stavu z autobazaru AAA auto, je to výborné úsporné rodinné auto, se kterým jezdíme denně. Auto jsem tam bral na úvěr, který jsem vyřídil přímo v aaa auto. Potom jsem si to počítal, a s poskytnutou slevou na auto na úvěr, to vychází líp, než kdybych si půjčoval v bance.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!  |  12. 03. 2020 06:30

Jj určitě:)

Odpovědět  |   | 
Alda  |  22. 05. 2020 13:02

Po přečtení komentářů musím uznat jediné....chce se mi zvracet...proboha to už jsou na tom ty áááčka tak špatně, že si musí dělat reklamu i v komentářích u článků a kdejaké vymyšlené recenzi o vozu koupeného u již zmiňované společnosti???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

včera | Jiří Baborský | 65 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia